- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
ViceCity Online to nazwa kolejnego multiplayer'a do Vice City o którym pierwsi dowiedzieli się czytelnicy GTAForums.
Teraz podstawowe pytanie: Po co nam kolejny multiplayer do Vice City, przecież jest MTA, jest VC-MP, zresztą era VC się skończyła....
Na to pytanie ciężko odpowiedzieć, ale zaraz po nim nasuwa się kolejne: Czy to czasem nie jest fake, albo autorzy ze słomianym zapałem?.
Tu można odpowiedzieć, nie.
Dlaczego ? Koolio i ReGeX, ojcowie projektu zapewniają nas o podstawowej synchronizacji gry (chodzenie, współpraca wszystkich pojazdów, animacji, czasu gry, pogody itp). Niby podstawy, ale jest coś nad czym sam osobiście się zatrzymałem. Język skryptu to LUA znany jest nam już z MTA. Oprócz 200 funkcji i 30 callbacków daje on możliwość ustawiania NPC (pedy). Ciekawe bo również MTA zamierza wprowadzić ped support.
Na serwerze w jednym czasie będzie mogło bawić się 100 graczy.
Jedynymi dowodami na istnienie multiplayera są trzy przekonywujące screenshoty. Klikajcie w obrazek aby je obejrzeć.
Teraz podstawowe pytanie: Po co nam kolejny multiplayer do Vice City, przecież jest MTA, jest VC-MP, zresztą era VC się skończyła....
Na to pytanie ciężko odpowiedzieć, ale zaraz po nim nasuwa się kolejne: Czy to czasem nie jest fake, albo autorzy ze słomianym zapałem?.
Tu można odpowiedzieć, nie.
Dlaczego ? Koolio i ReGeX, ojcowie projektu zapewniają nas o podstawowej synchronizacji gry (chodzenie, współpraca wszystkich pojazdów, animacji, czasu gry, pogody itp). Niby podstawy, ale jest coś nad czym sam osobiście się zatrzymałem. Język skryptu to LUA znany jest nam już z MTA. Oprócz 200 funkcji i 30 callbacków daje on możliwość ustawiania NPC (pedy). Ciekawe bo również MTA zamierza wprowadzić ped support.
Na serwerze w jednym czasie będzie mogło bawić się 100 graczy.
Jedynymi dowodami na istnienie multiplayera są trzy przekonywujące screenshoty. Klikajcie w obrazek aby je obejrzeć.
kategorie: multi, Vice City
13.04 20:40
Mam nadzieje, że wyjdzie :p A co do GTA IV to nie każdy ma na ttyle mocnego kompa lub konsolę żeby sobie pograć :evil:
1
2
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.