- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
28.02.2007 16:57:14
Na początek spokojna i przyjemna wiadomość, po co te nerwy...
Niemiecki serwis CYNAMITE.DE opublikował kolejne materiały dotyczące Vice City Stories w wersji na PlayStation 2. Jest to 21 świeżych screenów prosto z gry oraz filmik prezentujący 33 sekundy intra. Wszystko to zobaczycie tutaj, więc miłego oglądania.
Czas na mniej przyjemne tematy. Dzień dziecka się skończył.
Jeszcze w niedzielę czytaliście newsa ogólnie traktującego o nowościach w świecie MultiPlayerów. Pojawiła się też wzmianka o narodzinach polskiego projektu o nazwie SanAndreas OnLine. Jedni czytali o nim z uniesioną dymnie głową, inni, o ile nie większość, z miną zażenowania.
Otóż wczoraj po południu Jant i Doxxx dokonali niezwykłego odkrycia. Oznajmili oni na IRCu iż cały projekt to jeden wielki śmiech na sali. Screeny były przerabiane w programach graficznych, co jest do zauważenia gołym okiem. Byli oni również posądzani o plagiaty przez ekipę multiplayera RPG Andreas (btw, na początek kwietnia przewidywana jest premiera multi). Nie dało się też nie zauważyć błędów w newsach na ich stronie. Jedyne co pojawiło się na temat afery od samych autorów, to żenujące i nic nie warte oświadczenie.
Nie ma sensu rozpisywać się na temat tak beznadziejnego żartu bo szkoda klawiatury. Całą aferę dokładniej opisuje serwis GTA MULTIPLAYERS.
No to się uhahaliśmy wszyscy po same pachy, dziękujemy.
A tak zupełnie szczerze to ;* ode mnie należy się syskowi.
Niemiecki serwis CYNAMITE.DE opublikował kolejne materiały dotyczące Vice City Stories w wersji na PlayStation 2. Jest to 21 świeżych screenów prosto z gry oraz filmik prezentujący 33 sekundy intra. Wszystko to zobaczycie tutaj, więc miłego oglądania.
Czas na mniej przyjemne tematy. Dzień dziecka się skończył.
Jeszcze w niedzielę czytaliście newsa ogólnie traktującego o nowościach w świecie MultiPlayerów. Pojawiła się też wzmianka o narodzinach polskiego projektu o nazwie SanAndreas OnLine. Jedni czytali o nim z uniesioną dymnie głową, inni, o ile nie większość, z miną zażenowania.
Otóż wczoraj po południu Jant i Doxxx dokonali niezwykłego odkrycia. Oznajmili oni na IRCu iż cały projekt to jeden wielki śmiech na sali. Screeny były przerabiane w programach graficznych, co jest do zauważenia gołym okiem. Byli oni również posądzani o plagiaty przez ekipę multiplayera RPG Andreas (btw, na początek kwietnia przewidywana jest premiera multi). Nie dało się też nie zauważyć błędów w newsach na ich stronie. Jedyne co pojawiło się na temat afery od samych autorów, to żenujące i nic nie warte oświadczenie.
Nie ma sensu rozpisywać się na temat tak beznadziejnego żartu bo szkoda klawiatury. Całą aferę dokładniej opisuje serwis GTA MULTIPLAYERS.
No to się uhahaliśmy wszyscy po same pachy, dziękujemy.
A tak zupełnie szczerze to ;* ode mnie należy się syskowi.
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories, download
16.02.2007 11:35:02
Powiem wprost. Serwis EUROGAMER w swoim artykule zdementował dotychczasowe pogłoski dotyczące rozgrywki w trybie MultiPlayer. Mówiąc dokładniej, takowej rozgrywki w ogóle nie będzie. R* tłumaczy to trudnościami z konwersją z przenośnego PSP na stacjonarne PS2, co po prostu okazało się niemożliwe.
Nie wszystko jednak stracone. ULTiMA rozpoczęła już przyjmowanie zamówień na VCS w przedsprzedaży, czyli pre-ordery. Cena to 119 zeta, gra według PEGI zakwalifikowana została na 18+. Jednak to nie najważniejsze. Z oferty dowiadujemy się, że w wersji na PS2 poprawione zostaną draw distance i sterowanie względem przenośnej wersji.
Odbiegając od tematów związanych z premierą VCS, przejdźmy do cotygodniowych tutoriali, które jak zwykle przygotowuje dla nas ekipa Multi Theft Auto. To już piąty poradnik i mimo to, że tutki pokazują się one coraz później w trakcie tygodnia, są warte uwagi. A tym razem dotyczy on wyświetlania tekstu podczas gry i gry na wzór Unreal Tournament. Dostajemy filmik w formacie mp4 i oczywiście same skrypty: UT i wiadomości tekstowe.
MTA to jednak nie wszystko. Z drobnym uaktualnieniem przychodzą ludzie z ekipy SanAndreas MultiPlayer. Owe uaktualnienie dotyczy serwerów, które mają na celu zapobieganiu crashów podczas gry. SA:MP 0.1b r2 możecie pobrać ze strony z downloadem.
