- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Tak! To ja! Pewnie nadal przecieracie oczy ze zdumienia, jak ten parszywy leń zebrał się na napisanie newsa. Jest to wbrew wszelkiej logice, ale jako student prawa wiem, że logika jest do bani, więc wszystko jest jak trzeba. Chyba zaczynam się zapętlać, więc przejdźmy do sedna sprawy. Lech wygrywa do przerwy.... a nie, to nie ta strona. No dobra, dość błaznowania, jedziemy z tym koksem.
Pierwsze info dotyczy wywiadu z ekipą odpowiedzialną za stronę dźwiękową GTA IV. Nie będę pisał o wymówionych przez zatrudnione sławy linijkach tekstu, a także o odgłosach broni, bo o tym już zapewne przeczytaliście tam, gdzie mnie nie lubią. Skupię się na innym aspekcie wywiadu. Oczywiste jest, że twórcy efektów dźwiękowych wychwalają swoje dzieło, ale to o czym mówią, sugeruje nam, że naprawdę odwalili kawał dobrej roboty. Cztery i pół tysiąca różnego rodzaju efektów, pomieszanych w dziewiętnastu tysiącach kombinacji, cytując tedego, 'robi wrażke'. Zagłębiając się dalej w cyferki, równie duże wrażenie może robić liczba dialogów i wszelkich odgłosów, których oddzielne przesłuchanie zajęłoby 29 godzin. Ponadto, jak twierdzą ludzie z Rockstara, AI przechodniów będzie lepsze aniżeli w poprzednich częściach. Zmiana ma polegać przede wszystkim na większej ilości zachowań w danej sytuacji, a także na zerwaniu z tradycją poprzednich części, tj. z monologami podczas spacerów. Co jest dla mnie istotne i pozwolę sobie to dosłownie zacytować, to fakt, że:
Tak się rozpisałem, że prawie zapomniałem o następnej informacji. Co łączy 18,90 PLN i GTA: Vice City? Odpowiedź jest prosta. Drugie urodziny Kolekcji Klasyki Cenegi. Właśnie z tej okazji, przez wielu uważana za najlepszą część serii GTA, umiejscowiona w latach 80, nasycona cukierkowymi kolorami gra, od 16 maja będzie dostępna dla każdego, w tak niskiej cenie. Nie podejrzewam, żeby ktoś tutaj nigdy w nią nie grał, ale to doskonała okazja, aby cofnąć się w czasy, kiedyFaLeK nie mial Xpudła, interesował się troche stroną i takie tam. To jak? Wchodzicie w to? Tak? To kupujcie!
Jeżeli to czytasz, to oznacza, że dotrwałeś do końca. Grratuluję. W nagrodę zapraszam na #gtareview. Naprawdę warto.
Pierwsze info dotyczy wywiadu z ekipą odpowiedzialną za stronę dźwiękową GTA IV. Nie będę pisał o wymówionych przez zatrudnione sławy linijkach tekstu, a także o odgłosach broni, bo o tym już zapewne przeczytaliście tam, gdzie mnie nie lubią. Skupię się na innym aspekcie wywiadu. Oczywiste jest, że twórcy efektów dźwiękowych wychwalają swoje dzieło, ale to o czym mówią, sugeruje nam, że naprawdę odwalili kawał dobrej roboty. Cztery i pół tysiąca różnego rodzaju efektów, pomieszanych w dziewiętnastu tysiącach kombinacji, cytując tedego, 'robi wrażke'. Zagłębiając się dalej w cyferki, równie duże wrażenie może robić liczba dialogów i wszelkich odgłosów, których oddzielne przesłuchanie zajęłoby 29 godzin. Ponadto, jak twierdzą ludzie z Rockstara, AI przechodniów będzie lepsze aniżeli w poprzednich częściach. Zmiana ma polegać przede wszystkim na większej ilości zachowań w danej sytuacji, a także na zerwaniu z tradycją poprzednich części, tj. z monologami podczas spacerów. Co jest dla mnie istotne i pozwolę sobie to dosłownie zacytować, to fakt, że:
DJ'e mają o wiele większe AI, niż w poprzednich częściach. Wiedzą która jest godzina, jaka jest pogoda, a nawet co się dzieje w LC.Ciekawy zabieg, którego od zawsze brakowało mi w GTA. Abstrahując już od strony werbalnej, przechodzimy do wizualnej. Przy okazji wywiadu, światło dzienne ujrzało kilka nowych screenów. Czy są dobre? Oceńcie sami. Zarówno screeny, jak i pełna treść wywiadu, znajdują się na gamesradar.com. Serdecznie zapraszam do lektury, bo jest co czytać.
Tak się rozpisałem, że prawie zapomniałem o następnej informacji. Co łączy 18,90 PLN i GTA: Vice City? Odpowiedź jest prosta. Drugie urodziny Kolekcji Klasyki Cenegi. Właśnie z tej okazji, przez wielu uważana za najlepszą część serii GTA, umiejscowiona w latach 80, nasycona cukierkowymi kolorami gra, od 16 maja będzie dostępna dla każdego, w tak niskiej cenie. Nie podejrzewam, żeby ktoś tutaj nigdy w nią nie grał, ale to doskonała okazja, aby cofnąć się w czasy, kiedy
Jeżeli to czytasz, to oznacza, że dotrwałeś do końca. Grratuluję. W nagrodę zapraszam na #gtareview. Naprawdę warto.
kategorie: Vice City
21.04 16:22
o kreseczka. ladny newsik bardzo :D
i lol @ banan interesujacy sie strona. stare czasy ;D
i lol @ banan interesujacy sie strona. stare czasy ;D
20.04 22:28
ja mam i pierwsze wydanie i SuperSeller. imo to żaden powrót bo damian był chyba ciągle i miał sytuację pod kontrolą i ja też się cieszę, że nie piszemy juz na zmianę newsów z tomkiem o/
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.