Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1
MTA:SA UPDATE
   Lazlow
05.09.2006 16:48:00

Na blogu twórców MultiPlayera MTA:SA pojawiła się kolejna notka dokumentująca zmiany i postępy w tworzeniu owego moda. Czego się dowiadujemy? Otóż:
  • W przeciwieństwie do MTA 0.5 zostało zsynchronizowane więcej animacji, takie jak wsiadanie i wysiadanie z pojazdu.
  • Pojawiła się możliwość praktykowania Drive-By, zarówno z pozycji kierowcy, jak i pasażera.
  • Pojazdy zostały jeszcze lepiej zsynchronizowane. Dla przykładu, jeśli przy wysokiej prędkości wyskoczysz z samochodu podczas jazdy, bryka będzie nadal jechała na ekranie każdego gracza.
  • Teraz pojazdy pozostaną zawsze na swoim miejscu. Nawet kiedy zniszczysz samochód i opuścisz serwer, po powrocie zastaniesz wrak swojego dawnego wozu.
  • Ogólna synchronizacja została znacznie poprawiona
  • Map Editor zostanie uwzględniony w trybie DeathMatch aby poprawić styl rozgrywki.
  • Poprawiono synchronizację broni. Patrząc na poprzednie filmiki, można odnieść wrażenie, że świetnie się spisywała synchronizacja karabinów snajperskich. Teraz dotyczy to również m. in. wyrzutni rakiet.
  • Bronie zamieszczone w pojazdach (mowa tu o Czołgu, Hydrze, Hunterze czy wozie strażackim) są nadal dostępne.
  • MTA będzie posiadało dostęp do wielu innych opcji GTA, które będzie można ustawiać podczas gry.
  • Widoczne nad głowami zawodników nicki zostały pomniejszone. Oprócz tego, nie zobaczysz już nicka zawodnika skrywającego się za budynkiem, czy innym obiektem, co poprawi jakość rozgrywki. Będziemy też widzieć pasek kamizelki kuloodpornej pod nickiem każdego zawodnika. Nicki będą też same dopasowywały się wielkością do odległości, z jaką stoi od nas inny zawodnik.
Dodatkowo, jak zwykle zostało naprawione wiele bugów. Jak zapewnia nas autor notki: Talidan, nie wiele czasu brakuje do pierwszej bety.

Źródło: Multi Theft Auto Developers' Blog

kategorie: multi


Komentarze

06.09 20:19
zapowiada się bardzo ciekawie :D mam nadzieje, że jak najszybciej dadzą bete, bo się już niemoge doczekać tego MTA. ciekawe kiedy wydadzą wersje finalną.

06.09 15:20
Shadow @ wiem, wiem... nikt by z minigunem by nie mał szns... ale np móglby być dostępny minigun od jakigoś wyniku gry... ale i tak jest git

05.09 22:14
ale akurat ten co jest poki co, czyli MTASA ma tylko RACE MOD. imo slabiutki :d

05.09 19:58
No dużo trochę tych poprawek już nie mogę się doczekać :D

05.09 18:41
no świetnie, świetnie... już nie moge sie doczekać... chciałbym jeszcze jedno... żeby minigun był legalnie dostępny a nie na czitach...

05.09 17:38
poczekamy, zobaczymy.... może niedługo zaczne znowu w to grać

05.09 17:33
:D widać że ekipa mta: sa dm to profesjonalni ludzie, już nie moge doczekać się klanówek na tym multi :)

Dvl
05.09 17:12
Coraz bardziej chcę tą betę. Ona pozwoli mi się odciągnąć od SA-MP.

05.09 17:10
po to zeby nie robic wsi jak team od vcmp, co wypuszcza bete, ktora przerywaja po 10 minutach bo jest fatalny blad. to samo bylo przy betach samp.
zenada.

mta chca wydac raz, a dobrze ;)

05.09 16:53
No no, fajne te zmiany, ciekawe kiedy wypuszczą wersję finalną...

1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.