- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Prace nad tą modyfikacją nadal trwąja, a o jej efektach zdążyłem juz parę newsów napisać. Niedawno przeglądając forum modu SanAnadchy znalazłem temat, w którym zaprezentowano bardzo ciekawe według mnie rozwiązanie. A mianowicie, normalne menu jakie widzimy po naciśnięciu 'Esc' grając w SA, zastąpiono małym i zgrabnym menu (screen niżej), w którym mamy dwie opcje do wyboru: Wyjście i kontynuowanie gry. Pewnie zastanawiacie się, czemu piszę o tak błahej rzeczy. Otóż takie menu nie pozwala nam 'pausowac' w czasie rozgrywki online, a co za tym idzie eliminuje denerwujące zjawisko jakim jest 'pausowanie' - wciskanie pausy przez przegrywających graczy, co powoduje, iż pausujący jest w tym czasie nieśmiertelny. Przykładowo Gracz1 powala Shotgunem Gracza2, a ten wciska pause dzięki czemu Gracz1 nie może go zabić... Tak więc sami przyznacie, że owy patent, który w żadnej innej modyfikacji online nie został jeszcze zastosowany, jest bardzo przydatny bo zmusza graczy do uczciwej gry.
Poza pracą nad modem (stopień ukończenia: DirectX: 60%, Core: 40%), autorzy SanAnarchy zajęli się też stroną domową - zmieniono layout strony głównej jak również i forum. Tak więc widać, iż Twórcy ciągle pracują i starają się utrzymać ten projekt 'na poziomie' aby mógł konkurować z takimi sławami jak SA-MP czy MTA:SA.
Poza pracą nad modem (stopień ukończenia: DirectX: 60%, Core: 40%), autorzy SanAnarchy zajęli się też stroną domową - zmieniono layout strony głównej jak również i forum. Tak więc widać, iż Twórcy ciągle pracują i starają się utrzymać ten projekt 'na poziomie' aby mógł konkurować z takimi sławami jak SA-MP czy MTA:SA.
kategorie: multi
04.08 14:34
to moim zdaniem jeszcze większe oszustwo
nawalasz w jakiegoś kolesia a on wciska ESC i czeka aż zaczniesz przeładowywać magazynek a gdy to nastąpi on włącza grę i cię zasieka. Tyle się będzie miało z czystego grania
nawalasz w jakiegoś kolesia a on wciska ESC i czeka aż zaczniesz przeładowywać magazynek a gdy to nastąpi on włącza grę i cię zasieka. Tyle się będzie miało z czystego grania
04.08 12:48
Rotation pokazuje kąt nachylenia c**** CJ-a xD A na serio to całkiem ciekawe rozwiązanie
1
2
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.