Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1
Vice City: Biznesy
   
01.06.2008 10:36:00

Nie da się ukryć, że Vice City jest miastem biznesu. Wśród kilkunastu domów do kupienia mamy osiem posiadłości-interesów, które możemy wykupić, a następnie wykonywać dla nich misje. W tym dziale znajduje się bliższy ich opis.

Posiadłości te zakupywać można dopiero po wykonaniu misji Shakedown, które wykonujesz dla.. siebie. Gdy już ją wykonasz przy tych posiadłościach zobaczysz inny pickup domu (oryginalnie: niebieski), tzn. kolor domku na nim zmieni się na zielony. Dokładna lokalizacja wszystkich posiadłości znajduje się na mapie dołączonej do gry. Każda posiadłość ma określoną cenę, gdy ją wykupisz - masz dostęp do nowych misji, które powinieneś wykonać. Po ich wykonaniu posiadłość będzie generować określoną sumę pieniędzy dziennie. Warto zbierać! Po wykonaniu wszystkich misji dla wszystkich posiadłości możesz zbierać.. 48 tys. dziennie! Poza tym kupowanie i zaliczanie kolejnych posiadłości jest wymagane, aby uzyskać dostęp do dwóch ostatnich, finałowych misji w grze. Aby tak się stało musisz mieć wykupionych minimum 6 interesów, a 5 z nich musi być zaliczone (w tym PrintWorks).



» Boatyard

Doki. Jest to najtańsza posiadłość w grze, bo kosztuje tylko $10.000. Do dyspozycji masz tylko jedną misję, wyścig łodzią na czas. Masz 2:50 minut na zebranie kilkunastu checkpointów. Jest to w sumie dosyć trudne jeśli jeszcze nie opanowałeś prowadzenia łodzi. Gdy ją wykonasz, boatyard generować będzie $2.000 dziennie.



» Cherry Popper Ice Cream Factory

Fabryka lodów. Nawiasem mówiąc prowadzi ją całkiem ciekawa kobieta, heh. Sugeruję wsłuchać się dokładnie w cutscenkę po zakupie tej fabryki (kosztuje $20.000). Tym razem Twoim zadaniem jest rozwieźć 50 'lodów' (podpowiedź: mają odpowiednią zawartość) przy użyciu Mr. Whoopee stojącego przy wejściu do fabryki. Pamiętaj: musisz sprzedać conajmniej 50 lodów za jednym razem! Gdy licznik wskaże 51 możesz po prostu wysiąść z wozu.



» Pole Position

A to dla odmiany jest klub ze striptizem. Skąd ta nazwa ? Niektórzy pewnie pamiętają grę "Pole Position" na Atari - gra wyścigowa.. Przyjrzyjcie się teraz na wejście do klubu: Przypadek ? Może tak, może nie. W każdym razie tutaj w zasadzie nie ma misji, po zakupie Pole Position (koszt: $30.000) wejdź do środka, a następnie na zaplecze. Po lewej powinieneś zobaczyć osobisty pokoik. Obejrzyj nudny taniec i wydaj na tancerkę minimum $600, a misja zostanie zaliczona. Od teraz klub generować będzie dziennie $4.000



» Kaufman Cabs

Jest to firma taksówkarska. Wygląd wnętrza wygląda zupełnie jak to z znanego w latach '80 show "Taxi", gdzie prowadzącą była właśnie.. Andy Kaufman. Czyżby stąd ta nazwa ? Raczej. Firmę tą zakupić można za $40.000. Jak się łatwo domyśleć misje polegają na zniszczeniu taksówkarskiej konkurencji, firmy Zebra Cab. Cała akcja rozstrzygnie się w dosyć trudnej, ostatniej, trzeciej misji. Poza tą jedną pozostałe są bardzo łatwe. Za zaliczone wszystkie misje będziesz mógł co dzień zbierać $5.000



» Sunshine Autos

Firma samochodowa, sprzedająca używane (w rzeczywistości: kradzione) wozy. Kosztuje sporo, bo $50.000, ale jest to moim zdaniem najlepszy zakup jako pierwszy biznes. Twoim głównym zadaniem jest zbieranie wozów z list (łącznie są cztery listy, ale aby interes został uznany jako zaliczony wystarczy lista pierwsza.. jeśli zależy ci tylko na zaliczaniu posiadłości do zdobycia dostępu do dwóch finałowych misji). Wygląd wszystkich wozów oraz lista, gdzie często się znajdują znaleźć można w naszym dziale Vice: Pojazdy. Poza tym po zakupie masz dostęp do 5 wyścigów po Vice City, których ukończenie nie jest konieczne, ale wymagane do 100% gry. Za każdą listę dostaniesz coraz więcej kasy, łącznie można mieć aż $9.000



» InterGlobal Films

Studio filmowe, moim zdaniem najciekawszy interes do zrobienia w mieście. I nie chodzi tylko o to, że po zakupie studia (koszt: $60.000) kręci się film porno, ale o to, że misje są bardzo zróżnicowane i ciekawe (no może poza pierwszą). W pozostałych misjach będziesz latał wodolotem, zapalał ciekawy reflektor czy starał się przekonać kongresmena do zmiany swoich postanowień przedwyborczych. (Hm.. w Polsce to by się postanowieniami przedwyborczymi chyba nikt nie sugerował :). Po wykonaniu misji będziesz mógł zebrać $7.000 przed studiem.



» Print Works

Jest to drukarnia, która zamieni się w fabrykę fałszywych pieniędzy. Po jej zakupie ($70.000) będziesz musiał wykonać dwie dosyć trudne moim zdaniem misje polegające na zdobyciu matryc do produkowania fałszywych banknotów. Gdy to zrobisz przy drukarni będziesz mógł zbierać do $8.000 dziennie. Jest to także wymagana posiadłość do posiadania (i musisz także wypełnić te zadania!), aby uzyskać dostęp do dwóch ostatnich misji!



» The Malibu Club

Obok InterGlobal Films jest to moja ulubiona posiadłość, najdroższa w grze (kosztuje aż $120.000!), ale i generuje najwięcej pieniędzy, bo $10.000 dziennie. Dlaczego to moja ulubiona posiadłość ? Bo misje są dosyć trudne i ciekawe. Całość polega na kolekcjonowaniu ekipy do napadu na bank. Będziesz więc potrzebował strzelca, osobę od sejfów oraz kierowcę, a na końcu napadacie razem na bank. Z pewnością wyścig dostarczy wam wielu nerwowych momentów, ale zapewniam, że da się go wygrać bez kodów. Aha, oglądajcie dokładnie wszystkie cutscenki, są całkiem zabawne.



Źródło: _Zaibatsu