- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
10.06.2008 02:41:46
Era kręcenia stuntów, chociażby w oklepanym SanAndreas, już minęła. Możemy mieć jednak nadzieję, że otwiera się przed nami nowy rozdział w dziedzinie filmów kręconych w Grand Theft Auto, dokładniej w IV.
Niejaki BenBuja na swoim YouTubie opublikował produkcję pod roboczym tytułem Stunt Montage, dokładniej część pierwszą i drugą. W filmikach wykorzystał on zarówno motocykle, jak i samochody, standardowo. Zobaczymy tam jednak sporadyczne występy ciężarówek, jak i samego Niko z pomocą helikoptera. Naprawdę świetny montaż, z mojego punktu widzenia zostały dobrane też wspaniałe utwory.
Jeśli więc nie macie zbytnio co robić, sprawdźcie te filmy, posłuchajcie genialnego głosu Hetfielda z orkiestrą symfoniczną i brzmienia gitary Vaia. Dla mnie to najlepszy film z GTA, jaki widziałem od czasu Ampedów. Na dodatek z 'czwórki'. Ja idę już spać, pozdrawiam o/
Niejaki BenBuja na swoim YouTubie opublikował produkcję pod roboczym tytułem Stunt Montage, dokładniej część pierwszą i drugą. W filmikach wykorzystał on zarówno motocykle, jak i samochody, standardowo. Zobaczymy tam jednak sporadyczne występy ciężarówek, jak i samego Niko z pomocą helikoptera. Naprawdę świetny montaż, z mojego punktu widzenia zostały dobrane też wspaniałe utwory.
Jeśli więc nie macie zbytnio co robić, sprawdźcie te filmy, posłuchajcie genialnego głosu Hetfielda z orkiestrą symfoniczną i brzmienia gitary Vaia. Dla mnie to najlepszy film z GTA, jaki widziałem od czasu Ampedów. Na dodatek z 'czwórki'. Ja idę już spać, pozdrawiam o/
Dwa dni temu pisałem o tym, że SA-MP otrzymało poważne ciosy w postaci kradzieży kodu i odejścia ojca projektu. Mimo kilku nieudanych prób zamknięcia prac nad modyfikacją, wczoraj (nareszcie?) nadszedł definitywny koniec. Dlaczego pisze o tym dzisiaj ? No cóż miałem jeszcze wątpliwości, czy prace czasem nie zostaną wznowione. Tak się nie stało. Pojawiła się jedynie informacja na stronie mówiąca o ostatecznej decyzji.
Dla odmiany dzisiaj zespół SA-MP wydał oświadczenie w którym zrzeka się licencji klienta i serwera.
No i na koniec nutka rozrywki.
Była to chyba najszybsza kariera w dziedzinie multiplayerów. Mowa oczywiście o Polish-Andreas. Po szybkim i efektownym, pełnym szumów wejściu, nadszedł koniec projektu, który okazał się oszustwem i plagiatem. CoreMan sam przyznał się do żartu, umieszczając krótkie wulgarne oświadcznie w paczce, która rzekomo miała zawierać beta wersję multiplayera.
Cóż dzieciom życzymy powodzenia.
Dla odmiany dzisiaj zespół SA-MP wydał oświadczenie w którym zrzeka się licencji klienta i serwera.
No i na koniec nutka rozrywki.
Była to chyba najszybsza kariera w dziedzinie multiplayerów. Mowa oczywiście o Polish-Andreas. Po szybkim i efektownym, pełnym szumów wejściu, nadszedł koniec projektu, który okazał się oszustwem i plagiatem. CoreMan sam przyznał się do żartu, umieszczając krótkie wulgarne oświadcznie w paczce, która rzekomo miała zawierać beta wersję multiplayera.
Cóż dzieciom życzymy powodzenia.
kategorie: multi
Zbliża się koniec tygodnia więc wypada w kilku słowach podsumować wydarzenia w dziedzinie multiplayer. Po kolei.
