- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
29.10.2008 14:21:49
EDGE Online wie czym zainteresować każdego czytelnika, zarówno fanatyka, jak i sceptyka. Yka Yka. Nas z pewnością powinien zainteresować opublikowany wczoraj wywiad z Danem Houserem, vice prezesem Rockstar Games. Rozmowa została przeprowadzona przy okazji tworzenia zapowiedzi Chinatown Wars, jednak nie skupia się ona konkretnie na tej nadchodzącej części.
Dan opowiada między innymi o tym, jakim to nerwowym okresem był proces tworzenia Grand Theft Auto IV. Kiedy to różni ludzie zasypywali ich swymi opiniami, przeważnie sprzecznymi. Wiadomo, nie można dogodzić wszystkim na raz. Dlatego też coraz większymi krokami zbliżają się dodatkowe epizody. O nich jednak Dan nie mógł mówić. Zapewnił nas jedynie, że dostarczą nam wiele frajdy i będą czymś zupełnie nowym, samodzielnym (w odniesieniu do samej gry).
Redaktor serwisu rozmawiał też z Houserem o wyborach podejmowanych w fabule IV. O jakich decyzjach mowa? Wyczytajcie to sami, pozdrawiam.
Dan opowiada między innymi o tym, jakim to nerwowym okresem był proces tworzenia Grand Theft Auto IV. Kiedy to różni ludzie zasypywali ich swymi opiniami, przeważnie sprzecznymi. Wiadomo, nie można dogodzić wszystkim na raz. Dlatego też coraz większymi krokami zbliżają się dodatkowe epizody. O nich jednak Dan nie mógł mówić. Zapewnił nas jedynie, że dostarczą nam wiele frajdy i będą czymś zupełnie nowym, samodzielnym (w odniesieniu do samej gry).
Redaktor serwisu rozmawiał też z Houserem o wyborach podejmowanych w fabule IV. O jakich decyzjach mowa? Wyczytajcie to sami, pozdrawiam.
kategorie: Chinatown Wars
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.