- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Wczoraj na blogu Multi Theft Auto: San Andreas Death Match pojawił się stosunkowo krótki newsik traktujący o nowym addonku wprowadzonym do modu. Jest to radar z całą mapą San Andreas (screen niżej), nad którym pracuje Oli. Może on być wlączany/wyłączany podczas gry za pomocą odpowiedniego klawisza dzięki czemu nie będziemy musieli wchodzić do menu. W niedalekiej przyszłości będzie on miał zoom, a także funkcję konfigurowalnej przeźroczystości.
Ponad to trwają prace nad innymi, drobniejszymi ulepszeniami, o których napiszę jeżeli będzie cos więcej wiadomo.
O tym, jak dobrze zapowiadającym się projektem jest MTA świadczy chociażby pisanie o nim w jednym z artykułów gamespy, który możecie przeczytać tu.
Ponad to trwają prace nad innymi, drobniejszymi ulepszeniami, o których napiszę jeżeli będzie cos więcej wiadomo.
O tym, jak dobrze zapowiadającym się projektem jest MTA świadczy chociażby pisanie o nim w jednym z artykułów gamespy, który możecie przeczytać tu.
Oficjalna strona ++
Blog ++
Forum ++
IRC - English Only ++
IRC - #GTAReview ++
kategorie: San Andreas, multi
Jak informuje jeden z redaktorów bloga modyfikacji Multi Theft Auto: San Andreas Death Match, mimo stosunkowo długiej przerwy w newsach MTA Team wciąż ciężko pracuje nad projektem. Chcecie wiedzieć nad czym konkretniej? Otóż trwają prace nad dodatkiem, który jak twierdzą, dodany na pewno spodoba się odbiorcom. Twórcy nie chcą jednak przedwcześnie zdradzać cóż to takiego jest.
Team stara się zsynchronizować jak najwięcej elementów GTA co będzie za sobą niosło mniejszą ilość tak zwanych glitchy - błędów gry często wykorzystywanych przez graczy dla własnej korzyści.
Wielu ludzi zadaje pytania dotyczące daty premiery, na co twórcy po prostu nie znają odpowiedzi. Odgórne ustalanie daty wypuszczenia modyfikacji jest co najmniej bezsensowne z racji takiej, iż data ta mogłaby się zmieniać w wyniku różnych czynników (1. autorzy projektu maja swoje własne życie. 2. Zdarza się tak, że w ostatniej chwili przed wypuszczeniem znalezione zostają jakieś błędy. 3. Niektóre możliwości modyfikacji stały się trudniejszymi do wprowadzenia niż oczekiwano.). Także jak sami widzicie, nie ma sensu pytać o datę premiery. Co więcej – jak twierdzi autor ostatniego newsa na blogu, praktycznie nieprawdopodobnym jest to, że data ta zawiera się w najbliższych tygodniach...
Jak widzicie, musimy uzbroić się w cierpliwość i póki co zadowolić się filmikami z testów. Najnowszy z nich możecie pobrać stąd.
Team stara się zsynchronizować jak najwięcej elementów GTA co będzie za sobą niosło mniejszą ilość tak zwanych glitchy - błędów gry często wykorzystywanych przez graczy dla własnej korzyści.
Wielu ludzi zadaje pytania dotyczące daty premiery, na co twórcy po prostu nie znają odpowiedzi. Odgórne ustalanie daty wypuszczenia modyfikacji jest co najmniej bezsensowne z racji takiej, iż data ta mogłaby się zmieniać w wyniku różnych czynników (1. autorzy projektu maja swoje własne życie. 2. Zdarza się tak, że w ostatniej chwili przed wypuszczeniem znalezione zostają jakieś błędy. 3. Niektóre możliwości modyfikacji stały się trudniejszymi do wprowadzenia niż oczekiwano.). Także jak sami widzicie, nie ma sensu pytać o datę premiery. Co więcej – jak twierdzi autor ostatniego newsa na blogu, praktycznie nieprawdopodobnym jest to, że data ta zawiera się w najbliższych tygodniach...
Jak widzicie, musimy uzbroić się w cierpliwość i póki co zadowolić się filmikami z testów. Najnowszy z nich możecie pobrać stąd.
Oficjalna strona ++
Blog ++
Forum ++
IRC - English Only ++
IRC - #GTAReview ++
kategorie: San Andreas, multi
W związku z tym, że mamy koniec roku szkolnego, mundial i za głównego admina, mamy duże opóźnienie w newsach. Musicie nam to wybaczyć, ale wbrew pozorom mamy własne życie i strona nie jest najważniejsza. Postaram się w skrócie przekazać najnowsze informacje.
