- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
05.06.2007 12:58:30
Znany internetowy serwis o grach komputerowych Kikizo opublikował swoją własną zapowiedź IV. Jest to aż pięciostronicowy artykuł zawierający zarówno znane nam już screenshoty i artworki, jak i ciekawy tekst, który oczywiście zawiera porcję nowych informacji.
A co nam mówią owe informacje? Zarówno inteligencja, zachowanie i wygląd przechodniów i postaci oraz reszta tekstur, jak i muzyka są nadal w fazie prac, ale już teraz można powiedzieć, że stoją na bardzo wysokim poziomie.
Jeśli chodzi o samo miasto, tutaj wypowiedział się sam Hamish Brown z RockStar Games. Liberty City, z którym będziemy mieli do czynienia w IV jest największym pojedynczym miastem jakie do tej pory stworzyli ludzie z R*. Co ważne będzie ono jednak zróżnicowane, co oznacza (mniejszą lub większą) obecność terenów pozamiejskich, a przynajmniej w miarę pustych parków i łąk.
"Z jednej strony macie puste horyzontalne widoki, z drugiej szerokie pasma drapaczy chmur. To zdecydowanie największe pojedyncze miasto, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy"
Nie wiadomo jeszcze, ile czasu zajmie przejście gry i z ilu misji będzie się ona składała, ale już teraz wiemy, że będzie o wiele więcej do zrobienia poza misjami, niż kiedykolwiek wcześniej.
Niewiele wiemy jeszcze odnośnie muzyki. Z pewnością możemy liczyć na nutkę jazzu, ponieważ było ono słyszane w radiu samochodowym kiedy Niko woził się po mieście. Jednak nie jest do końca jasne, czy muzyka w grze będzie licencjonowana, czy stworzona przez R*.
Na koniec wiadomość odnośnie opóźnienia premiery IV na rzecz Halo3. Owa wiadomość prawdopodobnie nie potwierdzi się w rzeczywistości.
A co nam mówią owe informacje? Zarówno inteligencja, zachowanie i wygląd przechodniów i postaci oraz reszta tekstur, jak i muzyka są nadal w fazie prac, ale już teraz można powiedzieć, że stoją na bardzo wysokim poziomie.
Jeśli chodzi o samo miasto, tutaj wypowiedział się sam Hamish Brown z RockStar Games. Liberty City, z którym będziemy mieli do czynienia w IV jest największym pojedynczym miastem jakie do tej pory stworzyli ludzie z R*. Co ważne będzie ono jednak zróżnicowane, co oznacza (mniejszą lub większą) obecność terenów pozamiejskich, a przynajmniej w miarę pustych parków i łąk.
"Z jednej strony macie puste horyzontalne widoki, z drugiej szerokie pasma drapaczy chmur. To zdecydowanie największe pojedyncze miasto, jakie kiedykolwiek stworzyliśmy"
Nie wiadomo jeszcze, ile czasu zajmie przejście gry i z ilu misji będzie się ona składała, ale już teraz wiemy, że będzie o wiele więcej do zrobienia poza misjami, niż kiedykolwiek wcześniej.
Niewiele wiemy jeszcze odnośnie muzyki. Z pewnością możemy liczyć na nutkę jazzu, ponieważ było ono słyszane w radiu samochodowym kiedy Niko woził się po mieście. Jednak nie jest do końca jasne, czy muzyka w grze będzie licencjonowana, czy stworzona przez R*.
Na koniec wiadomość odnośnie opóźnienia premiery IV na rzecz Halo3. Owa wiadomość prawdopodobnie nie potwierdzi się w rzeczywistości.
05.06 20:24
"Z jednej strony macie puste horyzontalne widoki(...)"
Mam nadzieję, że będzie tych przestrzeni mniej więcej tyle ile w SA, bo podczas gry właśnie tam spędzałem większość czasu. ;D Samo miasto jednak trochę nudne jest.
Mam nadzieję, że będzie tych przestrzeni mniej więcej tyle ile w SA, bo podczas gry właśnie tam spędzałem większość czasu. ;D Samo miasto jednak trochę nudne jest.
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.