- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Myśleliście, że o Was zapomniałem? Macie rację! W natłoku spraw codziennych nawet nie zauważyłem, że banan na poważnie ruszył ze stroną...
Zobaczmy czy pamiętam jeszcze, jak się pisze newsy.
Dawno nie mieliśmy żadnych informacji dla fanów multiplayerów do GTA, aż tu dzisiaj niespodzianka. Tym większym zaskoczeniem jest fakt, że nie piszę tu o żadnym programie do GTA San Andreas, czy Vice City. O której więc części mówię? Tak! Zgadliście! No dobra, było w tytule. Mowa o IV:MP. Po wielu miesiącach od premiery gry, mamy wreszcie okazję pograć na dedykowanych serwerach, z własnymi trybami i... trochę się zagalopowałem. Nie bez powodu wersja programu nosi numerek 0.1. Jest to bardzo wczesna alfa i nie należy się spodziewać fajerwerków. Póki co, rozgrywka jest okrojona do absolutnego minimum, tj. możemy sobie pojeździć po mieście i... nic więcej. W chwili pisania tego newsa miał wyjść patch poprawiający bug, w wyniku którego nie było animacji biegania, ani strzelania. Cóż, zdarza się najlepszym. Wierzymy, że będzie lepiej, a patrząc na to jak się rozwinęło MTA, mamy do tego podstawy. Wracając do sedna, z technicznego punktu widzenia całość wygląda tak (pozwolę sobie przytoczyć słowa adamale z IRC):
instalujesz w folderze z gta iv
odpalasz klienta
wpisujesz ip serwa, podajesz nick D:
odpala sie gra
nie laduje sie poczatkowe menu
tylko od razu iv-mp
a reszta do oskryptowania
podstawowo spawnujesz sie w central parku
do wyboru masz ilestam postaci
Z czystym sumieniem możemy traktować ten release jako wersje testową. Jeżeli chcecie sprawdzić nowe multi do GTA:IV, możecie to zrobić na serwerze GTAM, pod adresem IP: 91.204.163.13:9999.
Dla osób nieobeznanych z językiem angielskim, bezpośredni link do aplikacji ukryty jest w obrazku.
Korzystając z okazji, Wesołego Alleluja!
kategorie: multi
Rafał podał w Shoutboxie namiary na świeżutkie, jeszcze gorące screeny z Epizodów w wersji PC. Jestem w trakcie pisania galerii, więc na razie podaję link zewnętrzny do screenów:
kategorie: Episodes From Liberty City
Rockstar Games wie jak zachęcić graczy do rozgrywki multiplayerowej i wypromować tym samym EFLC. Przygotujcie się na sieciowe starcie z ekipą R*. Oto grafik sieciowych starć klubowiczów z Social Club:
- 2 kwietnia, 22:00 - 01:00, GTAIV na PC
- 16 kwietnia, 22:00 - 01:00, GTAIV: EFLC na PS3
- 17 kwietnia, 21:00 - 00:00, GTAIV:EFLC na PC
- 27 kwietnia, 22:00 - 01:00, GTAIV:EFLC na PS3
- 13 maja, 22:00 - 01:00, GTAIV:EFLC na XB360
- 29 czerwca, 22:00 - 01:00, GTAIV:EFLC na PC
Gamertagi i PSN IDy pracowników Rockstara powinniśmy poznać niebawem. Więcej informacji znajduje się tutaj.
Aktualizacja: Poznaliśmy gamertagi i PSN ID'y kipy Rockstara:
Piątek: PlayRockstar1, PlayRockstar2, PlayRockstar3, PlayRockstar4, PlayRockstar5, PlayRockstar6, PlayRockstar7, PlayRockstar9, PlayRockstar10, PlayRockstar11, PlayRockstar12, PlayRockstar13, PlayRockstar14, PlayRockstar15, PlayRockstar16, PlayRockstar17
Sobota: GwRockstar1, GwRockstar2, GwRockstar3, GwRockstar4, GwRockstar5, GwRockstar6, GwRockstar7, GwRockstar8, GwRockstar9, GwRockstar10, GwRockstar11, GwRockstar12, GwRockstar13, GwRockstar14, GwRockstar15, GwRockstar16
kategorie: multi, Episodes From Liberty City, Social Club
W związku ze zbliżającą się premierą dodatków Episodes from Liberty City na platformy PC i PS3, Rockstar Games uruchomiło stronę LibertyCityNightlife.com. Zawiera ona garść informacji o nowych nocnych klubach dostępnych w Liberty City.
kategorie: The Ballad of Gay Tony, The Lost & Damned, Episodes From Liberty City
Pora zacisnąć zęby, odpalić panel admina i rozruszać ten interes. Zacznę od ostatnich doniesień o Epizodach z Liberty City, które niedługo pojawią się na PC i Playstation 3.
Jak informują nasi kumple z gtathegame epizody zaliczą małą obsuwę. Nowa data premiery zarówno dla PC jak i PS3 to 16 kwietnia (Europa). Przyczyną tego opóźnienia są zastrzeżenia Sony Europe wobec niektórych elementów gry. Szczegóły nie są jasne, ale wiadomo że chodzi o radiostacje, telewizję i zawartość Internetu w wirtualnym mieście. Zapytacie pewnie co to ma wspólnego z wersją na PC? Pewnie Rockstarowi zależy na wydaniu wersji na obie platformy jednocześnie. Bo innego logicznego wyjaśnienia nie widzę.
Powyżej prezentuję tapetę którą Rockstar Games zaprezentowało z okazji premiery EFLC na PC i PS3. Jeśli nie znacie jeszcze gościa - poznajcie Luisa.
kategorie: The Ballad of Gay Tony, The Lost & Damned, Episodes From Liberty City