Zacznijmy od tego, że wiemy już, na jakim silniku graficznym powstaje nowe GTA. Będzie to RAGE, czyli Rockstar Advanced Game Engine. Tego samego silnika użyto przy produkcji gry Table Tennis, w której grafika jest dopieszczona, o czym możecie się przekonać tutaj. Co prawda są to screeny z XboX'a 360, ale widać, że fachowcy z R* wiedzą co robią. Nie tylko grafika zadziwia, nowe techniki animacji niezwykle realistycznie oddają fizykę otoczenia i postaci.
Druga wiadomość dotyczy Vice City Stories. Gra ta, mimo że jej światowa premiera jest zaplanowana na 17 października, jest już dostępna w przedsprzedaży i każdy kto tylko chce i ma 17 lat, może ją zakupić. W jednym z wielu sklepów internetowych, wśród oznaczeń gry, widnieje napis "Wi Fi enabled". Co to oznacza? Mniej więcej tyle, że w nowym GTA na PSP dostępny będzie tryb multi. Wszyscy się cieszą, ja też, bla bla bla, przechodzimy dalej.
27 czerwca zostaną przyznane nagrody Golden Joystick Awards 2006. Są to najbardziej prestiżowe wyróżnienia w świecie gier, tymbadziej, że głosują sami gracze. W tym roku będzie można głosować w 17 różnych kategoriach. Aż w 6 z nich nominowane jest GTA: Liberty City Stories. Są to:
Ultimate Game of The Year
Soundtrack Award
PlayStation Game of The Year
Handheld Game of The Year
Multiplay Game of The Year
Girls Choice Award
Firma Rockstar została nominowana w kategorii Publisher of the year. Na GTA IV możemy zagłosować w kategorii The One to Watch for 2007. Również stare, dobre San andreas w wersji Special Edition zostało nominowane w 2 kategoriach, a mianowicie Ultimate Game of The Year, oraz Girls Choice Award. Głosujcie tutaj, aby podtrzymana została tradycja zdobywania nagród przez kolejne odsłony GTA. :)
Źródła:
xboxonline.pl
Game.co.uk
Golden Joystick Awards 2006
Podziękowania za info dla nieznany. Pomyślimy nad jakimiś punkcikami ;>
Zacznijmy od tego, że wiemy już, na jakim silniku graficznym powstaje nowe GTA. Będzie to RAGE, czyli Rockstar Advanced Game Engine. Tego samego silnika użyto przy produkcji gry Table Tennis, w której grafika jest dopieszczona, o czym możecie się przekonać tutaj. Co prawda są to screeny z XboX'a 360, ale widać, że fachowcy z R* wiedzą co robią. Nie tylko grafika zadziwia, nowe techniki animacji niezwykle realistycznie oddają fizykę otoczenia i postaci.
Druga wiadomość dotyczy Vice City Stories. Gra ta, mimo że jej światowa premiera jest zaplanowana na 17 października, jest już dostępna w przedsprzedaży i każdy kto tylko chce i ma 17 lat, może ją zakupić. W jednym z wielu sklepów internetowych, wśród oznaczeń gry, widnieje napis "Wi Fi enabled". Co to oznacza? Mniej więcej tyle, że w nowym GTA na PSP dostępny będzie tryb multi. Wszyscy się cieszą, ja też, bla bla bla, przechodzimy dalej.
27 czerwca zostaną przyznane nagrody Golden Joystick Awards 2006. Są to najbardziej prestiżowe wyróżnienia w świecie gier, tymbadziej, że głosują sami gracze. W tym roku będzie można głosować w 17 różnych kategoriach. Aż w 6 z nich nominowane jest GTA: Liberty City Stories. Są to:
Ultimate Game of The Year
Soundtrack Award
PlayStation Game of The Year
Handheld Game of The Year
Multiplay Game of The Year
Girls Choice Award
Firma Rockstar została nominowana w kategorii Publisher of the year. Na GTA IV możemy zagłosować w kategorii The One to Watch for 2007. Również stare, dobre San andreas w wersji Special Edition zostało nominowane w 2 kategoriach, a mianowicie Ultimate Game of The Year, oraz Girls Choice Award. Głosujcie tutaj, aby podtrzymana została tradycja zdobywania nagród przez kolejne odsłony GTA. :)
Źródła:
xboxonline.pl
Game.co.uk
Golden Joystick Awards 2006
Podziękowania za info dla nieznany. Pomyślimy nad jakimiś punkcikami ;>
kategorie: San Andreas, Vice City, multi, Advance, Vice City Stories, Liberty City Stories
Multi Theft Auto: San Andreas Death Match to modyfikacja, na którą z niecierpliwością czekam nie tylko ja, ale też masa fanów rozgrywki online, którzy cenią sobie maksymalnie dopracowaną synchronizację broni czy wyśmienitą grywalność. Myślę, że śmiało można zaryzykować stwierdzenie, iż owy projekt totalnie zdominuje multiplayerową scenę w sekcji San Andreas, tak jak to się stało i nadal się dzieje z Vice City.
