- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
MICHELLE |
Misja: First Date
Nagroda: sssatysfakcja, oj satysfakcja...
Jak sama nazwa mówi. W życiu twardego mężczyzny obok samochodów i pistoletów muszą pojawiać się kobiety, czy to dmuchane w wentyl, czy... no. Wypadałoby jakoś się odziać na pierwsze spotkanie, prawda? Jak już odciągniesz sam siebie od lustra zadzwoń może nareszcie do Michelle i się z nią umów?! Kręgle będą świetną opcją. Gdy będzie już po wszystkim (po kręglach oczywiście) odwieź ją do jej domu.
ROMAN BELLIC |
Misja: Easy Fare
Nagroda: $100
Wujkiem Władkiem się nie przejmuj, nerwowy jest, cóż poradzić. Dzisiaj robisz za taryfiarza. Klient chce pojechać do Masterson Street, ale najpierw odbierz go z Rotterdam Hill. W międzyczasie na ogon nawiną Ci się gliny. Musisz ich zgubić. Dlatego rusz swój żółty bagażnik poza teren poszukiwań LCPD i odczekaj ile trzeba. Już? No to jedź z kolesiem na ulicę Gibsona. To przecież takie piękne gitary.
Misja: Jamaican Heat
Nagroda: $150
Okaż swoje dobre jamajskie serduszko. Pojedź po rastucha imieniem Little Jacob, który handluje spluwami na boku. Nawet Tobie w nagrodę jedną da, a co. Najlepsze jest to, że za chwile Ci się przyda! Zabij tych, którzy zamiast ubić interes z Little Jacobem chcieli ubić samego Little Jacoba! Po wszystkim odwieź go do kawiarni. Możesz liczyć na to, że się odezwie.
VLADIMIR GLEBOV |
Misja: Bull In A China Shop
Nagroda: $50
Wczoraj taksówkarz, dziś miotacz cegieł. Musisz odebrać dług Vlada. Pewien żółtek mający swój sklepik nie chce płacić za ochronę. Myślisz sobie teraz: O co mu chodziło z tym miotaczem cegieł?!. Ryżozjadacz nie wpuści Cię tak łatwo do swojej kanciapy. Musisz zasuwać na wysypisko po cegłę, którą rozbijesz jego szybę sklepową. Dopiero wtedy zmiękną mu kolana i zwilgotnieje bielizna (a nawet zażółknie) i zapłaci ile trzeba.
Misja: Hung Out To Dry
Nagroda: $100
To co powyżej. Różnice? Zamiast sklepu pralnia, zamiast barykady w sklepie ucieczka samochodem, a zamiast cegły Twój łokieć. Krótka piłka.
Misja: Clean Getaway
Nagroda: $150
Zamiast kasy Władek ma ochotę na śliczną Blistę. No narobił sobie smaku chłopina. Najszybciej dostaniesz się tam koleją naziemną, a blisko nie masz, uwierz mi. Oklep trochę właściciela samochodu, potem go opłucz w myjni i odstaw do garażu Vlada.
Misja: Ivan The Not So Terrible
Nagroda: $200
Dosyć ciekawa misja. Wykorzystuje ona możliwość dokonania wyboru jak zakończymy misję i jak będziemy postępowali, o której pisały magazyny w zapowiedziach przed premierą gry. Najpierw Vlad chce pieniędzy, potem samochodu, a teraz czyjejś śmierci. Niejaki Ivan miałby zginąć w okolicznościach nieudanego napadu na korporację Romana, który tak naprawdę byłby zainscenizowany ze strony Vladimira, który podpowiedziałby Ivanowi o ważnych papierach. Zanim jednak dotrzesz do siedziby korporacji Ivan weźmie co chce i ucieknie na plac budowy gdzie gonisz go po drabinach i uskokach między budynkami. Nagle zastaniesz Ivana dyndającego na jednej ręce z budynku. Tutaj masz do czynienia z wolną wolą. Możesz go wciągnąć lub zepchnąć. Tak czy inaczej nie pojawi się więcej w mieście bo jeśli go wciągniesz taki właśnie zawrzecie warunek. Jeśli pomożesz mu spaść... Twoja decyzja nie ma wpływu na fabułę.
LITTLE JACOB |