- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Nic się nie dzieje w kontekście GTA, więc trzeba czymś złamać tę ciszę. Pewnie już nikt nie pamięta o tym blogu. To nic, ja też zapomniałem. Ale dzisiaj sobie przypomniałem i umieściłem tam swoją drugą recenzję gry. Tym razem padło na ostatnie dziecko Rockstar Games, a mianowicie Max Payne 3. Jak zawsze mocno subiektywnie. Poniżej mała próbka:
(...) warto odnotować, że całość fabuły tworzy swoisty interaktywny film. Zwłaszcza na początku więcej jest przerywników filmowych niż samej rozgrywki. Później jednak proporcje się zmieniają i zaczyna się zabawa. Dynamizm gry i ilość akcji zadowoliłaby nawet fanów serii Call of Duty, a przy tym można się spodziewać około dwóch godzin więcej gry w singlu niż w CoD. Ponadto znak rozpoznawczy serii Max Payne, tj. bullet-time, a więc czasowe spowolnienie akcji, które pozwala na precyzyjniejsze celowanie i wybór lepszego rozwiązania w danej sytuacji, dodatkowo nadaje rozgrywce atrakcyjności. Co mogę zarzucić fabule? Przewidywalność...
Miłej lektury.
kategorie: Inne