- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
W związku z wydaniem przez Codename SA zeskanowanego artykułu z OPS2 Germany, K@mil z GTAStreet przetłumaczył teksty, mówiące o tym, czego nie było do tej pory w innych wydaniach OPM. Poniżej podaję poprawione troszkę przeze mnie tłumaczenie (wyłączność: GTAReview oraz GTAStreet):
- Jeśli Carl za dużo zje i za bardzo utyje, nie będzie mógl wykonać kilku misji.
- Hud będzie utrzymany całkiem tak, jak w stylu GTA3 i Vice City.
- Grafika będzie znacznie lepsza,
- Dalekie widzenie zostanie polepszone, ponieważ użyto nowej techniki: parkujące auta, drzewa i inne objekty początkowo będą z daleka widziane jako niewyraźne objekty, z bliska jednak będą widoczne w szczegółach.
- Animacje i ruchy mają być bardziej plynne i delikatnie niż w Vice City, poza tym Rockstar ma zamiar osiągnąc minimum framerate 30 fps.
- San Andreas oferuje automatyczny uchwyt celu, co znacznie ułatwi sterowanie. Oczywiście nadal będzie możliwe przełączenie na manualne celowanie jak w Vice City.
- San Andreas ma zawierać trzy razy więcej muzyki i o wiele więcej broni niż w Vice City.
- Cała gra ma być trzy razy dluższa niż Vice City.
kategorie: San Andreas, Vice City
01.07 09:50
God damn.... że ile.... 3 razy dłuższa gra.... przecież ja ją chyba do końca liceum będę przechodzić! :) Ale z tą grafiką to dobre rozwiązanie... gra będzie lepiej chodzić, bo będzie mniej na ekranie, przy lepszym efekcie :P
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.