- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Niemiecki magazyn Computerbild-Spiele opublikował swoją zapowiedź GTA IV. Artykuł zawiera 11 nowych screenshotów oraz nowy artwork. Skany do obejrzenia poniżej.
Z zapowiedzi dowiadujemy się, że akcja gry jest osadzona w roku 2008. System WASTED! pozostaje bez zmian, Niko po śmierci zostanie przeniesiony do pobliskiego szpitala, z którego wyjdzie następnego ranka, bez posiadanych wcześniej broni. System "odpalania" samochodu trochę się zmienił. Aby wsiąść do pojazdu, naciskamy jeden przycisk. Gdy Niko będzie już siedział w aucie należy znów nacisnąć przycisk aby odpalić silnik. Lecz gdy zachce Ci się pojeździć na motocyklach to Niko zawsze będzie nosił kask, natomiast jeżeli jesteś zainteresowany pospolitymi rozpierduchami to na pewno zauważysz, że kule zostawiają ślady na elementach otoczenia.
Z zapowiedzi dowiadujemy się, że akcja gry jest osadzona w roku 2008. System WASTED! pozostaje bez zmian, Niko po śmierci zostanie przeniesiony do pobliskiego szpitala, z którego wyjdzie następnego ranka, bez posiadanych wcześniej broni. System "odpalania" samochodu trochę się zmienił. Aby wsiąść do pojazdu, naciskamy jeden przycisk. Gdy Niko będzie już siedział w aucie należy znów nacisnąć przycisk aby odpalić silnik. Lecz gdy zachce Ci się pojeździć na motocyklach to Niko zawsze będzie nosił kask, natomiast jeżeli jesteś zainteresowany pospolitymi rozpierduchami to na pewno zauważysz, że kule zostawiają ślady na elementach otoczenia.
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.