- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Na scenie multiplayerów do San Andreas powstało małe zamieszanie i przybyło troszkę nowości, ale po kolei.
Mała rewolucja wybuchła wokół projektu RPG Andreas, a raczej SA++. Mianowicie został on wskrzeszony (hmm skąd my to znamy), lecz nie przez starego programistę VRocker'a, tylko Mabako, który zdobył source całego multi.
Mabako nie obija się i już widać pierwsze efekty jego pracy. Jak nas zapewnia, online może być jednocześnie 50 graczy, 5000 pojazdów na spawnie, nowy chat oraz zsynchronizowane chodzenie.
Jak już napisałem wyżej, nowy developer zmienił również nazwę projektu. Jak tłumaczy "nie chcę konfliktów dotyczących nazwy"
Poniżej oczywiście kilka screenów:
Jeżeli chcesz znaleźć więcej informacji na temat tego multi odwiedź oficjalne forum, lub kanał IRC
Dalej pod lupę leci MTA:DM. Na ich stronie został zamieszczony pasek, informujący nas o aktualnie wykonywanych pracach.
Oprócz tego wydano kilka filmików. Można na nich zauważyć sporo ciekawostek. Aż ślinka leci, no ale nie przedłużam.
Filmik 1:
Wersja HQ WMV (640x480 - 33.1MB)
Wersja HQ Xvid (640x480 - 29.3MB)
YouTube
Filmik 2
YouTube
Filmik 3
YouTube
Mała rewolucja wybuchła wokół projektu RPG Andreas, a raczej SA++. Mianowicie został on wskrzeszony (hmm skąd my to znamy), lecz nie przez starego programistę VRocker'a, tylko Mabako, który zdobył source całego multi.
Mabako nie obija się i już widać pierwsze efekty jego pracy. Jak nas zapewnia, online może być jednocześnie 50 graczy, 5000 pojazdów na spawnie, nowy chat oraz zsynchronizowane chodzenie.
Jak już napisałem wyżej, nowy developer zmienił również nazwę projektu. Jak tłumaczy "nie chcę konfliktów dotyczących nazwy"
Poniżej oczywiście kilka screenów:
Jeżeli chcesz znaleźć więcej informacji na temat tego multi odwiedź oficjalne forum, lub kanał IRC
Dalej pod lupę leci MTA:DM. Na ich stronie został zamieszczony pasek, informujący nas o aktualnie wykonywanych pracach.
Oprócz tego wydano kilka filmików. Można na nich zauważyć sporo ciekawostek. Aż ślinka leci, no ale nie przedłużam.
Filmik 1:
Wersja HQ WMV (640x480 - 33.1MB)
Wersja HQ Xvid (640x480 - 29.3MB)
YouTube
Filmik 2
YouTube
Filmik 3
YouTube
kategorie: San Andreas, multi
Na _R zawiewa stęchlizną jeśli chodzi o newsy, ale wszystko da się naprawić.
No więc na pierwszy ogień lecą Lipskie targi gier Games Convention, na których nie mogło zabraknąć Rockstar Games.
Informacja byłaby nie istotna gdyby nie chodziło w niej o nasze GTA IV. W tle stoiska czwóreczki widniał zachowany w ciemnych kolorach artwork, przedstawiający Liberty City. Na samym środku umieszczony był telewizor, w którym widzowie mogli podziwiać czerwcowy trailer.
Oprócz tego R* zaprezentowało rzeczy wchodzące w skład edycji kolekcjonerskiej, czyli metalowy box, aby nasze GTA było bezpieczne, torbę z emblematem R*, oraz dodatkowo koszulkę i zestaw plakietek z motywem słonecznego Vice City. Zdjęcia zamieszczam poniżej:
Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, Foto 5, Foto 6
Jedziemy dalej. Ekipa SA-MP wydała kolejne wersje swojego multiplayera oznaczone wersjami 0.2.2 i 0.2.2R2. Najnowsza wersja jest do pobrania na oficjalnej stronie modu.
No więc na pierwszy ogień lecą Lipskie targi gier Games Convention, na których nie mogło zabraknąć Rockstar Games.
Informacja byłaby nie istotna gdyby nie chodziło w niej o nasze GTA IV. W tle stoiska czwóreczki widniał zachowany w ciemnych kolorach artwork, przedstawiający Liberty City. Na samym środku umieszczony był telewizor, w którym widzowie mogli podziwiać czerwcowy trailer.
Oprócz tego R* zaprezentowało rzeczy wchodzące w skład edycji kolekcjonerskiej, czyli metalowy box, aby nasze GTA było bezpieczne, torbę z emblematem R*, oraz dodatkowo koszulkę i zestaw plakietek z motywem słonecznego Vice City. Zdjęcia zamieszczam poniżej:
Foto 1, Foto 2, Foto 3, Foto 4, Foto 5, Foto 6
Jedziemy dalej. Ekipa SA-MP wydała kolejne wersje swojego multiplayera oznaczone wersjami 0.2.2 i 0.2.2R2. Najnowsza wersja jest do pobrania na oficjalnej stronie modu.
kategorie: Vice City, multi, download
24.07.2007 13:19:20
Dzisiaj z samego rana, czyli 24 lipca 2007 roku, po trzech latach pracy ekipa modu SanAndreas-MultiPlayer postanowiła zakończyć nad nim prace i zamknąć projekt.
