- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
19.08.2006 16:35:14
Na blogu MultiPlayera MTA:SA pojawiła się notka traktująca o Graphical User Interface, czyli o niczym innym jak o wyglądzie. Jak twierdzi IJs, poprzednie ustawienia proporcji (R1.1) w rzeczywistości nie były dobre. Orginalna rozdzielczość GUI to 800x600. Przy wyższej rozdzielczości czcionki i okna stawały się o wiele większe, wręcz nieproporcjonalne. Teraz, dzięki regulacji w pikselach, wszystko możemy ustawić wg własnych upodobań. Takie zmiany nie są jedynie zabiegiem stylistycznym. Głównie mają one na celu zapobieganie wszystkim denerwującym nas szczegółom dotyczącym wyglądu.
Te dwa screeny obrazują różnice jakie zaszły w wyglądzie na skutek przeprowadzonych zmian.
Źródło: MTA:SA Blog
Te dwa screeny obrazują różnice jakie zaszły w wyglądzie na skutek przeprowadzonych zmian.
Źródło: MTA:SA Blog
kategorie: multi
20.08 12:57
falek: nie rozumiesz, że w SA-MP "to co sie dzieje" jest przyczyną optymalizacji? Pamiętaj, że w SA-MP może grać do 100 osób, a te optymalizacje można wyłączyć ustawiając w ini serwera lanmode na 1. Jak znam życie w MTA:SA limit graczy będzie wynosił 32. Jeżeli nie gorzej O_O
19.08 16:42
lazlow ladnie ladnie :O
fajnie wyglada, ale powinny juz wypuszczac modzika, a nie mi tu interfacem oczy mydlic xd
czekam na dobre synchro bo to sie dzieje w sa-mp to szkoda komentowac ;ddd
fajnie wyglada, ale powinny juz wypuszczac modzika, a nie mi tu interfacem oczy mydlic xd
czekam na dobre synchro bo to sie dzieje w sa-mp to szkoda komentowac ;ddd
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.