3 czerwca do sieci trafiły pliki źródłowe SA-MP'a. Oświadczenie na oficjalnej stronie projektu mówiło o tym, że włamania dokonała grupa ZYRONIX z Joacobem na czele. Były programista umieścił na torrentach znaczną część pracy do której miał dostęp i linkował ją na oficjalnym forum SA-MP'.
4 czerwiec. Światło dzienne ujrzał nowy polski multiplayer, Polish-Andreas, którego autorem jest CoreMan. Od razu jednak można było zauważyć na filmach z betatestów ruch głowy znany z SA-MP. Wniosek nasuwa się sam. Padło również podejrzenie (pewność?), że autorem modyfikacji jest Muniek, znany z podróbki SA-Online. Nagonka, fake, czy może prawda? Oceńcie sami.
No i wreszcie. Jeden z głównych programistów SA-MP odchodzi z team'u. W swoim oświadczeniu mówi o rozwiązaniu Beta Team'u oraz braku dalszych prac. Prosi on również o uszanowanie jego decyzji.
Stało się więc jasne, że SA-MP już dawno upadło, jednak niektórzy potrafią kopać nawet leżącego.
3 czerwca do sieci trafiły pliki źródłowe SA-MP'a. Oświadczenie na oficjalnej stronie projektu mówiło o tym, że włamania dokonała grupa ZYRONIX z Joacobem na czele. Były programista umieścił na torrentach znaczną część pracy do której miał dostęp i linkował ją na oficjalnym forum SA-MP'.
4 czerwiec. Światło dzienne ujrzał nowy polski multiplayer, Polish-Andreas, którego autorem jest CoreMan. Od razu jednak można było zauważyć na filmach z betatestów ruch głowy znany z SA-MP. Wniosek nasuwa się sam. Padło również podejrzenie (pewność?), że autorem modyfikacji jest Muniek, znany z podróbki SA-Online. Nagonka, fake, czy może prawda? Oceńcie sami.
No i wreszcie. Jeden z głównych programistów SA-MP odchodzi z team'u. W swoim oświadczeniu mówi o rozwiązaniu Beta Team'u oraz braku dalszych prac. Prosi on również o uszanowanie jego decyzji.
Stało się więc jasne, że SA-MP już dawno upadło, jednak niektórzy potrafią kopać nawet leżącego.
kategorie: multi
Dziś Take-Two opublikowało nowy raport finansowy za drugi kwartał roku fiskalnego 2008.
Pojawiła się istotna informacja dla wszystkich posiadaczy X360, którzy czekają na dodatki do Grand Theft Auto IV. Otóż, premiera dodatkowych epizodów została przesunięta z czwartego kwartału roku 2008, na pierwszy kwartał roku 2009. Oznacza to, że właściciele konsoli Microsoftu, otrzymają DLC najwcześniej 1 listopada, a najpóźniej 31 stycznia. Powodem jest konieczność zrównoważenia kalendarza premier. Wspomniano również, że GTAIV sprzedało się w ilości 8,5 miliona od premiery. Aby zapoznać się z raportem finansowym Take2, klikajcie.
Cze.
Pojawiła się istotna informacja dla wszystkich posiadaczy X360, którzy czekają na dodatki do Grand Theft Auto IV. Otóż, premiera dodatkowych epizodów została przesunięta z czwartego kwartału roku 2008, na pierwszy kwartał roku 2009. Oznacza to, że właściciele konsoli Microsoftu, otrzymają DLC najwcześniej 1 listopada, a najpóźniej 31 stycznia. Powodem jest konieczność zrównoważenia kalendarza premier. Wspomniano również, że GTAIV sprzedało się w ilości 8,5 miliona od premiery. Aby zapoznać się z raportem finansowym Take2, klikajcie.
Cze.
kategorie: GTA:IV
05.06.2008 13:31:46
Nikt oczywiście nie mówi, że "lata świetności" Grand Theft Auto IV minęły. Wygląda jednak na to, że po fali sukcesów w rankingach sprzedaży itd nadszedł słabszy okres w rozdziale IV.