Przejdźmy do rzeczy. Kolejna Alpha niedawno została udostępniona dla QA Teamu - jak pisze jeden z jego członków, stoi ona na bardzo wysokim poziomie i jest już praktycznie gotowa do wypuszczenia, jednak MTA Team ciężko pracując ciągle dodaje nowe możliwości aby projekt ten był po prostu perfekcyjny. Synchronizacja broni w stosunku do stanu jaki widzieliśmy na ostatnich filmach została poprawiona (choć wydawała się być idealną) - cytując Talidan'a: strzały są śmiertelnie dokładne. Poprawiono także opcję drive-by i synchronizację wybuchów.
Więcej screenów.
Poza powyższymi ulepszeniami, dodano także nowy system banicji wykorzystujący język XML. Pozwala on na zapisanie więcej informacji o zbanowanym niż tylko samo IP (nick banującego, nick banowanego, powód i dokładna data). Administrator serwera przy pomocy odpowiednich komend będzie się mógł łatwo i szybko dowiedzieć przykładowo kto został zbanowany przez danego admina, czy też ile ludzi danego dnia zostało zbanowanych.
Jak widzicie modzik rozwija się wysmienicie, a wszystko dzięki ciężkiej pracy MTA Team'u. Pozostaje nam tylko cierpliwie czekać...
Przejdźmy do rzeczy. Kolejna Alpha niedawno została udostępniona dla QA Teamu - jak pisze jeden z jego członków, stoi ona na bardzo wysokim poziomie i jest już praktycznie gotowa do wypuszczenia, jednak MTA Team ciężko pracując ciągle dodaje nowe możliwości aby projekt ten był po prostu perfekcyjny. Synchronizacja broni w stosunku do stanu jaki widzieliśmy na ostatnich filmach została poprawiona (choć wydawała się być idealną) - cytując Talidan'a: strzały są śmiertelnie dokładne. Poprawiono także opcję drive-by i synchronizację wybuchów.
Więcej screenów.
Poza powyższymi ulepszeniami, dodano także nowy system banicji wykorzystujący język XML. Pozwala on na zapisanie więcej informacji o zbanowanym niż tylko samo IP (nick banującego, nick banowanego, powód i dokładna data). Administrator serwera przy pomocy odpowiednich komend będzie się mógł łatwo i szybko dowiedzieć przykładowo kto został zbanowany przez danego admina, czy też ile ludzi danego dnia zostało zbanowanych.
Jak widzicie modzik rozwija się wysmienicie, a wszystko dzięki ciężkiej pracy MTA Team'u. Pozostaje nam tylko cierpliwie czekać...
Oficjalna strona ++
Blog ++
Forum ++
IRC - English Only ++
IRC - #GTAReview ++
kategorie: San Andreas, Vice City, multi
04.06.2006 10:04:32
Korzystając z przerwy przed kolejną informacją na temat wydania LCS na PS2, postanowiłem napisać newsa o multiplayerach do tych części GTA, które już zostały wydane. No, to jedziemy...
1. Wczoraj kolega guziol podesłał informację dosyć smutną dla fanów modu Rumble. Mianowicie prace nad tym multiplayerem zostały przerwane. Jax - głowny twórca modu - postanowił po przerwie w pracy, że nie ma sensu dalej ślęczeć nad modem i dołączył do ekipy MTA. Miejmy nadzieję, że JAX pomoże twórcom MTA i razem zrobią coś naprawde dobrego.
2. Na oficjalnej stronie modu VC-MP (o, tutaj) został pokazany kilka dni temu filmik o VC-MP oznaczonej numerkiem 0.2. Zobaczymy w nim nowe możliwości, poprawki i te inne jakie znajdą się w nowym wydaniu. Nie siedzę zbyt często na multiplayerach, ale myślę, że po wydaniu VC-MP 0.2 zacznę częściej grać, gdyż prezentuje się całkiem nieźle.
1. Wczoraj kolega guziol podesłał informację dosyć smutną dla fanów modu Rumble. Mianowicie prace nad tym multiplayerem zostały przerwane. Jax - głowny twórca modu - postanowił po przerwie w pracy, że nie ma sensu dalej ślęczeć nad modem i dołączył do ekipy MTA. Miejmy nadzieję, że JAX pomoże twórcom MTA i razem zrobią coś naprawde dobrego.
Źródło: gtathegame.net
2. Na oficjalnej stronie modu VC-MP (o, tutaj) został pokazany kilka dni temu filmik o VC-MP oznaczonej numerkiem 0.2. Zobaczymy w nim nowe możliwości, poprawki i te inne jakie znajdą się w nowym wydaniu. Nie siedzę zbyt często na multiplayerach, ale myślę, że po wydaniu VC-MP 0.2 zacznę częściej grać, gdyż prezentuje się całkiem nieźle.
kategorie: multi, Liberty City Stories