






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania

08.07.2008 02:41:15
Długo myślałem, co zrobić aby jakkolwiek ożywić naszą stronę. Na ten temat dyskutowaliśmy nawet z syskiem na Meetingu. Od tamtego czasu dopiero dziś wpadł mi do głowy pomysł, który może coś wnieść i zmienić.

Wakacyjny Konkurs Lazlowa to zabawa, która jest sponsorowana niebezpośrednio lecz praktycznie przez Rockstar Games i mnie.
Ma on na celu pobudzenie waszej kreatywności i waszych umysłów w trakcie wakacji, szczególnie tych userów, którzy spędzają je (jeśli nie w całości to przynajmniej w większości) przed komputerami.
Waszym zadaniem będzie napisanie, opisanie lub dopisanie różnych elementów gry, takich jak fabuły (misji, cutscenek), postaci, pojazdów czy miejsc. Jako limit w przypadku prac całkowicie pisemnych (wypracowań, opowiadań itd) funkcjonuje znany i (nie)lubiany szkolny próg 250 słów. Wasza twórczość będzie przeze mnie oceniana, a ze wszystkich prac zostanie wyłoniona jedna zwycięska. User, który wygrał w danej odsłonie nie może brać udziału w kolejnych.
Konkurs jest podzielony na odsłony, a każda z nich trwa tydzień. Kolejne serie konkursu będą się rozpoczynały w poniedziałki wraz z nowym zadaniem. Również w kolejne poniedziałki będę wysyłał pocztą upominki rzeczowe dla laureata z poprzedniego tygodnia. Konkurs będzie trwał przez siedem odsłon (tygodni). 25 sierpnia wyślę ostatnie nagrody, a w newsie nie pojawi sie już żadne zadanie.
WKL to konkurs ogólnoscenowy. W zabawie nie biorą udziału również uczestnicy spotkania meet`gta Kraków 2008 oraz userzy zarejestrowani na danej stronie w 2008 roku.
Pierwsze zadanie...?
Opisz własną misję finałową Grand Theft Auto Vice City.
Poczujcie swobodę wyobraźni i nie obawiajcie się wszelakich form wypowiedzi: od opowiadań, przez komiksy, na rysunkach kończąc.
Swoje odpowiedzi nadsyłajcie od poniedziałku (w tej premierowej odsłonie wyjątkowo od wtorku) do piątku na [email protected].
W temacie maila z waszą twórczością podajcie według wzoru:
Wakacyjny Konkurs Lazlowa - nick - strona z kontem - numer odsłony,
czyli Wakacyjny Konkurs Lazlowa - lazlow - GTAReview - odslona 1.
W treści maila oprócz odpowiedzi wyraźcie wyraźną zgodę, lub jej brak, na ewentualne opublikowanie waszej pracy w przypadku kiedy wygracie jedną z odsłon. W kwestii regulaminowo-organizacyjnej to chyba tyle. Zresztą na maila możecie wysyłać też swoje pytania.
Teraz, kiedy to piszę Wy śpicie. Kiedy jednak skończę i położę sie spać, role się odwrócą. To Wy wstaniecie i przeczytacie co jest grane, a ja będę spał. Będziecie mogli odpalić swoją wyobraźnię na full detalach i załączyć Creativity Mode: [ON]. Ja życzę wam powodzenia i czekam na prace.

Wakacyjny Konkurs Lazlowa to zabawa, która jest sponsorowana niebezpośrednio lecz praktycznie przez Rockstar Games i mnie.
Ma on na celu pobudzenie waszej kreatywności i waszych umysłów w trakcie wakacji, szczególnie tych userów, którzy spędzają je (jeśli nie w całości to przynajmniej w większości) przed komputerami.
Waszym zadaniem będzie napisanie, opisanie lub dopisanie różnych elementów gry, takich jak fabuły (misji, cutscenek), postaci, pojazdów czy miejsc. Jako limit w przypadku prac całkowicie pisemnych (wypracowań, opowiadań itd) funkcjonuje znany i (nie)lubiany szkolny próg 250 słów. Wasza twórczość będzie przeze mnie oceniana, a ze wszystkich prac zostanie wyłoniona jedna zwycięska. User, który wygrał w danej odsłonie nie może brać udziału w kolejnych.
Konkurs jest podzielony na odsłony, a każda z nich trwa tydzień. Kolejne serie konkursu będą się rozpoczynały w poniedziałki wraz z nowym zadaniem. Również w kolejne poniedziałki będę wysyłał pocztą upominki rzeczowe dla laureata z poprzedniego tygodnia. Konkurs będzie trwał przez siedem odsłon (tygodni). 25 sierpnia wyślę ostatnie nagrody, a w newsie nie pojawi sie już żadne zadanie.
WKL to konkurs ogólnoscenowy. W zabawie nie biorą udziału również uczestnicy spotkania meet`gta Kraków 2008 oraz userzy zarejestrowani na danej stronie w 2008 roku.
Pierwsze zadanie...?
Poczujcie swobodę wyobraźni i nie obawiajcie się wszelakich form wypowiedzi: od opowiadań, przez komiksy, na rysunkach kończąc.
Swoje odpowiedzi nadsyłajcie od poniedziałku (w tej premierowej odsłonie wyjątkowo od wtorku) do piątku na [email protected].
W temacie maila z waszą twórczością podajcie według wzoru:
Wakacyjny Konkurs Lazlowa - nick - strona z kontem - numer odsłony,
czyli Wakacyjny Konkurs Lazlowa - lazlow - GTAReview - odslona 1.
W treści maila oprócz odpowiedzi wyraźcie wyraźną zgodę, lub jej brak, na ewentualne opublikowanie waszej pracy w przypadku kiedy wygracie jedną z odsłon. W kwestii regulaminowo-organizacyjnej to chyba tyle. Zresztą na maila możecie wysyłać też swoje pytania.
Teraz, kiedy to piszę Wy śpicie. Kiedy jednak skończę i położę sie spać, role się odwrócą. To Wy wstaniecie i przeczytacie co jest grane, a ja będę spał. Będziecie mogli odpalić swoją wyobraźnię na full detalach i załączyć Creativity Mode: [ON]. Ja życzę wam powodzenia i czekam na prace.
kategorie: konkursy, Vice City
13.07 21:26
Ja akurat jestem zakochany w klimacie VC, jednak nie wiem, czy praca z rzędu 2300 (dokładnie 2299) słów to nie przesada o/

09.07 13:26
Faktycznie, mój błąd, przyznaję.
Drool - w tym tkwi szkopuł, żeby w te 250 słów napisac coś przyzwoitego. Krótko acz treściwie ;)
Drool - w tym tkwi szkopuł, żeby w te 250 słów napisac coś przyzwoitego. Krótko acz treściwie ;)
09.07 08:30
siet. zacząłem pisać wstęp, patrzę, a tu 273 słowa. a to był dopiero.... e.. można poprosić o zwiększenie limitu słów? bo w 250 trudno napisać coś zarazem ciekawego pod względem i stylistyki, i treści >.


08.07 13:36
"User, który wygrał w danej odsłonie nie może brać udziału w kolejnych" - coś mi się zdaje, że po takiej restrykcji, nawet jeśli konkurs wypali, to sie szybko skończy, bo do siódmej odłony nie będzie juz nikogo, kto by mógł wziąć udział.
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.