






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów

01.11.2005 18:49:54
Już od czasów GTA 3 użytkownicy tworzyli dokładniejsze i bardziej szczegółowe radary. Jednak z każdą częścią mapka obecna w grze stawała się coraz dokładniejsza. Mozna by powiedzieć, że już nic nie trzeba robić z radarem obecnym w San Andreas. A jednak...
Człowiek o pseudonimie BaygoN stworzył nowy radar na podstawie map Iana Alberta. Mapy te zostały stworzone programem Map Viewer, więc wszystko wygląda bardzo realnie. Obecne są wszelakie zniekształcenia terenu a nawet cienie. Obraz wygląda jakby był podawany prosto z satelity, naprawdę świetna robota. Na stronie, którą podałem wcześniej możecie znaleźć same mapy w bardzo dużej rozdzielczości (a nuż się komuś przydadzą)...wręcz ogromnej. Więcej informacji znajdziecie na stronie.
Oto przykładowe screeny pokazujące możliwości owej mapki:

Więcej informacji i linki do pobrania modu znajdziecie w tym temacie na GTAForums.com.
Źródło: GTASanAndreas.net
Człowiek o pseudonimie BaygoN stworzył nowy radar na podstawie map Iana Alberta. Mapy te zostały stworzone programem Map Viewer, więc wszystko wygląda bardzo realnie. Obecne są wszelakie zniekształcenia terenu a nawet cienie. Obraz wygląda jakby był podawany prosto z satelity, naprawdę świetna robota. Na stronie, którą podałem wcześniej możecie znaleźć same mapy w bardzo dużej rozdzielczości (a nuż się komuś przydadzą)...wręcz ogromnej. Więcej informacji znajdziecie na stronie.
Oto przykładowe screeny pokazujące możliwości owej mapki:


Więcej informacji i linki do pobrania modu znajdziecie w tym temacie na GTAForums.com.
Źródło: GTASanAndreas.net
kategorie: San Andreas
Take 2 Games ogłosiło również, że w związku z niespodziewanymi opóźnieniami w testowaniu i rozprowadzaniu GTA:LCS gra trafi do sklepów w Europie na początku Kwartału Finansowego 2006, mimo że niektóre kopie już dotarły do sklepów w Wielkiej Brytanii. Trzeba będzie więc jeszcze troszkę poczekać...
Źródło: GTA Underground
kategorie: Vice City, Vice City Stories, Liberty City Stories

31.10.2005 12:50:08
Zapewne pamiętacie jeden z najsłynniejszych Easter Egg-ów w GTA 3 - napis na ścianie obok parkingu niedaleko wieżowca Donalda Love`a (You weren't supposed to be able to get here you know). Laz z GTAUnderground.com postanowił sprawdzić co znajduje się teraz w tym miejscu i... Odkrył niespodziankę ukrytą przez R*. Easter Egg nadal się tam znajduje, ale jego treść zmieniła się:

Prawdopodobnie wiele rzeczy w LCS czeka jeszcze na odkrycie. Taka mała rzecz, a cieszy...
Źródło: PlanetGrandTheftAuto.com

Prawdopodobnie wiele rzeczy w LCS czeka jeszcze na odkrycie. Taka mała rzecz, a cieszy...
Źródło: PlanetGrandTheftAuto.com
kategorie: Liberty City Stories
Wyniki RSC! Supah ;o macie no już już:
Oddaj głosy! -- Zobacz oczekujące -- Zgłoś własny shot
Dopiero w złych chwilach, doceniamy piękno świata...![]() Autor: Max_Payne Komentarze 22.10.2005 | W patriotycznych barwach - wybory 2005![]() Autor: universalis Komentarze 20.10.2005 | Żniwa, żniwa...![]() Autor: Casati Komentarze 17.10.2005 |
kategorie: RSC
Jak informuje JHXP - członek PCP i VCP (jedne z najlepszych klanów grających w GTA w trybie online), a zarazem member teamu betatestującego MTA:SA, masa bugów została już poprawiona, a ich liczba wielkimi krokami zbliża się do zera. Naprawiono błędy radia, problemy ze spawnowaniem postaci, crashowanie gry podczas gdy mapa była w złym formacie - teraz serwer wcześniej sprawdza jej poprawność. Poprawiono także wiele innych drobniejszych i większych bugów, o których w sumie nie ma sensu wspominać. ^_^
Poza informacją o powyższych poprawkach opublikowano także parę ciekawych screenów:










Zapowiada się naprawdę ciekawie. ;-o
Poza informacją o powyższych poprawkach opublikowano także parę ciekawych screenów:










Zapowiada się naprawdę ciekawie. ;-o
kategorie: multi