- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
12.12.2006 09:12:53
Ostatni news z prawdziwego zdarzenia pojawił się dokładnie tydzień temu. Ponieważ domyślałem się, że w poniedziałek pojawi się news o rsc i co nieco jednak się wydarzyło na scenie, głównie multiplayerowej, postanowiłem w końcu zebrać pupę w kupę i dopełnić redakcyjnych obowiązków, składając na wasze oczy tego o to newsa. Jeśli chodzi o wyżej wymienione MultiPlayery, informacje otrzymujemy z ich oficjalnych blogów, gdzie niedawno pojawiły się nowe notki. Jednak nie tylko o tym będzie dzisiaj mowa.
Zacznijmy od SanAndreas MultiPlayer, gdzie po wersji 0.1b przyszedł czas na 0.2. Twórcy postawili głównie na bronie. Poprawiono ich synchronizacje, animacje, celność i inne szczegóły. Dodano również tryb Instagib, który umożliwia zabicie przeciwnika jednym strzałem. Nie pozostawiono samym sobie też spraw czysto technicznych. W nadchodzącej wersji 0.2 wprowadzono język PAWN, gdzie skrypt będzie można polepszać w C++, a następnie uzyskać go w Pawn Interpreterze. Po więcej informacji śmigajcie na oficjalnego bloga.
Bez odzewu nie pozostaje też ekipa Multi Theft Auto. Ed zapewnia nas na blogu, że postępy idą w dobrym kierunku, głównie jeśli chodzi o edytor. Wiadomo też, że pojawi się wiele ciekawostek, szczególnie przydatnych w trybie DeathMatch. No i to by było na tyle od Eda.
Wiadomo, że nie byłoby newsa bez informacji o Vice City Stories, chociaż tych ostatnio niewiele. A informacje są złe i dobre. Zacznijmy od tych pierwszych, żeby nie kończyć tego newsa tak pesymistycznie.
Pamiętacie zapewne o nominacjach VCS w nagrodach SpikeTV Video Game Awards 2006, o których pisałem wam w tym newsie. Wszyscy liczyliśmy na chociaż jedną nagrodę, przynajmniej w kategorii ścieżki dźwiękowej. Otóż nic z tego. Bowiem VCS nie zdobyło żadnej nagrody. Zapewne niektórzy z was pomyślą sobie w tym momencie, że nie warto o tym pisać, skoro nic ciekawego się nie wydarzyło, jednak przyznajcie, że brak jakichkolwiek nagród w przypadku GTA, to nie lada zaskoczenie.
Chciałem pozytywnie zakończyć newsa, więc kończę w ostatnim numerze polskiego czasopisma poświęconego konsolom NEOPLUS, VCS otrzymało ocenę na 97%. Nie pierwszy raz spotykamy się ze stwierdzeniem, że poziomem przebiło ono Vice City na PlayStation 2. Pierwszy raz jednak ktoś narzekał na brak znanego DJa Lazlowa w radiu.
Mam nadzieję, że naczytaliście się za cały tydzień. To tyle.
I mały edit, kto zauważy, ten zuch. Po pierwsze sprawdźcie co można dostać na eBayu, jeśli chodzi o gadżety dotyczące GTA. Sprawdzicie to za pośrednictwem PLANETGrandTheftAuto. Stamtąd dowiadujemy się też, że nad nadchodzącym GTA IV pracuje około 150 developerów! A jeśli chodzi o ich firmę, Take-Two Interactive Software ma nie lada problemy. Dotyczą one finansów i słyszeliśmy o nich już jakiś czas temu. Chodzi bowiem o sprawozdania, bilansy i umowy, w których wykryto wiele błędów i nieprawidłowości, a które pojawiały się już od 1997 roku. Póki co trwają wyjaśnienia.
Zacznijmy od SanAndreas MultiPlayer, gdzie po wersji 0.1b przyszedł czas na 0.2. Twórcy postawili głównie na bronie. Poprawiono ich synchronizacje, animacje, celność i inne szczegóły. Dodano również tryb Instagib, który umożliwia zabicie przeciwnika jednym strzałem. Nie pozostawiono samym sobie też spraw czysto technicznych. W nadchodzącej wersji 0.2 wprowadzono język PAWN, gdzie skrypt będzie można polepszać w C++, a następnie uzyskać go w Pawn Interpreterze. Po więcej informacji śmigajcie na oficjalnego bloga.
Bez odzewu nie pozostaje też ekipa Multi Theft Auto. Ed zapewnia nas na blogu, że postępy idą w dobrym kierunku, głównie jeśli chodzi o edytor. Wiadomo też, że pojawi się wiele ciekawostek, szczególnie przydatnych w trybie DeathMatch. No i to by było na tyle od Eda.
Wiadomo, że nie byłoby newsa bez informacji o Vice City Stories, chociaż tych ostatnio niewiele. A informacje są złe i dobre. Zacznijmy od tych pierwszych, żeby nie kończyć tego newsa tak pesymistycznie.
Pamiętacie zapewne o nominacjach VCS w nagrodach SpikeTV Video Game Awards 2006, o których pisałem wam w tym newsie. Wszyscy liczyliśmy na chociaż jedną nagrodę, przynajmniej w kategorii ścieżki dźwiękowej. Otóż nic z tego. Bowiem VCS nie zdobyło żadnej nagrody. Zapewne niektórzy z was pomyślą sobie w tym momencie, że nie warto o tym pisać, skoro nic ciekawego się nie wydarzyło, jednak przyznajcie, że brak jakichkolwiek nagród w przypadku GTA, to nie lada zaskoczenie.
Chciałem pozytywnie zakończyć newsa, więc kończę w ostatnim numerze polskiego czasopisma poświęconego konsolom NEOPLUS, VCS otrzymało ocenę na 97%. Nie pierwszy raz spotykamy się ze stwierdzeniem, że poziomem przebiło ono Vice City na PlayStation 2. Pierwszy raz jednak ktoś narzekał na brak znanego DJa Lazlowa w radiu.
Mam nadzieję, że naczytaliście się za cały tydzień. To tyle.
I mały edit, kto zauważy, ten zuch. Po pierwsze sprawdźcie co można dostać na eBayu, jeśli chodzi o gadżety dotyczące GTA. Sprawdzicie to za pośrednictwem PLANETGrandTheftAuto. Stamtąd dowiadujemy się też, że nad nadchodzącym GTA IV pracuje około 150 developerów! A jeśli chodzi o ich firmę, Take-Two Interactive Software ma nie lada problemy. Dotyczą one finansów i słyszeliśmy o nich już jakiś czas temu. Chodzi bowiem o sprawozdania, bilansy i umowy, w których wykryto wiele błędów i nieprawidłowości, a które pojawiały się już od 1997 roku. Póki co trwają wyjaśnienia.
kategorie: multi, RSC, Vice City, Vice City Stories
13.12 14:51
No widzisz Laz, narzekałeś na mnie że po co pisałem o tym że GTA nie wygrało nic w konkursie, a teraz sam tak robisz :P
A ocena w NeoPlusie mnie pozytywnie zaskoczyła, az takiego wysokiego wyniku sie nie spodziewałem :D
A ocena w NeoPlusie mnie pozytywnie zaskoczyła, az takiego wysokiego wyniku sie nie spodziewałem :D
12.12 14:58
no ja tez czekam na sa:mp, chociaz w sumie to niewiadomo co sie spodziewac po MTA ;]
BTW. Widze, ze male opoznienia bo to news z 10 grudnia ...
BTW. Widze, ze male opoznienia bo to news z 10 grudnia ...
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.