- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
Jak dowiadujemy się na oficjalnej stronie modyfikacji MTA aplikacja serwera owego modu została już udostępniona w dwóch wersjach, na Linux'a i Windows'a. Aplikacja klienta, za pomocą którego będziemy mogli łączyć się do serwerów i grać będzie dostępna za sześć godzin czyli o 23.00 naszego czasu na tej stronie. Do tego momentu anti-cheat system na owych serwerach nie będzie działał i w momencie gdy aplikacja klienta ujrzy światło dzienne należy zresetować serwer aby uaktywnić tą opcję. Jeżeli będziecie mieli jakiekolwiek problemy z serwerem polecam przeczytanie anglojęzycznego FAQ.
Jako jeden z zaproszonych na beta testy tej modyfikacji muszę powiedzieć, że projekt ten z pewnością pokaże światu co oznacza porządna modyfikacja online do GTA. Jest ona oparta na kompletnie nowym jądrze, którego nazwa brzmi Blue, a wiec możecie się spodziewać znacznie lepszej synchronizacji niż w MTA:VC, a także z pewnością zapomnicie o uciążliwych "crashach" gry, które były zjawiskiem częstym w poprzednich tego typu modyfikacjach. W race-modzie będziemy uczestniczyć w dynamicznych wyścigach na lądzie ale nie tylko! Bawić się będziemy także podczas podniebnych wojen Hydrą, czy podczas wyścigów na wodzie. Jedną z rewolucyjnych cech tego projektu jest Map Creator umożliwiający tworzenie wymarzonych tras wyścigów przez administratora serwera. Mod ten zawiera także masę innych ciekawych cech i możliwości, o których nie będę pisał, bo jest to news, a nie artykuł o MTA:SA. :p Reasumując powiem tyle, iż modyfikacja ta dostarczy ogromną dawkę zabawy nawet tym, którzy nie lubią San Andreas!
Serwery MTA:SA już są widoczne w The All-Seeing Eye także myślę, że nie będzie problemu z szukaniem IP. Cóż... Nie pozostaje nam nic innego jak cierpliwe czekanie do 23.00! ;)
Jako jeden z zaproszonych na beta testy tej modyfikacji muszę powiedzieć, że projekt ten z pewnością pokaże światu co oznacza porządna modyfikacja online do GTA. Jest ona oparta na kompletnie nowym jądrze, którego nazwa brzmi Blue, a wiec możecie się spodziewać znacznie lepszej synchronizacji niż w MTA:VC, a także z pewnością zapomnicie o uciążliwych "crashach" gry, które były zjawiskiem częstym w poprzednich tego typu modyfikacjach. W race-modzie będziemy uczestniczyć w dynamicznych wyścigach na lądzie ale nie tylko! Bawić się będziemy także podczas podniebnych wojen Hydrą, czy podczas wyścigów na wodzie. Jedną z rewolucyjnych cech tego projektu jest Map Creator umożliwiający tworzenie wymarzonych tras wyścigów przez administratora serwera. Mod ten zawiera także masę innych ciekawych cech i możliwości, o których nie będę pisał, bo jest to news, a nie artykuł o MTA:SA. :p Reasumując powiem tyle, iż modyfikacja ta dostarczy ogromną dawkę zabawy nawet tym, którzy nie lubią San Andreas!
Serwery MTA:SA już są widoczne w The All-Seeing Eye także myślę, że nie będzie problemu z szukaniem IP. Cóż... Nie pozostaje nam nic innego jak cierpliwe czekanie do 23.00! ;)
kategorie: San Andreas, multi
News dość o czywisty, ale dla czystej formalności (i nie tylko ]:->) zdecydowałem się o tym napisać. Mianowicie pod tym adresem znajdziecie ranking najczęściej kupowanych gier na przenośną konsolke PSP. Chyba nikogo nie zdziwi fakt, że najchętniej kupowanym tytułem było GTA:Liberty City Stories. A mnie jednak troche to zadziwiło. A dlaczego? Już tłumaczę.
Ranking o którym mowa, obejmuje miesiące od marca do grudnia 2005, a przecież LCS zostało wydane na przełomie października i listopada, a więc w ostatnich miesiącach. Patrząc na liczbę sprzedanych egzemplarzy zaczynam się zastanawiać jak to jest w ogóle możliwe. Przewaga GTA na PSP nad drugą na liście grą wynosi 245 647 sprzedanych sztuk. Tak więc przez niecałe trzy miesiące Liberty City Stories znalazło 716 691 szczęśliwych nabywców.
Oto pierwsza piątka rankingu najchętniej kupowanych gier na PSP w Ameryce:
Źródło: GTAPortable.com
Edit: Jeszcze taka mała uwaga. Guziol się stara i ok, ale jednak jego newsy są takie...nijakie. Pisane po najmniejszej lini oporu. Starajcie się pisać jakoś ładniej to co zgłaszacie. Przede wszystkim newsy powinny być czytelne i nie składać się z 1-2 zdań. I błagam, przed zgłoszeniem, wklejcie je najpierw do Worda w celu sprawdzenia poprawności pisowni. Liczę na was ^_^
Ranking o którym mowa, obejmuje miesiące od marca do grudnia 2005, a przecież LCS zostało wydane na przełomie października i listopada, a więc w ostatnich miesiącach. Patrząc na liczbę sprzedanych egzemplarzy zaczynam się zastanawiać jak to jest w ogóle możliwe. Przewaga GTA na PSP nad drugą na liście grą wynosi 245 647 sprzedanych sztuk. Tak więc przez niecałe trzy miesiące Liberty City Stories znalazło 716 691 szczęśliwych nabywców.
