






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania

24.06.2007 22:08:12
Takie z pewnością będzie posiadał Niko Bellic, główny bohater IV, którego z resztą nie muszę wam przedstawiać. Skąd o tym wiem? Z dwóch nowych zapowiedzi czwóreczki, które ukazały się w najnowszych numerach brytyjskich wydań magazynów PlayStation Unlimited 3 Magazine UK i Xbox360 UK Magazine.


Przejdźmy do rzeczy. jedną z najciekawszych kwestii jest właśnie animacja ruchów postaci i jej interakcja z otoczeniem. Tak też jest w IV. Niko może zostać zaproszonym lub odepchniętym z danej grupy ulicznej, chociażby w momencie kiedy podejdzie do któregoś z jej członka. Podczas zbiegania ze wzgórza czy wzniesienia Niko uważa aby się np nie potknąć co da się zauważyć poprzez szczególne zachowanie jego ciała. Tak samo będzie z normalnym bieganiem, które teraz będzie o wiele bardziej realne. Przechodnie od teraz będą różnie reagowali na różne wydarzenia na ulicy poprzez adekwatne odzywki.
Ciekawie została rozwiązana kwestia finansowa w grze. Teraz nie będziemy widzieli obok poziomu zdrowia gigantycznych sum pieniędzy jakimi możemy dysponować. Niko będzie miał w kieszeni wystarczająco aby przeżyć w mieście, ale nie za dużo, ponieważ to spełniłoby jego cel, jakim jest uratowanie korporacji taksówkarskiej kuzyna Romana. Jeśli chodzi o wykupowanie przedsiębiorstw takich jak np kluby czy inne miejsca, możemy się z tym pożegnać. Byłoby to zaprzeczeniem prawdziwego życia gangstera.




Nie usłyszymy już takich głosów pod postaciami jak Samuel L. Jackson, czy Phillip Michael Thomas ani znanych przebojów radiowych.
Przejdźmy do rzeczy. jedną z najciekawszych kwestii jest właśnie animacja ruchów postaci i jej interakcja z otoczeniem. Tak też jest w IV. Niko może zostać zaproszonym lub odepchniętym z danej grupy ulicznej, chociażby w momencie kiedy podejdzie do któregoś z jej członka. Podczas zbiegania ze wzgórza czy wzniesienia Niko uważa aby się np nie potknąć co da się zauważyć poprzez szczególne zachowanie jego ciała. Tak samo będzie z normalnym bieganiem, które teraz będzie o wiele bardziej realne. Przechodnie od teraz będą różnie reagowali na różne wydarzenia na ulicy poprzez adekwatne odzywki.
Ciekawie została rozwiązana kwestia finansowa w grze. Teraz nie będziemy widzieli obok poziomu zdrowia gigantycznych sum pieniędzy jakimi możemy dysponować. Niko będzie miał w kieszeni wystarczająco aby przeżyć w mieście, ale nie za dużo, ponieważ to spełniłoby jego cel, jakim jest uratowanie korporacji taksówkarskiej kuzyna Romana. Jeśli chodzi o wykupowanie przedsiębiorstw takich jak np kluby czy inne miejsca, możemy się z tym pożegnać. Byłoby to zaprzeczeniem prawdziwego życia gangstera.
Nie usłyszymy już takich głosów pod postaciami jak Samuel L. Jackson, czy Phillip Michael Thomas ani znanych przebojów radiowych.


Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.