- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Dodatkowo chłopaki z GTA Gaming poświęcili chwilę czasu i zaprezentowali wszystko w lepszym wydaniu. Ściąślej mówiąc, łatwiej jest coś zapamiętać wzrokowo... : ) Click!
kategorie: San Andreas
Źródło: GTA Domain
kategorie: San Andreas
Panie i panowie oto data premiery GTA: San Andreas na PC i Xboxa:
USA: 7 czerwiec 2005
Europa: 10 czerwiec 2005
kategorie: San Andreas
GI: Czy San Andreas to ostatnia gra z serii którą zobaczymy na konsole obecnej generacji? Wygląda na to że wycisneliście już wszystko z PS2.
SH: "Terry [Donovan, CEO of Rockstar] natłukł by mi gdybym teraz odpowiedział na to pytanie! [śmiech]. To jest ostania gra z serii jaką zobaczymy narazie, chyba że ktoś wpadnie na kolejny szalony pomysł i rozpoczniemy pracę. Jestem jednym z tych ludzi, którzy mówią "nigdy nie mów nigdy". To było dla nas naprawdę ważne aby zrobić trylogię. Fikcyjne miasto New York było osadzone w przemysłowych klimatach, Miami w latach 80' a California w 90'. Ta trylogia była w naszych planach od bardzo dawna. Nie jestem fanem gier które wychodzą rok po roku. Umieszczanie tej samej gry plus 10 procent nowych rzeczy to nie w naszym stylu."
Źródło: PlanetGrandTheftAuto.com
kategorie: San Andreas