- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Wczoraj na łamach serwisu Variety.com ukazał się obszerny wywiad z Danem Houserem, który jest nam znany między innymi jako ojciec serii GTA.
Z wywiadu można dowiedzieć się kilku ciekawostek o serii. Dowiadujemy się między innymi, że trylogia GTA 3D skupiała się na pokonywaniu kolejnych barier. W GTA IV zadaniem programistów z RockStar'a było stworzenie realistycznego świata, w którym postać może żyć tak jak w prawdziwym świecie. Ważnym punktem do zrobienia było oddanie upadków postaci. Tu przełom jest porównywalny do tego między GTA 2, a GTA III. Historię gry odzwierciedla gameplay - łatwiej uwierzyć w postacie w grze, jeśli sama gra wygląda świetnie. Fabuła w nadchodzącym dziecku R* nie jest liniowa. RockStar stworzył wiele sytuacji, w których dalszy los będzie zależał od Twojej decyzji. Ciekawostką jest również, że Liberty City znane nam z GTA III nigdy nie miało odwzorowywać Nowego Jorku. San Andreas i Vice City miały swoje źródła w filmach. Z GTA IV jest inaczej, ponieważ RockStar bazował na Nowym Jorku, gra jest bardziej życiem niż filmem. Jeszcze krótkie wyjaśnienie dlaczego tryb multiplayer nie był tworzony w poprzednich częściach serii - twórcy twierdzą, że wina stoi po stronie niewydajnych sprzętów komputerowych, jednak producenci nieoficjalnych multiplayerów (np. MTA, czy SA-MP) udowodnili, że jest to do zrealizowania. Ekipa tworząca grę praktycznie nie zmieniła się od czasów GTA III. Team zawsze marzył o stworzeniu pięknej i interaktywnej gry.
Prócz literek w artykule znajdziecie kilka znanych już nam wcześniej screenshotów z Grand Theft Auto IV. Czytać. Jeszcze tylko 8 dni...
Edit by
Gdzieś kilka linijek wyżej Tomek wspomniał o SA-MP. Mimo swojej wielkości, team zawiesza w części swoją działalność w Internecie, spowodowaną atakami DDoS na stronę i niektóre oficjalne serwery. Forum jest teraz aktualnie wyłączone, lecz powstało nieoficjalne forum, które od razu przystąpiło do zbierania podpisów, które miałyby przekonać kyeman'a do powrotu oficjalnych stron.
Jak widać niektórzy nie potrafią docenić czyjejś pracy chyba, że jest to kolejny foch i chwyt mający na celu zwrócenie na siebie uwagi.
Z wywiadu można dowiedzieć się kilku ciekawostek o serii. Dowiadujemy się między innymi, że trylogia GTA 3D skupiała się na pokonywaniu kolejnych barier. W GTA IV zadaniem programistów z RockStar'a było stworzenie realistycznego świata, w którym postać może żyć tak jak w prawdziwym świecie. Ważnym punktem do zrobienia było oddanie upadków postaci. Tu przełom jest porównywalny do tego między GTA 2, a GTA III. Historię gry odzwierciedla gameplay - łatwiej uwierzyć w postacie w grze, jeśli sama gra wygląda świetnie. Fabuła w nadchodzącym dziecku R* nie jest liniowa. RockStar stworzył wiele sytuacji, w których dalszy los będzie zależał od Twojej decyzji. Ciekawostką jest również, że Liberty City znane nam z GTA III nigdy nie miało odwzorowywać Nowego Jorku. San Andreas i Vice City miały swoje źródła w filmach. Z GTA IV jest inaczej, ponieważ RockStar bazował na Nowym Jorku, gra jest bardziej życiem niż filmem. Jeszcze krótkie wyjaśnienie dlaczego tryb multiplayer nie był tworzony w poprzednich częściach serii - twórcy twierdzą, że wina stoi po stronie niewydajnych sprzętów komputerowych, jednak producenci nieoficjalnych multiplayerów (np. MTA, czy SA-MP) udowodnili, że jest to do zrealizowania. Ekipa tworząca grę praktycznie nie zmieniła się od czasów GTA III. Team zawsze marzył o stworzeniu pięknej i interaktywnej gry.
Prócz literek w artykule znajdziecie kilka znanych już nam wcześniej screenshotów z Grand Theft Auto IV. Czytać. Jeszcze tylko 8 dni...
Edit by
Gdzieś kilka linijek wyżej Tomek wspomniał o SA-MP. Mimo swojej wielkości, team zawiesza w części swoją działalność w Internecie, spowodowaną atakami DDoS na stronę i niektóre oficjalne serwery. Forum jest teraz aktualnie wyłączone, lecz powstało nieoficjalne forum, które od razu przystąpiło do zbierania podpisów, które miałyby przekonać kyeman'a do powrotu oficjalnych stron.
Jak widać niektórzy nie potrafią docenić czyjejś pracy chyba, że jest to kolejny foch i chwyt mający na celu zwrócenie na siebie uwagi.
kategorie: multi, San Andreas, Vice City
21.04 19:52
No i tu plus dla nich. Gra może mieć nawet grafikę mario bros, ale żeby bylo dużo możliwości. Sry, no nie no przesadzam z mario bros ;x
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.