- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
17.09.2006 20:42:11
Mijają kolejne godziny, które skracają nam czas oczekiwania na GTA: Vice City Stories. Prawie każda z tych godzin przynosi za sobą nowe informacje na temat owej gry, aż powoli idzie się w tym zamotać. Sytuacji nie ułatwia nam serwis IMdB, na łamach którego możemy zobaczyć listę osób, które prawdopodobnie podłożą głos (poszczególnym postacią) w VCS. Niedawno kartoteka została uaktualniona o kilka nowych pozycji, m.in. Luis Guzmán jako Ricardo Diaz czy William Fichtner jako Ken Rosenberg. Niestety problem tkwi w tym, że do końca nie wiemy czy te informacje są prawdziwe. Spowodowane jest to głównie tym, iż IMdB może edytować każdy użytkownik, więc równie dobrze może pojawić się tam nazwisko Daniela Olbrychskiego ^^. Jednak sądzę, że warto rzucić okiem na listę, która znajduje się pod tym adresem.
Źródło: GTATheGame
* edit by nieznany:
Dwa piętra niżej pisałem o wywiadzie, jakiego udzielił Gordon Hall dla US PSM. gamerzworld w tym topicu na GTAForums opublikował skany wszystkich czterech stron, które znajdują się w najnowszym, listopadowym numerze.
Skan 1, Skan 2, Skan 3, Skan 4.
Źródło: GTATheGame
* edit by nieznany:
Dwa piętra niżej pisałem o wywiadzie, jakiego udzielił Gordon Hall dla US PSM. gamerzworld w tym topicu na GTAForums opublikował skany wszystkich czterech stron, które znajdują się w najnowszym, listopadowym numerze.
kategorie: Vice City, Vice City Stories
17.09.2006 20:27:27
Dokładnie. Otóż włoski serwis MultiPlayer opublikował swoją własną zapowiedź zbliżającego się wielkimi krokami (patrz: czasoodliczacz) VCS... w języku włoskim. Dlatego, nawet jeśli są tam jakieś nowe informacje (chociaż zapowiedź zajmuje jedną stronę) nie jesteśmy w stanie ich wychwycić. Jesteśmy w stanie za to wychwycić dwa nowe, nasycone akcją screenshoty w dobrej jakości.
Źródło: GTATheGame
Źródło: GTATheGame
kategorie: multi, Vice City Stories
17.09.2006 18:45:52
Od dawna wiadomo, że w VCS również będziemy widzieli znane pole golfowe Leaf Links. Jak dowiadujemy się z listopadowego numeru PlayStation Magazine US, owe pole golfowe nie znajduje się tam bez powodu. Otóż w jednej z misji będziemy mieli za zadanie pokonać w golfa Gonzaleza. Od tej pory po przejściu misji będziemy mogli za każdym razem pograć sobie w zupełnie nową mini grę, czyli właśnie w golfa. Wszystko odbywa się za pomocą jednego klawisza, którym najpierw wybieramy siłę uderzenia, następnie miejscie, w któro chcemy uderzyć. Poniżej macie fragmenty skanów, prezentujące rozmowę z Gordonem Hallem przeprowadzoną dla PSM.
Jeśli chodzi o kolejne nowości w grze, w artykule przeczytamy też o wspominanym wcześniej Empire Building. Jak się okazuje, misje poboczne związane z zarabianiem na nieruchomościach (i nie tylko) są znacznie bardziej zaawansowane niż można było przypuszczać. Póki co, znamy trzy z sześciu rodzajów interesów, z jakimi będziemy mieli do czynienia. Są to: ochrona, haracz i prostytucja. Były właściciel Twojego interesu automatycznie staje się Twoim wrogiem, który będzie się starał przechwycić zpowrotem swój biznes. To Ty decydujesz, w którym miejscu chcesz uskuteczniać dany biznesik. Wiadomo, że panienki najlepiej wyglądają w centrum, a przemyt i inne ciemne sprawy najlepiej załatwia się na obrzeżach miasta. Każdy budynek będzie miał swój określony poziom: niski, średni, wysoki. Jaki iż inni będą próbowali przechwycić Twoje interesu, będziesz zmuszony do zatrudnienia ochrony. Na miasto możesz zabrać ze sobą trzech swoich ludzi. W każdym z budynków, na którym zarabiasz, będziesz mógł zapisać stan gry, co oznacza ponad 30 kryjówek! O każdej akcji dotyczącej Twojego interesu będziesz informowany przez pager. Prawdopodobnie niedokończone budowle będą powstawały w czasie rzeczywistym, na co naprowadza nas jeden ze screenów poniżej.
A dla tych, którzy od kiepskich obrazków wolą akcję na filmiku, serwis doubleagent ma coś specjalnego. A jest to trailer z VCS. Rzecz w tym, że nie jest to kolejny fake, lecz alternatywna wersja, znanego nam już, oficjalnego trailera, zawierająca nie znane wcześniej sceny, którymi zostały zastąpione te z oryginału. Nie wykluczone, że ta wersja posłuży Rockstarowi za trailer emitowany w stacjach telewizyjnych.