Oto pierwsza piątka rankingu najchętniej kupowanych gier na PSP w Ameryce:
1. GTA: Liberty City Stories
2. Madden NFL 06
3. Need Speed: UND Rivals
4. Twisted Metal: Head On
5. Untold Legends: BTHRHD
Źródło: GTAPortable.com
Edit: Jeszcze taka mała uwaga. Guziol się stara i ok, ale jednak jego newsy są takie...nijakie. Pisane po najmniejszej lini oporu. Starajcie się pisać jakoś ładniej to co zgłaszacie. Przede wszystkim newsy powinny być czytelne i nie składać się z 1-2 zdań. I błagam, przed zgłoszeniem, wklejcie je najpierw do Worda w celu sprawdzenia poprawności pisowni. Liczę na was ^_^
kategorie: Liberty City Stories
21.01.2006 21:56:35
Moose Elkson i Don Wasyl wpadli na pomysł stworzenia polskiego odpowiednika stunta "Amped". Cały czas trwa zbieranie materiałów więc jeśli chcecie, aby Wasz trick znalazł się w tej produkcji, to po prostu wypełnijcie TEN formularz. Jeśli podeślecie swoje dobre tricki to ten stunt może naprawdę stać na wysokim poziomie.
Tak więc do roboty, odpalajcie swoje GTA, nagrywajcie wasze stunty, a na koniec wysyłajcie. Ja ze swojej strony postaram się coś dla tego filmu zrobić, Wy też nie stójcie bezczynnie.
Źródło: Gta Films
Tak więc do roboty, odpalajcie swoje GTA, nagrywajcie wasze stunty, a na koniec wysyłajcie. Ja ze swojej strony postaram się coś dla tego filmu zrobić, Wy też nie stójcie bezczynnie.
Źródło: Gta Films
21.01.2006 01:31:43
Jak zapewne pamiętacie (a wiem, że swoimi newsami o CheatDevice nie daje wam zapomnieć ;>) jest ktoś taki jak Edison Carter. Stworzył on właśnie wyżej wymieniony Cheat Device jak i odkrył masę kodów do San Andreas. W wersji 0.7 CheatDevice, Edison udostępnił funkcję tworzenia własnych kodów.
Zapewne niewielu z was potrafiłoby samemu napisać kod do gry. Z pomocą wychodzi więc wam programik CheatSync, o którym jest ten news. Łączy się on z bazą danych w Internecie, w której zgromadzone są wszystkie stworzone przez graczy kody (jeśli jakiś stworzysz, też możesz go tam umieścić!). Zaznaczamy sobie w nim interesujący nas kod spośród ponad 245 posortowanych według tego na co wpływają, autora, daty etc. po czym transportujemy to na nasze PSP, a konkretnie na memorkę. Po odpaleniu LCS możemy cieszyć się cheatami, które zapewniają nam jeszcze więcej rozrywki :).
Jeśli masz LCS i chcesz sobię pocheatować dla zabawy, zapraszam do ściągania.
Źródło: GTAPortable.com
Zapewne niewielu z was potrafiłoby samemu napisać kod do gry. Z pomocą wychodzi więc wam programik CheatSync, o którym jest ten news. Łączy się on z bazą danych w Internecie, w której zgromadzone są wszystkie stworzone przez graczy kody (jeśli jakiś stworzysz, też możesz go tam umieścić!). Zaznaczamy sobie w nim interesujący nas kod spośród ponad 245 posortowanych według tego na co wpływają, autora, daty etc. po czym transportujemy to na nasze PSP, a konkretnie na memorkę. Po odpaleniu LCS możemy cieszyć się cheatami, które zapewniają nam jeszcze więcej rozrywki :).
Jeśli masz LCS i chcesz sobię pocheatować dla zabawy, zapraszam do ściągania.
Źródło: GTAPortable.com
kategorie: San Andreas, Liberty City Stories, download
20.01.2006 17:24:17
CENEGA po raz kolejny obniża cenę Gta San Andreas. Teraz cena idzie o 20 złotych w dół i aktualnie gra kosztuje 109.90 zł. Oczywiście cały czas mowa o edycji kolekcjonerskiej SA na PC'ta. Cenega chyba chce opróżnić magazyny i kusi nas niziutką ceną. Jeżeli macie zamiar kupić oryginalne SA to radzę jeszcze trochę poczekać, może cena znów odrobinę spadnie? Aha, gra na sklepowych półkach w niższej cenie pojawi się już w lutym.
Źródło: Sklep Cenegi
Źródło: Sklep Cenegi
kategorie: San Andreas