Zacznę właśnie od wyżej wymienionych rankingów sprzedaży. Przyszedł bowiem czas na to aby i czwórka zeszła z tronu po miesiącu panowania. W Szwecji i Niemczech na tronie usiadła gra Age Of Conan: Hyborian Adventures. W Hiszpanii natomiast jest to Wii Play. Nie ma się jednak czym przejmować, dobrze wiemy jak Wielka Brytania kocha naszą serię, więc podtrzyma IV na pozycji króla.
Również na XBOX Live GTA IV nie jest już najczęściej ogrywaną pozycją przez użytkowników. Została ona zdetronizowana przez Call Of Duty 4 i Halo 3.
Jeśli zastanawiacie się dlaczego tak się dzieje, zapoznajcie się z tym artykułem tłumaczącym Dlaczego Przestaliśmy Grać W GTA IV.
Najnowsza odsłona dostaje po tyłku nie tylko od użytkowników, którzy ją odstawili na półkę, ale i od producentów konkurencyjnych pozycji.
Nowy trailer zapowiadający grę Saints Row 2 solidnie godzi w czwórkę, naśmiewając się z takich aspektów gry jak kabaret, kręgle, czy oglądanie telewizji. Użyto nawet czcionki, która tworzy logo Grand Theft Auto. Zresztą zobaczcie to sami i oceńcie, czy was to bawi, czy denerwuje.
Kolejnym problemem w środowisku GTA są głosy w sieci, które twierdzą, że najnowsza część jest powodem pojawiania się Red Ring Of Death, bolączki, na którą mogą zapaść konsole XBOX 360. Część z wypowiadających się osób tłumaczy to projektem gry, a dokładniej częścią odpowiedzialną za wczytywanie się miasta. Przez to, że poszczególne wyspy nie wczytują się tak jak np w Vice city, zapełnia się pamięć konsoli co powoduje zawieszenie.
Zacznę właśnie od wyżej wymienionych rankingów sprzedaży. Przyszedł bowiem czas na to aby i czwórka zeszła z tronu po miesiącu panowania. W Szwecji i Niemczech na tronie usiadła gra Age Of Conan: Hyborian Adventures. W Hiszpanii natomiast jest to Wii Play. Nie ma się jednak czym przejmować, dobrze wiemy jak Wielka Brytania kocha naszą serię, więc podtrzyma IV na pozycji króla.
Również na XBOX Live GTA IV nie jest już najczęściej ogrywaną pozycją przez użytkowników. Została ona zdetronizowana przez Call Of Duty 4 i Halo 3.
Jeśli zastanawiacie się dlaczego tak się dzieje, zapoznajcie się z tym artykułem tłumaczącym Dlaczego Przestaliśmy Grać W GTA IV.
Najnowsza odsłona dostaje po tyłku nie tylko od użytkowników, którzy ją odstawili na półkę, ale i od producentów konkurencyjnych pozycji.
Nowy trailer zapowiadający grę Saints Row 2 solidnie godzi w czwórkę, naśmiewając się z takich aspektów gry jak kabaret, kręgle, czy oglądanie telewizji. Użyto nawet czcionki, która tworzy logo Grand Theft Auto. Zresztą zobaczcie to sami i oceńcie, czy was to bawi, czy denerwuje.
Kolejnym problemem w środowisku GTA są głosy w sieci, które twierdzą, że najnowsza część jest powodem pojawiania się Red Ring Of Death, bolączki, na którą mogą zapaść konsole XBOX 360. Część z wypowiadających się osób tłumaczy to projektem gry, a dokładniej częścią odpowiedzialną za wczytywanie się miasta. Przez to, że poszczególne wyspy nie wczytują się tak jak np w Vice city, zapełnia się pamięć konsoli co powoduje zawieszenie.
kategorie: Vice City