- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
04.03.2006 14:41:35
1) POTRZEBNE OPROGRAMOWANIE:
- Img Tool 2.0
- TXD Workshop
- Odpalamy IMG Tool'em plik gta3.img który jest w folderze "models". Szukamy teraz wozu, który nas interesuje, a konkretnie to takich plików
- nazwa_wozu1.txd
- nazwa_wozu2.txd
- nazwa_wozu3.txd
Eksportujemy jeden z nich (końcówka 1/2/3 to numer vinyla w grze dla danego wozu) najlepiej na pulpit.
[ja będę bawił się na uranus3.txd] - Teraz otwieramy wyeksportowany plik programem TXD Workshop. Klikamy na texture, a potem export w *.bmp i znowu na pulpit. No możesz sobie teraz pobazgrać coś po tym vinylku nawet w paincie, zapisujesz bmp'ka i odpalasz znowu TXD workshopa. Klikasz import i wybierasz plik bmp który przed chwilą zapisałeś. I zapisujemy txd'ka.
- Włącz z powrotem IMG Tool'em plik gta3.img. Szukamy tego piku który wcześniej wyeksportowaliśmy i zmieniamy mu nazwę poprzez kliknięcie na nim PPM (prawym przyciskiem myszki) i daniem na Rename, zalecam zmienić nazwę na "nazwa_wozu1(lub 2/3)_back.txd" np. "uranus3_back.txd". Klikamy teraz na Commands-->Add i wybieramy plik txd z pulpitu.
Ale uwaga bo istnieje też możliwość dodania CZWARTEGO vinyla ! Wystarczy że naszemu plikowi damy nazwę "nazwa_wozu4.txd" i nic więcej nie trzeba zmieniać - Teraz należy pojechać swoją bryczką do garażu w którym da się go stuningować.