- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
05.09.2006 16:48:00
Na blogu twórców MultiPlayera MTA:SA pojawiła się kolejna notka dokumentująca zmiany i postępy w tworzeniu owego moda. Czego się dowiadujemy? Otóż:
Źródło: Multi Theft Auto Developers' Blog
- W przeciwieństwie do MTA 0.5 zostało zsynchronizowane więcej animacji, takie jak wsiadanie i wysiadanie z pojazdu.
- Pojawiła się możliwość praktykowania Drive-By, zarówno z pozycji kierowcy, jak i pasażera.
- Pojazdy zostały jeszcze lepiej zsynchronizowane. Dla przykładu, jeśli przy wysokiej prędkości wyskoczysz z samochodu podczas jazdy, bryka będzie nadal jechała na ekranie każdego gracza.
- Teraz pojazdy pozostaną zawsze na swoim miejscu. Nawet kiedy zniszczysz samochód i opuścisz serwer, po powrocie zastaniesz wrak swojego dawnego wozu.
- Ogólna synchronizacja została znacznie poprawiona
- Map Editor zostanie uwzględniony w trybie DeathMatch aby poprawić styl rozgrywki.
- Poprawiono synchronizację broni. Patrząc na poprzednie filmiki, można odnieść wrażenie, że świetnie się spisywała synchronizacja karabinów snajperskich. Teraz dotyczy to również m. in. wyrzutni rakiet.
- Bronie zamieszczone w pojazdach (mowa tu o Czołgu, Hydrze, Hunterze czy wozie strażackim) są nadal dostępne.
- MTA będzie posiadało dostęp do wielu innych opcji GTA, które będzie można ustawiać podczas gry.
- Widoczne nad głowami zawodników nicki zostały pomniejszone. Oprócz tego, nie zobaczysz już nicka zawodnika skrywającego się za budynkiem, czy innym obiektem, co poprawi jakość rozgrywki. Będziemy też widzieć pasek kamizelki kuloodpornej pod nickiem każdego zawodnika. Nicki będą też same dopasowywały się wielkością do odległości, z jaką stoi od nas inny zawodnik.
Źródło: Multi Theft Auto Developers' Blog
kategorie: multi
06.09 20:19
zapowiada się bardzo ciekawie :D mam nadzieje, że jak najszybciej dadzą bete, bo się już niemoge doczekać tego MTA. ciekawe kiedy wydadzą wersje finalną.
05.09 22:14
ale akurat ten co jest poki co, czyli MTASA ma tylko RACE MOD. imo slabiutki :d
05.09 17:33
:D widać że ekipa mta: sa dm to profesjonalni ludzie, już nie moge doczekać się klanówek na tym multi :)
05.09 17:10
po to zeby nie robic wsi jak team od vcmp, co wypuszcza bete, ktora przerywaja po 10 minutach bo jest fatalny blad. to samo bylo przy betach samp.
zenada.
mta chca wydac raz, a dobrze ;)
zenada.
mta chca wydac raz, a dobrze ;)
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.