- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
29.12.2004 12:37:42
Do zrobienia paczki *.vcm potrzebny jest nam program VCMP (Vice City Mod Packer). Paczke będę robić na podstawie Trabata 601
Mr G.
1. Pierwsze dostosujemy plik *.col(czynnść pomijamy gdy auto nie posiada pliku *.col):
-otwórz folder z trabantem skopiuj plik admiral.col
-otwórz folder (vcmp) tools i wklej do niego plik admiral.col
-w folderze tools otwórz programik Dumpcol(obrazek 1) w okienku z napisem "vehicles.col" wpisz
admiral.col i naciśnij Dump to clip
-teraz w folderze tools powinien ci się pojawić nowy plik admiral.clp
-plik admiral.clp przenieś do folderu "coll" w folderze "include" i zastąp nim oryginalny plik admiral.clp
obrazek 1
2. Potrzebny nam będzie obrazek (screenshot) trabanta o wymiarze 171x128
3. Teraz włacz program VCMP:
-w okienku "Modification Title" wpisz: Trabant 601 (obrazek2)
-w okienku "Author" wpisz: Mr G. (obrazek2)
-naciśnij "next"
obrazek 2
-w okienku "Short Description" wpisz: krótko coś o wozie np. started of scc2 (obrazek3)
-w okienku "Full Description" podaj ścieszkę do pliku "readme!" z trabanta (znajduje się w folderze
trabanta) (obrazek3)
-w okienku "Version number" ma być 1 (obrazek3)
-naciśnij "next"
obrazek 3
-w okienku "Thumb Nail image" [171x128] podaj ścieszkę do do szota którego kazałem zrobić na początku
poradnika (obrazek4)
-w okienku "Screenshot" podaj ścieżke do dowolnego screenshota Trabanta (obrazek4)
-naciśnij "next"
obrazek 4
-zaznacz "Car Modification/Replacement" (obrazek5)
-naciśnij "next"
obrazek 5
-w okienku "DFF File" podaj ścieżkę do pliku "admiral.dff" (obrazek6)
-w okienku "TXD File" podaj ścieżkę do pliku "admiral.txd" (obrazek6)
-w okienku "Col data" wybież plik "admiral.clp" (obrazek6)
-naciśnij "next"
obrazek 6
-w okienku "Handing Config line" wpisz z readme odpowiednią wartość podaną przez autora pojazdu
(obrazek7)
-w okienku "Deafult.ide Config line" wpisz z readme odpowiednią wartość podaną przez autora pojazdu
(obrazek7)
-w okienku "Carcol Config line" wpisz z readme odpowiednią wartość podaną przez autora pojazdu
(obrazek7)
-w okienku "Car name displayed in game" wpisz Trabant 601 (obrazek7)
-naciśnij "next"
-teraz program poprosi nas o ścieżkę gdzie ma utworzyć plik "vcm" np. (pulpit)
obrazek 7
4. Po tych czynnościach możemy się cieszyć paczką vcm
Mr G.
1. Pierwsze dostosujemy plik *.col(czynnść pomijamy gdy auto nie posiada pliku *.col):
-otwórz folder z trabantem skopiuj plik admiral.col
-otwórz folder (vcmp) tools i wklej do niego plik admiral.col
-w folderze tools otwórz programik Dumpcol(obrazek 1) w okienku z napisem "vehicles.col" wpisz
admiral.col i naciśnij Dump to clip
-teraz w folderze tools powinien ci się pojawić nowy plik admiral.clp
-plik admiral.clp przenieś do folderu "coll" w folderze "include" i zastąp nim oryginalny plik admiral.clp
2. Potrzebny nam będzie obrazek (screenshot) trabanta o wymiarze 171x128
3. Teraz włacz program VCMP:
-w okienku "Modification Title" wpisz: Trabant 601 (obrazek2)
-w okienku "Author" wpisz: Mr G. (obrazek2)
-naciśnij "next"
-w okienku "Short Description" wpisz: krótko coś o wozie np. started of scc2 (obrazek3)
-w okienku "Full Description" podaj ścieszkę do pliku "readme!" z trabanta (znajduje się w folderze
trabanta) (obrazek3)
-w okienku "Version number" ma być 1 (obrazek3)
-naciśnij "next"
-w okienku "Thumb Nail image" [171x128] podaj ścieszkę do do szota którego kazałem zrobić na początku
poradnika (obrazek4)
-w okienku "Screenshot" podaj ścieżke do dowolnego screenshota Trabanta (obrazek4)
-naciśnij "next"
-zaznacz "Car Modification/Replacement" (obrazek5)
-naciśnij "next"
-w okienku "DFF File" podaj ścieżkę do pliku "admiral.dff" (obrazek6)
-w okienku "TXD File" podaj ścieżkę do pliku "admiral.txd" (obrazek6)
-w okienku "Col data" wybież plik "admiral.clp" (obrazek6)
-naciśnij "next"
-w okienku "Handing Config line" wpisz z readme odpowiednią wartość podaną przez autora pojazdu
(obrazek7)
-w okienku "Deafult.ide Config line" wpisz z readme odpowiednią wartość podaną przez autora pojazdu
(obrazek7)
-w okienku "Carcol Config line" wpisz z readme odpowiednią wartość podaną przez autora pojazdu
(obrazek7)
-w okienku "Car name displayed in game" wpisz Trabant 601 (obrazek7)
-naciśnij "next"
-teraz program poprosi nas o ścieżkę gdzie ma utworzyć plik "vcm" np. (pulpit)
4. Po tych czynnościach możemy się cieszyć paczką vcm