- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Ekipa pracująca nad MTA weszła właśnie w zaawansowaną fazę prac. Opracowali oni juz system map, który będzie działać na tej samej zasadzie co ten ze znanego nam Race. Dodano także możliwość spawnowania pojazdów (zamiast ikonek), a ChrML stwierdził, że jedna mapka mogłaby udźwignać nawet 65534 pojazdów (nie testowano jednak map z taką ilością). MTA Team miał na początku problemy z silnikiem gry, który potrafi wyświetlać tylko 110 pojazdów na raz, ale udało się zastosować na pojazdach ten sam system co w przypadku checkpointów w wyścigach - gra spawnuje tylko te pojazdy które są blisko nas, inne są spawnowane gdy zbliżamy się do miejsca ich położenia. Podobno taki system nie zmniejsza ilości FPS.
Opracowano też już podstawy do walki pieszej. Gdy zginiemy, respawn postaci odbędzie się na jednej z trzech zasad:
Dodano także animacje wsiadania/wysiadania z pojazdu oraz animację kradzieży. Z nowości mamy opcję wsiadania w więcej niż 4 osoby do autobusu. Autorzy pozbyli się także błędu który sprawiał, że w dwuosobowym samochodzie mogła przebywać nieskończona liczba osób. Obiecano także dodanie wszystkich animacji które znamy z gry Single Player, możliwość przerwania animacji i system który sprawi, że desynchronizacja jakiejkolwiek animacji jest niemożliwa.
Zapowiada się świetna akcja. Ja już nie mogę się doczekać.
Źródło: Blog MTA
Opracowano też już podstawy do walki pieszej. Gdy zginiemy, respawn postaci odbędzie się na jednej z trzech zasad:
- Gracz respawnuje się zaraz po śmierci, tak jak w MTA 0.5.
- Gracz respawnuje się po upłynięciu limitu czasowego.
- Gracz respawnuje się z innymi graczami w postaci 'fali', czyli prawdopodobnie jakiegoś małego oddziału.
Dodano także animacje wsiadania/wysiadania z pojazdu oraz animację kradzieży. Z nowości mamy opcję wsiadania w więcej niż 4 osoby do autobusu. Autorzy pozbyli się także błędu który sprawiał, że w dwuosobowym samochodzie mogła przebywać nieskończona liczba osób. Obiecano także dodanie wszystkich animacji które znamy z gry Single Player, możliwość przerwania animacji i system który sprawi, że desynchronizacja jakiejkolwiek animacji jest niemożliwa.
Zapowiada się świetna akcja. Ja już nie mogę się doczekać.
Źródło: Blog MTA
kategorie: multi
11.02 19:40
taaaaa MTA to będzie coś ! ! ale będe pykał :) bede was zabijał xD w dalszych wersjach xO
08.02 21:51
Matis dorówna przecież go przebije i to o głowe :cool: Jak bedzie mozna wlasne mapy robic to juz bedzie kosmosik
08.02 18:18
Niech ktos przetlumaczy jeszcze raz te newsy z blogu Mta SA bo tu sa bledy lub ktos to zle zrozumial
1
2
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.