- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
13.05.2004 21:22:31
Na serwisie PlanetGTA ukazała się kolejna porcja informacji o GTA San Andreas! Pochodzi ona z czasopisma Game Informer. Z tego co wyczytałem, miasto ma być podzielone na 3 części: "Los Santos" (Los Angeles), "San Fierro" (San Francisco), oraz "Las Venturra" (Las Vegas). Tak jak w poprzednich częścich gry, dostęp do poszczególnych części miasta będzie się odblokowywał po ukończeniu odpowiednich misji. Engine ("silnik") gry nie został aż tak bardzo obciążony więc nie ma się co martwić o płynność gry. Jednak grafika się zmieniła, zastosowano technikę "radial lighting" dzięki czemu na karoserii, szybach i lusterkach auta ujżymy "żywą" refleksję, oraz lepsze cieniowanie. Na ulicach mamy ujżeć wiele nowych motywów, jak kaktusy i inne, nieujawnione niespodzinki. Na mieście będzie otwarta spora liczba sklepów i różnych budynków, najciekawsze jest to iż będziemy musieli zbudować własne kasyno... Pośród górzystych terenów ma być ukryta baza wojskowa, w której zdobędziemy tajne, doświadczalne bronie. Przed graczem otworzą się nowe możliwości, jak np. rabowanie domów, jednak domownicy nie będą przyjaźnie nastawieni. Jeśli chodzi o fizykę gry, to dzięki technice "impact animation", opracowanej przez R*, mają być polepszone animacje, np. powiewanie koszuli itp. Gracz będzie miał również możliwość używania broni, trzymając ją w dwóch dłoniach. Zaskoczą nas również postacie (nieujawniono jakie), które powrócą z poprzednich części gry. Jeżdżąc po ulicach możemy zwerbować do samochodu maxymalnie 4 osoby, które będą nas "ochraniały" (tak jak na screenach), a za ten czas będziemy słuchać prawdziwego rapu, jednak gdy komuś "Gangsta Rap" nie przypadnie do gustu, naturalnie będzie miał możliwość zmiany na inny typ muzyki.
Pełne info na: Planet Grand Theft Auto.
Pełne info na: Planet Grand Theft Auto.
kategorie: San Andreas