- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
07.03.2007 13:01:16
No, niestety znów musicie patrzeć na mój nick, przykro mi. Od razu mówię, że news będzie długi bo w ostatnim czasie dosyć dużo się wydarzyło.
Zacznę może od sceny MultiPlayerowej. Ekipa multi RPGAndreas, czyli AlienX i VRocker po poniedziałkowych betatestach doszli do wniosku, że zaczną pisać całego multi od nowa. Powodem tej decyzji był błąd w kodzie, który powodował crashe. Dodatkowo postanowili oni za każdym razem pisać wszystko od nowa, jeśli takie sytuacje się powtórzą. Tym razem jednak podzielili się oni pracą i planują go skończyć w pięć tygodni. Ostatni news prezentuje nawet pełny rozkład prac nad finalną wersją rozpisany tydzień w tydzień.
Nadszedł czas na kolejny MultiPlayer, tym razem Multi Theft Auto. Pierwszą nowinką z obozu MTA jest program MTA Resource Loader. Służy on do programowania map. Język Lua pozwoli nam edytować interfejs, a pliki .X i .dll ładować własne modele za każdym razem gdy wejdziemy na serwer. Obrazek prezentuje, jak to mniej więcej będzie wyglądało.
Dodatkowo od ekipy MTA dostajemy filmik prezentujący synchronizację sztuk walki w trybie DeathMatch. Jeśli jesteście ciekawi pozostałych, skoczcie do profilu MTA w serwisie YouTube.
Teraz kolej na informacje dotyczące Vice city Stories. Jak każdy zapewne wie, wczoraj gra miała swoją premierę w Stanach Zjednoczonych w cenie niecałych 20 dolców. Jeśli chodzi o Europę, gra ukaże się w piątek. W Polsce data nie jest jeszcze dokładnie określona, ale wiemy natomiast, że będzie ona kosztowała 149,90 i dostaniemy ją na pewno jeszcze w tym miesiącu, co swoją zapowiedzią potwierdza Cenega.
Nie od dziś wiadomo, że z każdą premierą, nawet "odgrzewanych kotletów", zaczyna się także potok recenzji. I tak o to IGN ocenia VCS na 7.5/10, chwaląc muzykę, ale narzekając na grafikę. W porównaniu do przenośnej wersji gra wypadła nieco gorzej bo wtedy otrzymała ona ocenę 9/10. Dodatkowo dostajemy też 12 screenshotów z gry. Natomiast redakcja angielskiego wydania Official PlayStation Magazine oceniła VCS na 8/10.
Kolejną ciekawostką są kody. Otóż jak się okazało, niektóre kombinacje pochodzące z wersji na PSP działają również na PS2. Są to kody na: wszystkie trzy rodzaje broni, 250000 dolarów, pancerz i zdrowie, podniesienie poziomu poszukiwania przez policje, wyłączenie poszukiwań przez policję na zawsze. Znajdziecie je w naszym dziale.
Poza tym, RockStar Games na oficjalnej stronie Vice city Stories udostępniło nam 7 screenów w dziale dotyczącym wersji na PS2.
Tego jakże długiego newsa pozwolę sobie zakończyć humorystycznym akcentem. Obejrzyjcie ten filmik. Jeżeli zauważyliście coś podejrzanego, pomyślicie: Śmieją się z naszego GTA?!. A no być może się i śmieją. Ale jeśli z naszej serii mają się śmiać w tak kultowej kreskówce jaką bez wątpienia jest The Simpsons, niech robią to dowoli. Swoją drogą niezły tytuł, death kill city II: death kill stories...
Mam nadzieję, że nie usnęliście zaczynając akapit o MTA. To na tyle.