Nie wszystko jednak stracone. ULTiMA rozpoczęła już przyjmowanie zamówień na VCS w przedsprzedaży, czyli pre-ordery. Cena to 119 zeta, gra według PEGI zakwalifikowana została na 18+. Jednak to nie najważniejsze. Z oferty dowiadujemy się, że w wersji na PS2 poprawione zostaną draw distance i sterowanie względem przenośnej wersji.
Odbiegając od tematów związanych z premierą VCS, przejdźmy do cotygodniowych tutoriali, które jak zwykle przygotowuje dla nas ekipa Multi Theft Auto. To już piąty poradnik i mimo to, że tutki pokazują się one coraz później w trakcie tygodnia, są warte uwagi. A tym razem dotyczy on wyświetlania tekstu podczas gry i gry na wzór Unreal Tournament. Dostajemy filmik w formacie mp4 i oczywiście same skrypty: UT i wiadomości tekstowe.
MTA to jednak nie wszystko. Z drobnym uaktualnieniem przychodzą ludzie z ekipy SanAndreas MultiPlayer. Owe uaktualnienie dotyczy serwerów, które mają na celu zapobieganiu crashów podczas gry. SA:MP 0.1b r2 możecie pobrać ze strony z downloadem.
kategorie: multi, Vice City Stories, download
15.02.2007 10:47:03
Jak widać w tytule, dziś będzie mieszanka newsowa, ponieważ część informacji dotyczy strefy MultiPlayerowej, część natomiast zbliżającej się premiery Vice City Stories w wersji na konsolę Sony PlayStation 2.
Zaczynając od Vice city MultiPlayer otrzymujemy wersję 0.3x. Cóż nowego? Regulacja wielkości radaru i czatu, ale to nie wszystko. Co najważniejsze, teraz możemy poruszać się (np. jednośladem) po ulicach Liberty City dzięki klientowi LC-MP. Standardowo dostajemy oczywiście serwery dla Linuxa, jak i dla Windowsa.
Patrząc powyżej domyślacie się, że nadszedł czas na RPGAndreas. Po zawieszeniu pracy nad multi od poniedziałku, dziś po trzech dniach AlienX zapodaje nam ponad trzyminutowy filmik przedstawiający harce trzech graczy na ścigaczach po samodzielnie edytowanej mapie, która wygląda na różnorodnie zbudowaną autostradę rozciągającą się wysoko w niebie nad wsiami Badlands. Filmik obejrzycie tutaj i ściągniecie stąd.
Ostatnia sprawa dotyczy nie tyle premiery, jak napisałem na wstępie, co dodatków do VCS na PS2, o których była mowa chociażby piętro niżej. Otóż swoje dwa euro wtrącił tym razem niemiecki amazon.de. W jednym z punktów w ofercie czytamy:
Co w naszym języku znaczy mniej więcej:
Nie wiemy jednak czy będzie (o ile w ogóle będzie) to typowa rozgrywka online, czy też zwykły podział naszego ekranu. Pamiętajmy jednak, że póki co, żadna z tych informacji nie została oficjalnie przez kogokolwiek potwierdzona.
Zaczynając od Vice city MultiPlayer otrzymujemy wersję 0.3x. Cóż nowego? Regulacja wielkości radaru i czatu, ale to nie wszystko. Co najważniejsze, teraz możemy poruszać się (np. jednośladem) po ulicach Liberty City dzięki klientowi LC-MP. Standardowo dostajemy oczywiście serwery dla Linuxa, jak i dla Windowsa.
Patrząc powyżej domyślacie się, że nadszedł czas na RPGAndreas. Po zawieszeniu pracy nad multi od poniedziałku, dziś po trzech dniach AlienX zapodaje nam ponad trzyminutowy filmik przedstawiający harce trzech graczy na ścigaczach po samodzielnie edytowanej mapie, która wygląda na różnorodnie zbudowaną autostradę rozciągającą się wysoko w niebie nad wsiami Badlands. Filmik obejrzycie tutaj i ściągniecie stąd.
Ostatnia sprawa dotyczy nie tyle premiery, jak napisałem na wstępie, co dodatków do VCS na PS2, o których była mowa chociażby piętro niżej. Otóż swoje dwa euro wtrącił tym razem niemiecki amazon.de. W jednym z punktów w ofercie czytamy:
- Erlebe spannungsgeladene Multiplayer-Action mit einer umfangreichen Auswahl an teils völlig neuen Spiel-Modi.
Co w naszym języku znaczy mniej więcej:
- Doświadcz niezwykłego napięcia w rozgrywce MultiPlayer z możliwością wyboru spośród wielu nowych trybów gry
Nie wiemy jednak czy będzie (o ile w ogóle będzie) to typowa rozgrywka online, czy też zwykły podział naszego ekranu. Pamiętajmy jednak, że póki co, żadna z tych informacji nie została oficjalnie przez kogokolwiek potwierdzona.