Nie chcą oni już kontynuować prac ponieważ część ludzi w różny sposób mogłaby zagrozić powodzeniu modu, a nawet go zniszczyć. Zabrakło motywacji. Hackerzy nie obawiają się żadnych konsekwencji wynikających z atakowania serwerów modu, a team nie ma funduszy na legalne odegranie się. Wszyscy żałują, mając jeszcze nadzieję na jakieś spotkanie, w następnej gdzie, innym razem...
Powtórka z rozrywki odnośnie RPGAndreas? Hmmm... wszystko wróciło do normy.
Nie chcą oni już kontynuować prac ponieważ część ludzi w różny sposób mogłaby zagrozić powodzeniu modu, a nawet go zniszczyć. Zabrakło motywacji. Hackerzy nie obawiają się żadnych konsekwencji wynikających z atakowania serwerów modu, a team nie ma funduszy na legalne odegranie się. Wszyscy żałują, mając jeszcze nadzieję na jakieś spotkanie, w następnej gdzie, innym razem...
Powtórka z rozrywki odnośnie RPGAndreas? Hmmm... wszystko wróciło do normy.
kategorie: multi
15.07.2007 19:59:42
kategorie: multi, download
12.07.2007 18:12:03
Dokładnie, zaprezentuję wam kolejną zapowiedź IV. Dlaczego mówię o tym w ten sposób? Piętro niżej, albo jak kto woli dwa dni temu, prezentowałem wam zapowiedź pochodzącą z magazynu games™.
Teraz nadszedł czas na PLAY UK. Okładki porównajcie sobie sami...
No ale nic, nie okładka czyni gazetę ciekawą, przynajmniej nie całkowicie. Zapewne ciekawsze jest to co znajduje się w środku, a trochę tego jest. Jednak z ogółu informacji postanowiłem wyłonić tylko te, które są istotne i cokolwiek tłumaczą.
Artykuł głównie skupia się na wątku wersji demonstracyjnej. Pierwsza misja nazywa się Call And Collect czyli Zadzwoń I Zbierz. Śmierć Goldberga będzie pokazana za pomocą cutscenki, zależnej od tego w jaki sposób go zabijesz. Całość zwraca się ku temu abyś wydostał się z budynku, jednak w tym przeszkodzą Ci ochroniarze, których napotkasz na drodze. Zawsze możesz przylgnąć do ściany, jak i ostrzelać wszystko na swojej drodze.
Ogólnie rzecz biorąc, w punktach kulminacyjnych wielu misji, kiedy np właśnie kogoś zabijamy, pokazane jest to w cutscence. Wygląda ona spektakularnie bo może np pokazywać jak nieszczęśnik stoi przy oknie, dostaje kulkę i przez nie wypada, lub stojąc na schodach po postrzale w nogę spada z nich. A za tym wszystkim stoi oczywiście Euphoria.
A teraz czas na dodatkowe informacje, które tym razem nie pochodzą z żadnej gazetki. Pochodzą one bowiem z tegorocznych targów przemysłu rozrywki multimedialnej E3 2007. Na konferencji prasowej MicroSoftu Peter Moore zdradził kilka szczegółów dotyczących IV. Co ciekawe, oba dotychczasowe trailery zostały stworzone na podstawie wersji na konsolę XBox360. Drugą nowością są dodatkowe ekskluzywne epizody, które wg Petera Moore'a pojawią się wiosną 2008 roku.
Teraz nadszedł czas na PLAY UK. Okładki porównajcie sobie sami...
No ale nic, nie okładka czyni gazetę ciekawą, przynajmniej nie całkowicie. Zapewne ciekawsze jest to co znajduje się w środku, a trochę tego jest. Jednak z ogółu informacji postanowiłem wyłonić tylko te, które są istotne i cokolwiek tłumaczą.
Artykuł głównie skupia się na wątku wersji demonstracyjnej. Pierwsza misja nazywa się Call And Collect czyli Zadzwoń I Zbierz. Śmierć Goldberga będzie pokazana za pomocą cutscenki, zależnej od tego w jaki sposób go zabijesz. Całość zwraca się ku temu abyś wydostał się z budynku, jednak w tym przeszkodzą Ci ochroniarze, których napotkasz na drodze. Zawsze możesz przylgnąć do ściany, jak i ostrzelać wszystko na swojej drodze.
Ogólnie rzecz biorąc, w punktach kulminacyjnych wielu misji, kiedy np właśnie kogoś zabijamy, pokazane jest to w cutscence. Wygląda ona spektakularnie bo może np pokazywać jak nieszczęśnik stoi przy oknie, dostaje kulkę i przez nie wypada, lub stojąc na schodach po postrzale w nogę spada z nich. A za tym wszystkim stoi oczywiście Euphoria.
A teraz czas na dodatkowe informacje, które tym razem nie pochodzą z żadnej gazetki. Pochodzą one bowiem z tegorocznych targów przemysłu rozrywki multimedialnej E3 2007. Na konferencji prasowej MicroSoftu Peter Moore zdradził kilka szczegółów dotyczących IV. Co ciekawe, oba dotychczasowe trailery zostały stworzone na podstawie wersji na konsolę XBox360. Drugą nowością są dodatkowe ekskluzywne epizody, które wg Petera Moore'a pojawią się wiosną 2008 roku.
kategorie: multi