- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Rockstar kolejny raz postanowił zaskoczyć fanów serii Grand Theft Auto. Właśnie pojawiła się aktualizacja GTA Online v 1.12. Patch ten zawiera kilka uprzyjemniających grę rozwiązań. Warto nadmienieć chociaż te najciekawsze, zatem:
- pojawia się nową umiejętność u Lestera (można się z nim skontaktować, co zaowocuje tym, że policja nie będzie reagować na popełniane przez nas przestępstwa - oczywiście tylko przez pewien czas);
- otrzymamy więcej GTA$ za ukończenie niektórych zadań (skoki spadochronowe, wyścigi i inne);
- możemy liczyć na dodatkowe 50 RP za każdą pozytywną bądź też negatywną ocenę zakończonej misji.
Ponadto już w piątek pojawi się wspomniana wcześniej przeze mnie aktualizacja, umożliwiająca tworzenie własnych Capture Jobs za pomocą specjalnego kreatora. Rockstar zaprezentował także możliwe odmiany misji, które będziemy mogli stworzyć: Contend: Salty Snatch, GTA: All Abhorred, GTA: Field of Screams, Hold: Freight Fight, Raid: High Road, Raid: Wargames.
Wreszcie na sam koniec wisienka na torcie. Aby się nie nudzić, do tego czasu (do piątku) wykonując misje Capture otrzymamy podwójne punkty GTA$ & RP.
kategorie: multi, GTA V, Ciekawostki
Zaledwie kilka dni temu pisałem o oficjalnie zapowiedzianym pełnym dodatku do GTA V. Niestety, w internecie na ten temat informacji jak na lekarstwo, zaś sam R* milczy (za co chwała mu się należy). W każdym razie prawdziwe poruszenie wywołała plotka, której autorem został Whoo Kidd - znany producent muzyki z gatunku hip-hop. To właśnie on podczas udzielania wywiadu, na pytanie dotyczące jego upodobania dotyczącego gier komputerowych, odpowiedział, że ostatnią produkcją w którą miał okazję zagrać było właśnie GTA V, ponadto dodał, że będzie on obecny w rozszerzeniu, które ponownie zabierze nas do Nowego Jorku, znanego dobrze fanom serii z wcześniejszych odsłon gry.
Oczywiście podana informacja stanowi jedynie poszlakę. Myślę jednak, że już niebawem Rockstar zaspokoi naszą ciekawość i oficjalnie udzieli informacji na temat dodatku.
A co wy myślicie na temat powrotu do Libety City? Może jednak dodatek powinien zabrać nas do Vice City, lub może po prostu powinniśmy spodziewać się czegoś zupełnie nowego? Z niecierpliwością czekam na wasze komentarze.
kategorie: GTA V, Ciekawostki
Za oknem iście wiosenna aura. Tymczasem o zapowiedzi V-ki na PC ani widu, ani słychu. Ale skoncentrujmy się na tych - farciarzach, którzy są posiadczami konsoli. RockStar oficjalnie poinformował o swoich planach na najbliższy czas. Już niebawem ujrzeć powinniśmy 3 obszerne aktualizacje, zorientowane na wciąż popularne GTA Online. A co się w nich konkretnie pojawi?
Dodatkową zawartość będzie stanowić:
- możliwość tworzenia własnego trybu Capture (edytor);
- pakiet The High Life zawierający nowe funkcje w apartamentach, karabinek Bullpup, dodatkowe środki transportu i ubrania. Ponadto pojawi się możliwość posiadania kilku odrębnych nieruchomości z garażami równocześnie. Niewątpliwie dość ciekawym eksperymentem będzie wprowadzenie dodatkowej kolumny w statystykach gracza, która zobrazuje nam "mentalność" graczy biężącej sesji. Czas umilą nam także kolejne mapy;
- wreszcie pojawią się wyczekiwane przez graczy Napady, niestety na bardziej szczegółowe informacje będziemy musieli jeszcze trochę poczekać.
To jednak nie wszystko. Rockstar przewiduje także stworzenie dodatków do samego trybu fabularnego. Ponadto kolejne aktualizacje poprawią kilka mniej lub bardziej istotnych kwestii (zależy od punktu widzenia) dla graczy. Przede wszystkim znowu będzie możliwe skuteczne stuntowanie (sprzeczne z prawami fizyki), do którego zdążyliśmy się przyzwyczaić grając w multiplayer'y do San Andreas. Kolejną innowacją będą bezkolizyjne wyścigi z rywalami (z zachowaniem zwykłych przeszkód), możliwość czasowego wyłączenia "wanted level", nagrody za opiniowanie wykonywanych misji. Naprawiony zostanie także błąd, który uniemożliwiał sprzedanie samochodu powyżej $10.000 (dotyczy samochodów zakupionych przed wyjściem aktualizacji 1.10) i wreszcie poprawione zostaną zabezpieczenia.
Oceniając wskazane wyżej posunięcia R* nie można oprzeć się wrażeniu, że firma słucha opinii graczy i staje naprzeciw problemom, które ujawniają się w rozgrywce, rozwiązując je stosunkowo szybko.
PS: Mam nadzieję, że w kolejnym newsie będę traktował o premierze V-ki na PC.
kategorie: GTA V
Ekipa zajmująca się projektem San Andreas Multiplayer zaledwie kilka dni temu postanowiła wydać ostatnią, oznaczoną symbolem "0.3z", wersję multiplayera, jeszcze przed premierą oczekiwanej od kilku lat łatki sygnowanej numerem 0.4. Zmiany, które znalazły się w najnowszej modyfikacji dotyczą przede wszystkim zabezpieczeń i odnoszą się zarówno do samego klienta jak i serwera. Dla twórców multiplayera ochrona przed atakami z zewnątrz to największa zmora, będąca nie lada wyzwaniem. Tłumaczy to potrzebę systematycznego puszczania w obieg tego typu aktualizacji.
Twórcy nie zapomnieli jednak o niedogodnościach, które ujawniały się bezpośrednio w rozgrywce. W tym momencie mam na myśli, problem związany z oddawaniem strzału w kierunku przeciwnika. Ekipa postanowiła zsynchronizować zadawanie obrażeń, co ma skłonić graczy do powrotu w tryb gry -deathmatch.
Jeśli ktoś z was, chciałby na własne oczy prześledzić zmiany, to zachęcam do pobrania najnowszego klienta.
kategorie: San Andreas, multi