- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Po ostatnich wiadomościach o trybie DeathMatch do MTA:SA, spodziewalibyśmy się raczej kolejnych dotyczących tego właśnie trybu, ale ChrML sprawił nam niespodziankę i zaanonsował wersję 1.1 Race Mod’u. Przejdźmy może do konkretów – co nowego? Po pierwsze, wykorzystano kod respawnowania stworzony do DM, aby umożliwić respawnowanie się zarówno w trakcie wyścigu (przy ostatnim zaliczonym checkpoincie), jak i mapach freeroam (przy losowo wybranym spawnpoincie). ChrML rozważa także opracowanie funkcji respawnującej nas, gdy klikniemy na przycisk ‘Respawn’.
Dodano także możliwość ustalenia ile ma trwać sama mapa – oznacza to, że gdy wszyscy gracze zginą mapa nie zakończy się, tylko odczeka na respawn graczy. Opracowana została także funkcja, która skróci czas wszystkich map na ten ustalony na serwerze – dzięki temu będzie można ściągać mapy z Centrum MTA i nie martwić się, że zepsują nam one działanie serwera.
Postarano się także o usprawnienie animacji pedałowania i kładzenia na baku motocykla. Data wydania nie jest na razie znana.
Źródło: Blog MTA
Dodano także możliwość ustalenia ile ma trwać sama mapa – oznacza to, że gdy wszyscy gracze zginą mapa nie zakończy się, tylko odczeka na respawn graczy. Opracowana została także funkcja, która skróci czas wszystkich map na ten ustalony na serwerze – dzięki temu będzie można ściągać mapy z Centrum MTA i nie martwić się, że zepsują nam one działanie serwera.
Postarano się także o usprawnienie animacji pedałowania i kładzenia na baku motocykla. Data wydania nie jest na razie znana.
Źródło: Blog MTA
kategorie: multi
20.02 23:56
ale suchar...... może zagram może nie kurde jakoś wyścigi mi nie podeszły ale spox jest ;]
16.02 23:11
Zgadzam sie z shadow :) poczekam sobie na fillalowa wersje MTA, niebede gral w te Shi*y :)
1
Informacja
News archiwalny. Nie można go komentować.