- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Gra zaczyna się w miejscu gdzie Carl zostaje wyrzucony z samochodu kierowanego przez dwóch skorumpowanych gliniarzy na terytorium obcego gangu. Bez broni i pojazdu, Carl ma tylko jedną drogę ucieczki - BMX. Po wyczerpującej ucieczce Carl spotyka jednego z głównych bohaterów gry - Rydera. Ryder jest jednym z bliższych przyjaciół Carla, i bardzo przypomina Eazy-E. Ryder pełni podstawową rolę w tym dramacie: jest lekkomyślny, zuchwały, ale w końcu także przemiłym chłopakiem którego ostry charakter i gwałtowność prowadzą jego gang w kłopoty. Ryder chce wyrównać rachunki z właścicielem pizzeri i zaciąga Carla jako swojego kierowcę. Carl ma także za zadanie odciągnąć uwagę właściciela w czasie gdy Ryder wślizgnie się do środka narobić trochę bałaganu. Po raz pierwszy zobaczymy także jedną z nowych opcji w grze, a mianowowicie kupowanie jedzenia. Po drodze do pizzeri także możemy zobaczyć kolejną z nowych opcji - wybór fryzury. (...) Kolejną imponującą rzeczą w San Andreas mają być szczegółowe wnętrza budynków. (...) Carl z ekipą przyjeżdzają do hotelu gdzie Sweet chce pogodzić gangi Los Santos. Na nieszczęście inny gang zawiadomił policję (...) Z furgonetki SWAT wysypują się policjanci i zjeżdzają po linach z helikoptera. Ryder i Smoke uciekają z miejsca akcji, lecz CJ postanawia zostać i uratować Sweet'a. Wchodząc do budynku, widzimy jak daleko poszły prace nad uszczegółowieniem wnętrz. Także teraz można walczyć w budynkach bez przeszkód. Używamy także systemu auto-namierzania podobnego do tego z Vice City, lecz teraz możemy poruszać się celując do wrogów. Używamy do tego gałki analogowej :) (...) Oglądając oblężenie na hotel, policja wchodzi każdymi drzwiami, widzimy także searchlights [misja g-spotlight w Vice City]. (...) Na razie nie widać większych zmian w stosunku do Vice City, lecz można zauważyć odległość widzenia została zwiększona, odbicia samochodów także oraz modele postaci zostały dopracowane.
kategorie: San Andreas, Vice City