Zacznę może od sceny MultiPlayerowej. Ekipa multi RPGAndreas, czyli AlienX i VRocker po poniedziałkowych betatestach doszli do wniosku, że zaczną pisać całego multi od nowa. Powodem tej decyzji był błąd w kodzie, który powodował crashe. Dodatkowo postanowili oni za każdym razem pisać wszystko od nowa, jeśli takie sytuacje się powtórzą. Tym razem jednak podzielili się oni pracą i planują go skończyć w pięć tygodni. Ostatni news prezentuje nawet pełny rozkład prac nad finalną wersją rozpisany tydzień w tydzień.
Nadszedł czas na kolejny MultiPlayer, tym razem Multi Theft Auto. Pierwszą nowinką z obozu MTA jest program MTA Resource Loader. Służy on do programowania map. Język Lua pozwoli nam edytować interfejs, a pliki .X i .dll ładować własne modele za każdym razem gdy wejdziemy na serwer. Obrazek prezentuje, jak to mniej więcej będzie wyglądało.
Dodatkowo od ekipy MTA dostajemy filmik prezentujący synchronizację sztuk walki w trybie DeathMatch. Jeśli jesteście ciekawi pozostałych, skoczcie do profilu MTA w serwisie YouTube.
Teraz kolej na informacje dotyczące Vice city Stories. Jak każdy zapewne wie, wczoraj gra miała swoją premierę w Stanach Zjednoczonych w cenie niecałych 20 dolców. Jeśli chodzi o Europę, gra ukaże się w piątek. W Polsce data nie jest jeszcze dokładnie określona, ale wiemy natomiast, że będzie ona kosztowała 149,90 i dostaniemy ją na pewno jeszcze w tym miesiącu, co swoją zapowiedzią potwierdza Cenega.
Nie od dziś wiadomo, że z każdą premierą, nawet "odgrzewanych kotletów", zaczyna się także potok recenzji. I tak o to IGN ocenia VCS na 7.5/10, chwaląc muzykę, ale narzekając na grafikę. W porównaniu do przenośnej wersji gra wypadła nieco gorzej bo wtedy otrzymała ona ocenę 9/10. Dodatkowo dostajemy też 12 screenshotów z gry. Natomiast redakcja angielskiego wydania Official PlayStation Magazine oceniła VCS na 8/10.
Kolejną ciekawostką są kody. Otóż jak się okazało, niektóre kombinacje pochodzące z wersji na PSP działają również na PS2. Są to kody na: wszystkie trzy rodzaje broni, 250000 dolarów, pancerz i zdrowie, podniesienie poziomu poszukiwania przez policje, wyłączenie poszukiwań przez policję na zawsze. Znajdziecie je w naszym dziale.
Poza tym, RockStar Games na oficjalnej stronie Vice city Stories udostępniło nam 7 screenów w dziale dotyczącym wersji na PS2.
Tego jakże długiego newsa pozwolę sobie zakończyć humorystycznym akcentem. Obejrzyjcie ten filmik. Jeżeli zauważyliście coś podejrzanego, pomyślicie: Śmieją się z naszego GTA?!. A no być może się i śmieją. Ale jeśli z naszej serii mają się śmiać w tak kultowej kreskówce jaką bez wątpienia jest The Simpsons, niech robią to dowoli. Swoją drogą niezły tytuł, death kill city II: death kill stories...
Mam nadzieję, że nie usnęliście zaczynając akapit o MTA. To na tyle.
kategorie: multi, Vice City, Vice City Stories
08.03 21:38
a sie okazało że już koniec RPG: San Andreas
Prace nad RPG:Andreas zostały zakończone
i już nigdy nie zostaną wznowione."
Prace nad RPG:Andreas zostały zakończone
i już nigdy nie zostaną wznowione."
08.03 21:34
W ogóle cyrk ostatnio z tym robią. W jeden dzień zamykają, potem otwierają i tak do znudzenia...
08.03 14:08
Ja usnąłem zaczynając akapit o MTA ;/ ...
BTW na stronie RPGAndreas pisze, że jest 10% ukończenia modu ;)
BTW na stronie RPGAndreas pisze, że jest 10% ukończenia modu ;)
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.