- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
02.06.2007 16:31:47
Na samym początku pragnę was uspokoić bo "niekoniecznie dobre info" nie jest aż tak martwiące, a przynajmniej póki co oficjalnie nie potwierdzone bo to po prostu spekulacje. A na samych złych spekulacjach nie skończę. Przejdę więc do istoty sprawy.
Michael Pachter, analityk rynku, nie zdziwiłby się gdyby R* postanowił przesunąć premierę IV o około dwa tygodnie, przynajmniej standardowej wersji. Przesunięcie miałoby na celu zwiększenie sprzedaży Halo3 na konsolę Xbox 360, która ukazuje się kilka tygodni wcześniej. Z drugiej strony takie posunięcie pozwoliłoby Take-Two Interactive Software korzystnie wejść w rok fiskalny '08 rozpoczynający się w listopadzie. Jednym słowem: kasa. Dwoma: więcej kasy.
Koniec smucenia, czas na prawdziwe gorące info o samej IV. Nareszcie wiemy co zawiera najnowszy numer australijskiego Xbox 360 Magazine. Wiemy też, że zawiera on coś co nas z pewnością zainteresuje. Artykuł mówi przede wszystkim o silniku Euphoria, który w IV będzie odpowiadał za animację ruchu i współpracował z autorskim silnikiem R* o nazwie Rage, znanym nam chociażby z Table Tennis. Jaki to będzie miało wpływ na grę, a przede wszystkim na samego Niko? Teraz będziemy mogli zdzielić kogoś z bara i efektownie się przy tym bujać. Podczas zderzenia z samochodem przelecimy po masce albo zostaniemy rozjechani. Jeśli natomiast ktoś nas postrzeli, będziemy się zwijać z bólu w zależności od tego gdzie nas postrzelono. Jest to kolejne posunięcie w przód ku realizmowi w grze. W tym przypadku stwierdzenia, że gra dąży do upodobnienia do serii The Sims są z pewnością nie na miejscu.
Kolejne wieści płyną z magazynu Electronic Gaming Monthly. Tym razem redakcja skupiła się na detalach otoczenia i środowiska. Będziemy mieli do czynienia z pięknie urządzonymi wnętrzami, śpiewem ptaków w zacisznych miejscach oraz prawdziwą grą światła promieni słonecznych w centrum miasta. Miód na oczy, że tak głupio powiem.
Michael Pachter, analityk rynku, nie zdziwiłby się gdyby R* postanowił przesunąć premierę IV o około dwa tygodnie, przynajmniej standardowej wersji. Przesunięcie miałoby na celu zwiększenie sprzedaży Halo3 na konsolę Xbox 360, która ukazuje się kilka tygodni wcześniej. Z drugiej strony takie posunięcie pozwoliłoby Take-Two Interactive Software korzystnie wejść w rok fiskalny '08 rozpoczynający się w listopadzie. Jednym słowem: kasa. Dwoma: więcej kasy.
Koniec smucenia, czas na prawdziwe gorące info o samej IV. Nareszcie wiemy co zawiera najnowszy numer australijskiego Xbox 360 Magazine. Wiemy też, że zawiera on coś co nas z pewnością zainteresuje. Artykuł mówi przede wszystkim o silniku Euphoria, który w IV będzie odpowiadał za animację ruchu i współpracował z autorskim silnikiem R* o nazwie Rage, znanym nam chociażby z Table Tennis. Jaki to będzie miało wpływ na grę, a przede wszystkim na samego Niko? Teraz będziemy mogli zdzielić kogoś z bara i efektownie się przy tym bujać. Podczas zderzenia z samochodem przelecimy po masce albo zostaniemy rozjechani. Jeśli natomiast ktoś nas postrzeli, będziemy się zwijać z bólu w zależności od tego gdzie nas postrzelono. Jest to kolejne posunięcie w przód ku realizmowi w grze. W tym przypadku stwierdzenia, że gra dąży do upodobnienia do serii The Sims są z pewnością nie na miejscu.
Kolejne wieści płyną z magazynu Electronic Gaming Monthly. Tym razem redakcja skupiła się na detalach otoczenia i środowiska. Będziemy mieli do czynienia z pięknie urządzonymi wnętrzami, śpiewem ptaków w zacisznych miejscach oraz prawdziwą grą światła promieni słonecznych w centrum miasta. Miód na oczy, że tak głupio powiem.
03.06 00:28
Kilkoma słowami: Efektowne, ładne... ale tak naprawdę to niepotrzebne. RockStar przebajeruje z tą grą.
02.06 22:58
Luigi będzie chociaż więcej tematów z prośbą o przejście danej misji :cool: mi tam taka gra pasuje.
02.06 22:15
I co po tym że przeciwnik też będzie kuśtykał czy trzymał się za rękę po trafieniu w nią, fakt że to efektowne ale i tak raczej będziesz się starał go jak najszybciej zabić, seryjka albo headshot i już.
02.06 20:22
Nie przesadzajcie.Właśnie bardzo fajne takie coś.Zauważcie z drugiej strony że będzie to działało też na waszych przeciwników w grze.
02.06 19:22
Skoczymy z 1 piętra to niko złamie sobie nogę i będziemy kuśtykać do szpitala xD
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.