- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
// News-Master: Ktos (GTA Poland)
kategorie: San Andreas
Poniżej zamieszczm pełne tłumaczenie materiałów:
- Teraz możesz:
- jadać w restauracjach i tyć
- pracować nad swoją sylwetką i imponować nią (bądź zniechęcać) innym ludziom
- strzyc się
- jeździć rowerami
- nosić wiele różnych ubrań (do wyboru)
- kupować oraz budować budynki
- uprawiać hazard w kasynach
- włamywać się do domów i kraść pieniądze
- pływać
- używać kilku broni na raz
- strzelać razem ze swoimi kompanami z gangu z jednego pojazdu (razem 4 osoby)
- więcej informacji nadal nie jest dostępnych...
- SA będzie do 6 razy większe niż VC
- SA będzie na dwuwarstwowym dysku, o zwiększonej gęstości
- brak ładowania między przejściami do innych obszarów
- nowy engine graficzny
- większy dystans widoczności
- 35% - 50% więcej polygonów na ekranie
- odzwierciedlenie czasu rzeczywistego
- nowe efekty oświetlenia oraz realistyczne cienie
- każda postać będzie miała mózg... lepsze AI
- więcej lepszych pomieszczeń
- więcej mini - gier
- ulepszone celowanie - manhunt style
- ulepszona walka wręcz
- więcej walki kontaktowej
- każda broń niesie ze sobą ogromną różniecę w jej używaniu
- efekt szmacianej lalki
- pojazdy będą ulegać korozji oraz się brudzić
Ulepszenia:
Informacje te na pewno już znacie, ale nie zaszkodzi sobie ich przypomnieć...
Oto list od zastępcy redaktora czasopisma PC Gamer:
Hi, I'm an assistant editor for PC Gamer magazine. We'd like permission to distribute GTA:LC on our CD that will accompany an upcoming issue. Please get back to me asap, since I need an answer by this Thursday. Contact me by email at [email protected]. Thanks.
D.J. Stapleton,
Assistant Editor, PC Gamer.
Trzeba przyznać, iż ten mod naprawdę zasługuje na tego typu wydanie! Chłopaki się postarali jak tylko mogli, dopracowali każdy szczegół i pewnie to zauroczyło redakcję czasopisma! Oby takich modyfikacji więcej!!
kategorie: Vice City
Los Santos, w grze wzorowane na rzeczywistym Los Angeles, położone będzie w prawej, dolnej częci mapy gry.
Dla wszystkich tych, którzy są krytyczni wobec grafiki w San Andreas, RockStar ma jeszcze jedną zupełnie nową niespodziankę - pojazdy będą mogły ulegać korozji. Ściany (bardziej gładkie i równomierne w Vice City) będą teraz pokryte wysokiej jakości teksturami z wieloma detalami.
Muzyka Country jest wciąż niepotwierdzona, lecz prawdopodobnie pojawi się w grze. Ten gatunek muzyki reprezentuje np.: "Archy-Breaky-Heart" - miejmy nadzieję, że takie zespoły nie znajdą się w San Andreas.
W zakładzie fryzjerskim będziesz mógł robić więcej, niż jedynie się strzyc. Power Unlimited orzekł, że będzie to także miejsce twoich biznesów. Prawdopodomnie będzie to przykrywaka do brudnych interesów.
Strzyżenie będzie Cię kosztować.
Zamawianie pizzy będzie dość rozbudowane. Będziesz mógł wybrać od małego kawałka pizzy zaczynając, a kończąc na pizzy o dużych rozmiarach ze wszystkimi dodatkami.
W San Andreas będzie teraz więcej dróg prowadzących do kradzieży auta. Jeszcze nie wiadomo jakie sposoby znajdzie na to CJ, ale czekamy cierpliwie na więcej informacji.
Strzelanie podczas jazdy także będzie bardziej zaawansowane. Wiedząc, że z jednego pojazdu będą mogły strzelać cztery osoby, ta właściwość nie będzie zaskoczeniem - każdy ze strzelacjących, będzie mógł wybrać indywidualny cel.
W wywiadzie z Danem Houserem przedstawiono wiele interesujących szczegółów. W GTA: San Andreas w przeciwieństwie do poprzednich części, będziesz mógł wybrać swoje moralne priorytety - sam osądzisz, czy chcesz być "dobry", czy "zły".
Oraz jeszcze jedna, tym razem zła wiadomość:
PU: "Każdy domaga się GTA z możliwością grania w sieci."
Dan Houser: "W San Andreas nie będzie takiej możliwości. Musielibyśmy zaniechać zbyt wiele. Mamy bardzo wielu programistów pracujących nad GTA. Mają oni wiele scenariuszy do opracowania. Wstawiwnie ich do wersji on-line okazałoby się niemożliwe, ponieważ nie możemy rozwiązać tego problemu. Wciąż o tym myślimy, ale będzie lepiej umieścić to co chcemy w wersji dla pojedynczego gracza. Nie twierdzę, że gra on-line nie jest ciekawa, jednak sądzę, że rozgrywka on-line nie jest jeszcze gotowa na wgłębienie się to tego, co GTA oferuje.
kategorie: San Andreas, Vice City
- możliwość stworzenia trzech rodzajów świateł (omi, spot oraz directional)
- edycję wierzchołków w widoku z perspektywy
- widok top został odwrócony
- zmiany kosmetyczne w menu
- ogólny wygląd oraz rozkład opcji
- zarządzanie obiektami oraz teksturami
- nowy material edior - dużo warstw tekstur