- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Multi Theft Auto: San Andreas DeathMatch jest z pewnością najbardziej oczekiwaną modyfikacją multiplayer do San Andreas. Dzisiaj ekipa ujawniła nam kilka informacji.
Team naprawił błąd związany z radiem w grze. Od teraz będą one działać sprawnie lecz nadal nie będą zsynchronizowane pomiędzy osobami w pojeździe. Ekipa zajmowała się również tak zwanym streamerem, odpowiada on za wczytywanie obiektów. Niestety limit obiektów nie został zwiększony lecz dostaniemy skrypt z tysiącami pojazdów porozrzucanych po całym San Andreas. Natomiast Jax i Kevuwk zajęli się generalnymi sekcjami kodu. Ten pierwszy naprawił crashe i dodał ochronę przed szkodliwymi pakietami. Kevuwk dodał możliwość startu zasobu z dowolnego miejsca kodu oraz nadawanie temu odpowiedniego dostępu. Oznacza to, że będziemy mieli możliwość włączenia zasobu a wyłączenia skryptu. Zmienił on również główną strukturę skryptowania przez dodanie tak zwanych ukrytych zmiennych.
Team również zoptymalizował funkcję GUI i naprawił wiele błędów związanych z pojazdami. Transfer danych również został poprawiony. Będzie można przerwać dostarczanie danych w każdej chwili, to na pewno zwiększy funkcjonalność serwera. Pojawiła się też informacja na temat sterowania. Będzie ono możliwe tylko w ustawieniu „Mysz + klawiatura”. Ekipa zdecydowała się na to ze względu na to, że wielu lamerskich graczy z pewnością oszukiwała by autocelowaniem. Jednak użytkownicy joypadów będą mogli ich używać. MTA nie używa systemu sterowania z GTA tylko własnego, takiego dzięki któremu każdy użytkownik joypada będzie mógł zagrać w tą modyfikację.
I tak każdy wie, że MTA nigdy nie wyjdzie. o/
Team naprawił błąd związany z radiem w grze. Od teraz będą one działać sprawnie lecz nadal nie będą zsynchronizowane pomiędzy osobami w pojeździe. Ekipa zajmowała się również tak zwanym streamerem, odpowiada on za wczytywanie obiektów. Niestety limit obiektów nie został zwiększony lecz dostaniemy skrypt z tysiącami pojazdów porozrzucanych po całym San Andreas. Natomiast Jax i Kevuwk zajęli się generalnymi sekcjami kodu. Ten pierwszy naprawił crashe i dodał ochronę przed szkodliwymi pakietami. Kevuwk dodał możliwość startu zasobu z dowolnego miejsca kodu oraz nadawanie temu odpowiedniego dostępu. Oznacza to, że będziemy mieli możliwość włączenia zasobu a wyłączenia skryptu. Zmienił on również główną strukturę skryptowania przez dodanie tak zwanych ukrytych zmiennych.
Team również zoptymalizował funkcję GUI i naprawił wiele błędów związanych z pojazdami. Transfer danych również został poprawiony. Będzie można przerwać dostarczanie danych w każdej chwili, to na pewno zwiększy funkcjonalność serwera. Pojawiła się też informacja na temat sterowania. Będzie ono możliwe tylko w ustawieniu „Mysz + klawiatura”. Ekipa zdecydowała się na to ze względu na to, że wielu lamerskich graczy z pewnością oszukiwała by autocelowaniem. Jednak użytkownicy joypadów będą mogli ich używać. MTA nie używa systemu sterowania z GTA tylko własnego, takiego dzięki któremu każdy użytkownik joypada będzie mógł zagrać w tą modyfikację.
I tak każdy wie, że MTA nigdy nie wyjdzie. o/
kategorie: multi, San Andreas
Jeśli mam być szczery to całe to MTA: DM jest po prostu żałosne. Może nie jako sam program, bo ten może być w porządku, ale ta cała sytuacja po prostu dla mnie jest śmieszna. Zamiast wydać najpierw mod, a potem ewentualnie dodawać kolejne opcje (vide sa-mp) to oni w tym grzebią i grzebią, zainteresowanie San Andreas diametralnie spadło, niedługo IV i kto tam będzie w to grał. Już nie mówiąc o tym, że spora część graczy i tak będzie wolała zostać przy sa-mp, bo o tej modyfikacji już po prostu się przyzwyczaiła.
Nie rozumiem ekipy MTA.
Ładny news Tomku! :*
Nie rozumiem ekipy MTA.
Ładny news Tomku! :*
18.11 11:46
Świetnie. MTA mogło wyjść kiedy niektórzy się jeszcze interesowali San Andreas. Szkoda że to spieprzyli, i że tyle to robią. Gubię się w tych opcjach już xE
17.11 18:03
Zapowiada sie ciekawe jak zawsze, fajnie by było pograć w MTA przed wydaniem czwóreczki, no cóż może sie doczekamy :cry:
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.