- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
18.03.2008 03:16:43
Moje oczy mają już stanowczo dosyć, a mięśnie popadają w martwicę od bezruchu. Dlatego będzie krótko, zwięźle i na temat. Oddaję dla was kolejne dwa, jeszcze ciepłe działy prosto do sekcji Grand Theft Auto IV: Mapę i Miejsca, które będziemy mogli odwiedzić w Liberty City.
Rzućcie też okiem na dwuczęściowy artykuł serwisu Next-Gen.biz poświęcony historii serii gier Grand Theft Auto oraz tworzeniu GTA IV: Grand Theft Auto: The Inside Story i The Making Of Grand Theft Auto IV.
Na koniec obejrzyjcie sobie nienajgorzej zrobiony filmik, oczywiście fake.
Rzućcie też okiem na dwuczęściowy artykuł serwisu Next-Gen.biz poświęcony historii serii gier Grand Theft Auto oraz tworzeniu GTA IV: Grand Theft Auto: The Inside Story i The Making Of Grand Theft Auto IV.
Jako orzeszek filmowy, GTA III miało w sobie coś co narysowało linię na piasku pomiędzy grami, a filmami, co brzmiało: oto my, przejmujemy kontrolę. (...) Oczekiwania odnośnie Vice City utrudniły pracę. To, że wykonaliśmy to w dziewięć miesięcy, to już druga sprawa. (...) Gdy skończyliśmy Vice City doszliśmy do wniosku, 'Człowieku, jak do diabła mamy to przebić?'. (...) Nie chcę aby ta gra była pamiętana przez Hot Coffee. Jedną z moich obaw kiedy afera z Hot Coffee się rozkręciła było to, że zniknął kawał dobrej roboty, który teraz będzie zapamiętywany dzięki czemuś innemu.
Vlad i Faustin, dwaj grubawi Rosjanie w grze są bardzo prawdziwi, bardzo rosyjscy i zajebiście straszni. (...) Kluby komediowe są dowodem na to, że Houser nie gada głupot mówiąc, że to GTA jest bardziej zwariowane niż kiedykolwiek. (...) Naszym celem będzie usmażenie tych serwerów XBox Live - chcemy mieć połączonych tylu ludzi w danym momencie ile będzie możliwe. (...) Ludzie mówią o konfliktach moralnych w grach, ale niektóre sprawy w GTA IV mają prawdziwe konsekwencje.
Na koniec obejrzyjcie sobie nienajgorzej zrobiony filmik, oczywiście fake.
kategorie: GTA:IV, Vice City
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.