Źródła: GTAPSP, GTAPortable
Jeśli chodzi o kolejne nowości w grze, w artykule przeczytamy też o wspominanym wcześniej Empire Building. Jak się okazuje, misje poboczne związane z zarabianiem na nieruchomościach (i nie tylko) są znacznie bardziej zaawansowane niż można było przypuszczać. Póki co, znamy trzy z sześciu rodzajów interesów, z jakimi będziemy mieli do czynienia. Są to: ochrona, haracz i prostytucja. Były właściciel Twojego interesu automatycznie staje się Twoim wrogiem, który będzie się starał przechwycić zpowrotem swój biznes. To Ty decydujesz, w którym miejscu chcesz uskuteczniać dany biznesik. Wiadomo, że panienki najlepiej wyglądają w centrum, a przemyt i inne ciemne sprawy najlepiej załatwia się na obrzeżach miasta. Każdy budynek będzie miał swój określony poziom: niski, średni, wysoki. Jaki iż inni będą próbowali przechwycić Twoje interesu, będziesz zmuszony do zatrudnienia ochrony. Na miasto możesz zabrać ze sobą trzech swoich ludzi. W każdym z budynków, na którym zarabiasz, będziesz mógł zapisać stan gry, co oznacza ponad 30 kryjówek! O każdej akcji dotyczącej Twojego interesu będziesz informowany przez pager. Prawdopodobnie niedokończone budowle będą powstawały w czasie rzeczywistym, na co naprowadza nas jeden ze screenów poniżej.
A dla tych, którzy od kiepskich obrazków wolą akcję na filmiku, serwis doubleagent ma coś specjalnego. A jest to trailer z VCS. Rzecz w tym, że nie jest to kolejny fake, lecz alternatywna wersja, znanego nam już, oficjalnego trailera, zawierająca nie znane wcześniej sceny, którymi zostały zastąpione te z oryginału. Nie wykluczone, że ta wersja posłuży Rockstarowi za trailer emitowany w stacjach telewizyjnych.
Źródła: GTAPSP, GTAPortable
kategorie: Vice City Stories
17.09.2006 15:03:14
Zacznijmy od tytułowego "tu". Otóż dystrybutor serii gier Grand Theft Auto w Polsce, firma CENEGA Poland opublikowała swoją własną zapowiedź Vice City Stories. Zobaczymy tam: (standardowo już) okładkę gry, informacje na temat fabuły, które poznaliśmy już wcześniej jako tekst znajdujący się z tyłu okładki, sześć (również znajomych) screenów z gry, spis charakterystycznych cech gry, z którymi również zostaliśmy już zapoznani.
Jeśli chodzi o "tam", sprawa dotyczy naszych zachodnich sąsiadów, czyli Niemców. Jak wiemy, VCS otrzyma tam naklejkę +16 w kwalifikacji wiekowej. Już wtedy padały przypuszczenia iż gra może zostać "okrojona". Tak też się stanie, a wszystko potwierdza niemiecki serwis GamePRO. Gracze nie odczują przyjemności płynących ani z kolejnych headshotów, ani z zabawiania się z prostytutkami, ani z kopania ciał martwych przechodniów, czy innych postaci. Nie wiadomo jednak nic na temat Australii, gdzie gra otrzymała klasyfikację wiekową +15.
Źródło: GTAPSP
Jeśli chodzi o "tam", sprawa dotyczy naszych zachodnich sąsiadów, czyli Niemców. Jak wiemy, VCS otrzyma tam naklejkę +16 w kwalifikacji wiekowej. Już wtedy padały przypuszczenia iż gra może zostać "okrojona". Tak też się stanie, a wszystko potwierdza niemiecki serwis GamePRO. Gracze nie odczują przyjemności płynących ani z kolejnych headshotów, ani z zabawiania się z prostytutkami, ani z kopania ciał martwych przechodniów, czy innych postaci. Nie wiadomo jednak nic na temat Australii, gdzie gra otrzymała klasyfikację wiekową +15.
Źródło: GTAPSP
kategorie: Vice City, Vice City Stories
17.09.2006 14:37:28
BBCNEWS opublikowało wypowiedź Seana Penna z programu Larry King Show emitowanego na antenie CNN. Wypowiedź dotyczyła oczywiście zmarłego 25 stycznia b.r. brata aktora, Chrisa Penna, który swego czasu podłożył głos pod postać oficera Eddiego Pulaskiego w GTA: SanAndreas.
Padały podejrzenia iż Chris zmarł z powodu przedawkowania narkotyków i nadużywania alkoholu. Sean Penn podczas programu sprostował okoliczności śmierci brata:
"Z pewnością sam sobie szkodził przez długi okres w życiu, ale w gruncie rzeczy to nie było przyczyną. Zmarł śmiercią naturalną, spowodowaną przez trudności życiowe, ale w szczególności przez nadwagę."
Źródło: GTANet
Padały podejrzenia iż Chris zmarł z powodu przedawkowania narkotyków i nadużywania alkoholu. Sean Penn podczas programu sprostował okoliczności śmierci brata:
"Z pewnością sam sobie szkodził przez długi okres w życiu, ale w gruncie rzeczy to nie było przyczyną. Zmarł śmiercią naturalną, spowodowaną przez trudności życiowe, ale w szczególności przez nadwagę."
Źródło: GTANet
kategorie: San Andreas