- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
13.05.2007 18:56:02
A teraz coś z innej beczki niż newsy o GTAIV. Admin angielskiej strony GTACartel.com, xaozon napisał art o tym, jakby wyglądało GTA w '94.
Jak zawsze na początku każdego projektu jest burza mózgów która ogarnia programistów, co by tu stworzyć nowego i lepszego niż konkurencja. I tak programista Mike Dailly pracujący w DMA wpadł na pomysł zrobienia gry z lotku ptaka. Po wielu godzinach kodzenia w Pascalu i Assamblerze na swoim 486DX66 stworzył pierwsze tech demo Grand Theft Auto. Cały ten DOSowski projekt można ściągnąć na oficjalnej stronie Mike'a
Jak zawsze na początku każdego projektu jest burza mózgów która ogarnia programistów, co by tu stworzyć nowego i lepszego niż konkurencja. I tak programista Mike Dailly pracujący w DMA wpadł na pomysł zrobienia gry z lotku ptaka. Po wielu godzinach kodzenia w Pascalu i Assamblerze na swoim 486DX66 stworzył pierwsze tech demo Grand Theft Auto. Cały ten DOSowski projekt można ściągnąć na oficjalnej stronie Mike'a
kategorie: GTA:IV
14.05 02:34
Trochę błędów w tym newsie. Staraj się troszkę czytać swoje wypocinki nim je opublikujesz.
No offense, Syś. :*
No offense, Syś. :*
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.