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories, download
13.02.2007 10:36:16
Włoski oddział Take-Two Interactive Software w artykule na temat Vice City Stories w wersji na konsolę Sony PlayStation 2 zapowiedział, że możemy spodziewać się czegoś więcej niż to z czym mieliśmy do czynienia w wersji na przenośną Sony PlayStation Portabe.
Dodatkowo sklep ex libris w swojej ofercie zdradza drobne szczegóły dotyczące owych dodatków.
Podsumowując, z czym będziemy mieli do czynienia w wersji na PS2? Otóż zostanie poprawiona grafika, co widzimy na screenshotach powyżej dostępnych na podstronie oficjalnego serwisu Sony PlayStation.
Dodatkowo prawdopodobnie będziemy mieli możliwość zagrania w nowe misje dodatkowe. Nie wykluczone są tez dodatkowe prace dorywcze Vica, nie wiemy jednak na czym mogą one polegać. Nie obyłoby się też bez dodatkowych miejsc na kaskaderskie skoki, czyli znane Stunt Jumpy. Przewidziane są też dodatkowe wyścigi.
Druga, drobna sprawa, o której nie wspominałem w tytule to podsumowanie zeszłorocznej sprzedaży serii Grand Theft Auto, a dokładniej tylko Liberty City Stories w wersji PS2. Zgodnie z rankingiem sprzedaży sporządzonym przez serwis Next Generation, LCS na PS2 rozeszło się w ilości miliona egzemplarzy co daje 20 milionów dolarów czystego zysku i stawia grę na 21 pozycji. Vice City Stories niestety nie zakwalifikowało się nawet do pierwszej setki. Cóż, bywa.
Dodatkowo sklep ex libris w swojej ofercie zdradza drobne szczegóły dotyczące owych dodatków.
Podsumowując, z czym będziemy mieli do czynienia w wersji na PS2? Otóż zostanie poprawiona grafika, co widzimy na screenshotach powyżej dostępnych na podstronie oficjalnego serwisu Sony PlayStation.
Dodatkowo prawdopodobnie będziemy mieli możliwość zagrania w nowe misje dodatkowe. Nie wykluczone są tez dodatkowe prace dorywcze Vica, nie wiemy jednak na czym mogą one polegać. Nie obyłoby się też bez dodatkowych miejsc na kaskaderskie skoki, czyli znane Stunt Jumpy. Przewidziane są też dodatkowe wyścigi.
Druga, drobna sprawa, o której nie wspominałem w tytule to podsumowanie zeszłorocznej sprzedaży serii Grand Theft Auto, a dokładniej tylko Liberty City Stories w wersji PS2. Zgodnie z rankingiem sprzedaży sporządzonym przez serwis Next Generation, LCS na PS2 rozeszło się w ilości miliona egzemplarzy co daje 20 milionów dolarów czystego zysku i stawia grę na 21 pozycji. Vice City Stories niestety nie zakwalifikowało się nawet do pierwszej setki. Cóż, bywa.
kategorie: Vice City, Vice City Stories, Liberty City Stories
10.02.2007 16:28:12
Patrząc na tytuł newsa domyślacie się zapewne o jakie mobilne gadżety chodzi. Otóż Rockstar Games oferuje nam katalog składający się z ośmiu tapet i siedmiu dzwonków z motywami z Vice City Stories. Tapety to znane nam artworki, logo VCS i białe i czarne logo R*. Jeśli chodzi o dźwięki z gry, mamy do wyboru temat przewodni z gry (dostępny również jako dzwonek polifoniczny) i króciutkie dialogi bohaterów.
Tapety kosztują 1,99$, dzwonki natomiast 2,99$. Problem jedynie w tym, że owe gadżety są dostępne jedynie dla klientów zagranicznych sieci komórkowych, takich jak Verizon, T-Mobile, Sprint, Cingular i AT&T. Także póki co możemy jedynie pomarzyć.
A dla tych, którzy nie mogą się doczekać premiery Grand Theft Auto IV, Rockstar Warehouse przygotował pre-order tejże właśnie gry. Wersja na konsolę Sony PlayStation 3 i X-Box 360 kosztują 59.99$. Nie możesz się doczekać? Zamów już dziś!
Tapety kosztują 1,99$, dzwonki natomiast 2,99$. Problem jedynie w tym, że owe gadżety są dostępne jedynie dla klientów zagranicznych sieci komórkowych, takich jak Verizon, T-Mobile, Sprint, Cingular i AT&T. Także póki co możemy jedynie pomarzyć.
A dla tych, którzy nie mogą się doczekać premiery Grand Theft Auto IV, Rockstar Warehouse przygotował pre-order tejże właśnie gry. Wersja na konsolę Sony PlayStation 3 i X-Box 360 kosztują 59.99$. Nie możesz się doczekać? Zamów już dziś!
kategorie: Vice City, Vice City Stories