






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania

07.05.2007 12:40:56
Już dawno nie działo się nic ciekawego na scenie MultiPlayerowej (bo z pewnością do takowych nie należą kolejne zakończenia i wznawiania prac nad RPG:Andreas) , z wyjątkiem ostatnich betatestów SA-MP 0.2.0.


Z pomocą przychodzi dobrze znany nam IJs, jeden z wielu członków ekipy Multi Theft Auto. Ostatnio zajmowali się oni importem modeli z plików .txd, .col czy też .dff. Pragnie on nam bowiem przedstawić efekt kilku godzin, które spędził przy kodowaniu. Tym razem skupił się on na imporcie map i tym o to sposobem otrzymał mapę o nazwie de_aztec znaną niektórym zapewne z Counter-Strike: Source. Będzie ona elementem, który znajdzie się w paczce z modelami o nazwie MTA:Revolution, nad którą pracuje ParoXum. Modele map będą wysyłane do wszystkich graczy podczas ładowania gry. Aktualnie zawierają one 4 obiekty, które będą mogły być dowolnie modyfikowane.

Możemy być pewni, że wszystko prawidłowo działa i ze sobą współpracuje, zapewnia nas o tym autor notki. Co ważne, wszystko działa bez jakiegokolwiek podmieniania plików i ponownego uruchamiania aplikacji.


Z pomocą przychodzi dobrze znany nam IJs, jeden z wielu członków ekipy Multi Theft Auto. Ostatnio zajmowali się oni importem modeli z plików .txd, .col czy też .dff. Pragnie on nam bowiem przedstawić efekt kilku godzin, które spędził przy kodowaniu. Tym razem skupił się on na imporcie map i tym o to sposobem otrzymał mapę o nazwie de_aztec znaną niektórym zapewne z Counter-Strike: Source. Będzie ona elementem, który znajdzie się w paczce z modelami o nazwie MTA:Revolution, nad którą pracuje ParoXum. Modele map będą wysyłane do wszystkich graczy podczas ładowania gry. Aktualnie zawierają one 4 obiekty, które będą mogły być dowolnie modyfikowane.

Możemy być pewni, że wszystko prawidłowo działa i ze sobą współpracuje, zapewnia nas o tym autor notki. Co ważne, wszystko działa bez jakiegokolwiek podmieniania plików i ponownego uruchamiania aplikacji.
kategorie: multi

09.05 16:42
Szczawik to wtedy MTA weźmie sią za IV, no chyba, że ta będzie miała już wbudowany multiplayer... I w takim wypadku MTA umrze :/

08.05 15:47
Mapa jest naprawdę ładna. Choć się nie znam, to po przeczytaniu newsa, widzę że technicznie ekipa MTA też ma wszystko pod kontrolą.
Jeśli będę miał IV kiedyś, to i tak będę grał wciąż w SA:MP i MTA.
Jeśli będę miał IV kiedyś, to i tak będę grał wciąż w SA:MP i MTA.

07.05 20:46
O tych multiplayerach juz mowa odkąd tylko SA wyszło napecety, więc juz niemal 2 latka. Trudno, ja tam sobie w czwóreczke nie pogram więc taki multiplajerek do SA jak wyjdzie w końcu to nie pogardzę.

07.05 19:24
Powinni wydać wersję normalną, a dopiero później zajmować się takimi dodatkami. Ile mamy jeszcze czekać?
07.05 14:15
Rok, czasu jak nie lepiej czekamy na te MTA: SA ;] Oby wyszła jeszcze przed wakacjami i najlepiej przed GTA IV..


Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.