- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
14.10.2006 00:31:02
Czas brutalnie przerwać bananową sielankę i rzucić na ruszt kolejne ciepłe info o nadchodzącym Vice City Stories.
Serwis gamesradar opublikował kolejny artykuł na temat owej gry. Tym razem tekst dotyczy misji pobocznych, lepiej znanych jako Sub Missions. Są to po prostu zadania, które możemy, ale nie musimy wykonać, ponieważ nie mają one wpływu na fabułę, a ewentualnie na zmianę statystyk naszej postaci.
Oprócz znanych nam z poprzednich odsłon misji pobocznych takich jak Insane Stunt Jumps (skoki wyczynowe; patrz: screenshot), czy też Rampage (rozpierducha) będziemy mieli do wyboru Beach Patrol (czyli ratownictwo wodne), Chunder Wheel (podziwianie panoramy Vice City) oraz Phil Cassidy's Gun Range (strzelnica Phila Cassidy'ego znanego z poprzedniego Vice City, położona w południowym Vice Point).
Wszystkie znaki na niebie i Ziemi wskazują również na to, że w Vice City Stories będziemy mieli do czynienia z systemem rozbudowy i ulepszania statystyk naszej postaci, a dokładniej jego poszczególnych zdolności takich jak kondycja i poszczególne skille (poziomy umiejętności). Całą tą zabawę dobrze pamiętamy z SanAndreas, gdzie Carl CJ Johnson z cherlaka przeradzał się w koksiarza.
Czas pokaże jak ewentualnie zostanie to zastosowane w VCS.
Serwis gamesradar opublikował kolejny artykuł na temat owej gry. Tym razem tekst dotyczy misji pobocznych, lepiej znanych jako Sub Missions. Są to po prostu zadania, które możemy, ale nie musimy wykonać, ponieważ nie mają one wpływu na fabułę, a ewentualnie na zmianę statystyk naszej postaci.
Oprócz znanych nam z poprzednich odsłon misji pobocznych takich jak Insane Stunt Jumps (skoki wyczynowe; patrz: screenshot), czy też Rampage (rozpierducha) będziemy mieli do wyboru Beach Patrol (czyli ratownictwo wodne), Chunder Wheel (podziwianie panoramy Vice City) oraz Phil Cassidy's Gun Range (strzelnica Phila Cassidy'ego znanego z poprzedniego Vice City, położona w południowym Vice Point).
Wszystkie znaki na niebie i Ziemi wskazują również na to, że w Vice City Stories będziemy mieli do czynienia z systemem rozbudowy i ulepszania statystyk naszej postaci, a dokładniej jego poszczególnych zdolności takich jak kondycja i poszczególne skille (poziomy umiejętności). Całą tą zabawę dobrze pamiętamy z SanAndreas, gdzie Carl CJ Johnson z cherlaka przeradzał się w koksiarza.
Czas pokaże jak ewentualnie zostanie to zastosowane w VCS.
kategorie: Vice City, Vice City Stories
14.10 12:34
Dodam jeszcze, że sub-misja "Chunder Wheel", będzie dawała nam możliwość zdejmowania osób z koła. zD
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.