- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
07.03.2006 08:42:22
1. Potrzebne programy:
• SA Place Manager
• SA Mission Builder
Mamy? To do dzieła...
1. Na początku musisz otworzyć plik Main.scm za pomocą Mission Buildera, następnie musisz dodać do pliku SASCM.ini kod 0A4A=2,%1h% %2h% 0A4B=0,
2. Gdy już zapiszesz zmiany włącz ponownie Mission Buildera. Następnie wejdź w opcje Open File, a później ustaw na scm. Teraz otwórz plik main.scm (Gta San Andreas/data/script.) Gdy pojawi się select destination path wciśnij ok bez żadnych zmian.
3. Teraz gdy pojawi się lista należy znaleźć linijkę:
014B: $2777 = init_parked_car_generator
4. Włącz grę i za pomocą Place Managera musisz ustalić współrzędne miejsca, w którym chcesz zobaczyć wymarzony pojazd, gdy już znajdziesz to miejsce przejdź na pulpit. Wejdź w Add Place, a później na click here to insert your current game location. Właśnie pojawiły się współrzędne, dzięki którym możesz ustawić pojazd w tym miejscu.
5. Gdy znasz już współrzędne wróc do Mission Buildera, następnie nad wcześniej znalezioną linijką należy dodać taką:
014B: $Toni = init_parked_car_generator 567 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2491.257 -1681.702 13.6 angle -90.0
014C: set_parked_car_generator $Toni cars_to_generate_to 101
6. Gdy już dodałeś pojazd wejdź w Run a następnie Compile. Po chwili pojawi się komunikat o zakończeniu kodowania, możesz już zamknąć program.
7. Teraz rzecz, o której bardzo często się zapomina. Musisz zrobić backupy plików Main.scm oraz Script.img (Gta San Andreas/data/script.) Jeżeli zrobisz jakiś błąd skopiuj te pliki.
8. Wejdź do folderu z Mission Builderem. Znajdziesz tam edytowane przez ciebie pliki Main.scm oraz Script.img musisz skopiować je do folderu (Gta San Andreas/data/script)
Koniec pisania. Teraz jedź w miejsce gdzie ustawiłeś swój pojazd. Musisz się przyzwyczaić bo on już tam zostanie. :)
Legenda:
- Zielony - Tutaj możesz wpisać co chcesz, ale nie możesz wpisać Spacji czyli np. GtaReview lub Gta_Review, a nie możesz Gta Review.
- Czerwony - Tutaj wpisz numer ID pojazdu, który chcesz dodać. Numer danego pojazdu znajdziesz w pliku Vehicle.ide otworzonym za pomocą notatnika. W tym wypadku numer 567 to ID Savanny.
- Niebieski - Tu należy wpisać współrzędne miejsca gdzie chcemy ustawić pojazd. Prawidłowa kolejność to najpierw X następnie Y i później Z. Współrzędne należy podać z kropką, a nie przecinkiem czyli np. nie 4242,12 tylko 4242.12.
- Brązowy - Jest to kierunek w jaki ma być ustawiony pojazd (North = 0.0, South = 180.0, East = 90.0, West = -90.0.) Kierunek ustaw z podglądem na radar w grze.
• SA Place Manager
• SA Mission Builder
1. Na początku musisz otworzyć plik Main.scm za pomocą Mission Buildera, następnie musisz dodać do pliku SASCM.ini kod 0A4A=2,%1h% %2h% 0A4B=0,
2. Gdy już zapiszesz zmiany włącz ponownie Mission Buildera. Następnie wejdź w opcje Open File, a później ustaw na scm. Teraz otwórz plik main.scm (Gta San Andreas/data/script.) Gdy pojawi się select destination path wciśnij ok bez żadnych zmian.
3. Teraz gdy pojawi się lista należy znaleźć linijkę:
014B: $2777 = init_parked_car_generator
4. Włącz grę i za pomocą Place Managera musisz ustalić współrzędne miejsca, w którym chcesz zobaczyć wymarzony pojazd, gdy już znajdziesz to miejsce przejdź na pulpit. Wejdź w Add Place, a później na click here to insert your current game location. Właśnie pojawiły się współrzędne, dzięki którym możesz ustawić pojazd w tym miejscu.
5. Gdy znasz już współrzędne wróc do Mission Buildera, następnie nad wcześniej znalezioną linijką należy dodać taką:
014B: $Toni = init_parked_car_generator 567 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2491.257 -1681.702 13.6 angle -90.0
014C: set_parked_car_generator $Toni cars_to_generate_to 101
6. Gdy już dodałeś pojazd wejdź w Run a następnie Compile. Po chwili pojawi się komunikat o zakończeniu kodowania, możesz już zamknąć program.
7. Teraz rzecz, o której bardzo często się zapomina. Musisz zrobić backupy plików Main.scm oraz Script.img (Gta San Andreas/data/script.) Jeżeli zrobisz jakiś błąd skopiuj te pliki.
8. Wejdź do folderu z Mission Builderem. Znajdziesz tam edytowane przez ciebie pliki Main.scm oraz Script.img musisz skopiować je do folderu (Gta San Andreas/data/script)
Legenda:
- Zielony - Tutaj możesz wpisać co chcesz, ale nie możesz wpisać Spacji czyli np. GtaReview lub Gta_Review, a nie możesz Gta Review.
- Czerwony - Tutaj wpisz numer ID pojazdu, który chcesz dodać. Numer danego pojazdu znajdziesz w pliku Vehicle.ide otworzonym za pomocą notatnika. W tym wypadku numer 567 to ID Savanny.
- Niebieski - Tu należy wpisać współrzędne miejsca gdzie chcemy ustawić pojazd. Prawidłowa kolejność to najpierw X następnie Y i później Z. Współrzędne należy podać z kropką, a nie przecinkiem czyli np. nie 4242,12 tylko 4242.12.
- Brązowy - Jest to kierunek w jaki ma być ustawiony pojazd (North = 0.0, South = 180.0, East = 90.0, West = -90.0.) Kierunek ustaw z podglądem na radar w grze.