- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
24.09.2006 01:21:40
Jeśli chodzi o MultiPlayery, słychać było ostatnio co nieco o MTA:SA i o VC-MP. Panowała jednak kompletna cisza, jeśli chodzi o SanAndreas MultiPlayer. Zmieniło się to jednak za sprawą notki, która pojawiła się na blogu owego multi. Jej autorem jest Mike. Zaczyna on od powitania w teamie nowych członków, czyli: aru, Trix, Y_Less. Po tym jakże entuzjastycznym powitaniu świeżej krwi w szeregach, Mike przechodzi do konkretów, których jest zadziwiająco mało jak na odstęp czasu od ostatnich informacji. Autor tłumaczy to jednak sprawami osobistymi. Dowiadujemy się o wprowadzeniu systemu Trac, który jest połączeniem Wiki, Bug Trackera oraz SVN.
Kolejne zmiany dotyczą administracji serwerami:
+ Dodane zostały znaczniki czasowe
+ Plik logów może być przeładowany poprzez SIGUSR1 na Linuxie lub komendą rcon
+ Dotyczy to wybranego pliku
+ Dzieje się to od razu, a nie po jakimś czasie
Oczywiście Mike zapewnia nas, że w przeciągu kilku tygodni pojawi się więcej informacji na temat SA-MP.
Kolejne zmiany dotyczą administracji serwerami:
+ Dodane zostały znaczniki czasowe
+ Plik logów może być przeładowany poprzez SIGUSR1 na Linuxie lub komendą rcon
+ Dotyczy to wybranego pliku
+ Dzieje się to od razu, a nie po jakimś czasie
Oczywiście Mike zapewnia nas, że w przeciągu kilku tygodni pojawi się więcej informacji na temat SA-MP.
kategorie: multi
20.09.2006 00:04:39
Przez ostatni czas Oli z teamu MultiPlayera MULTI THEFT AUTO: SanAndreas był zajęty życiem prywatnym, ale w tak zwanym "międzyczasie" pracował nad nową tablicą punktową. Jest ona jeszcze nieskończona, ale autor notki zapewnia nas, że nastąpi to w przeciągu kilku dni. Nowy system zawiera wsparcie dla drużyn, jak i wspiera większą liczbę graczy. O to poprawki wprowadzone do tablicy punktowej:
Kolejna sprawa dotyczy radaru. Teraz możemy dowolnie nim manipulować, np obracać, przybliżać czy oddalać. Wszystko będziemy robili za pomocą klawiszy, które samodzielnie wcześniej ustawimy według własnych upodobań w nowych, ulepszonych ustawieniach klawiszologi, o których była mowa przy okazji ostatniej notki (keybinds).
Reszta teamu MTA też się nie obijała. MrJax zajął się wyglądem graczy. Teraz każdy będzie mógł się inaczej ubrać. eAi natomiast zajął się JetPackami.
Podział graczy został zmodernizowany, dzięki czemu na serwerze znajdzie się większa liczba zawodników.
Zmieniony został też system rejestracji. Wykorzystany został system XML co umożliwia rejestrowanie się graczy.
Czekamy na dalsze nowości od ludzi z teamu MTA:SA.
- Wsparcie dla nieskończonej liczby drużyn.
- Wsparcie dla większej liczby graczy.
- Barwy drużynowe będą się pokazywały jako tła na tablicy w poszczególnych sekcjach drużyny.
Kolejna sprawa dotyczy radaru. Teraz możemy dowolnie nim manipulować, np obracać, przybliżać czy oddalać. Wszystko będziemy robili za pomocą klawiszy, które samodzielnie wcześniej ustawimy według własnych upodobań w nowych, ulepszonych ustawieniach klawiszologi, o których była mowa przy okazji ostatniej notki (keybinds).
Reszta teamu MTA też się nie obijała. MrJax zajął się wyglądem graczy. Teraz każdy będzie mógł się inaczej ubrać. eAi natomiast zajął się JetPackami.
Podział graczy został zmodernizowany, dzięki czemu na serwerze znajdzie się większa liczba zawodników.
Zmieniony został też system rejestracji. Wykorzystany został system XML co umożliwia rejestrowanie się graczy.
Czekamy na dalsze nowości od ludzi z teamu MTA:SA.
kategorie: multi
18.09.2006 21:11:36
W natłoku informacji o Vice City Stories nie możemy zapominać o pierwowzorze, czyli o zasłużonym Vice City. Rzecz jednak nie tyczy się samej gry, lecz MultiPlayera VC-MP.
Tutaj informowałem was o wersji 0.2, która ukazała się w tamtym tygodniu. Dzisiaj dostajemy poprawkę do tej wersji, czyli VC-MP 0.2a, mającą na celu m. in. usunięcie crasha podczas ładowania.
+ VC-MP v.0.2 Klient
+ Serwery Windows
+ Serwery Linux
+ VC-MP 0.2a Poprawka
Źródło: _Z
Tutaj informowałem was o wersji 0.2, która ukazała się w tamtym tygodniu. Dzisiaj dostajemy poprawkę do tej wersji, czyli VC-MP 0.2a, mającą na celu m. in. usunięcie crasha podczas ładowania.
+ VC-MP v.0.2 Klient
+ Serwery Windows
+ Serwery Linux
+ VC-MP 0.2a Poprawka
Źródło: _Z
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories, download
17.09.2006 20:27:27
Dokładnie. Otóż włoski serwis MultiPlayer opublikował swoją własną zapowiedź zbliżającego się wielkimi krokami (patrz: czasoodliczacz) VCS... w języku włoskim. Dlatego, nawet jeśli są tam jakieś nowe informacje (chociaż zapowiedź zajmuje jedną stronę) nie jesteśmy w stanie ich wychwycić. Jesteśmy w stanie za to wychwycić dwa nowe, nasycone akcją screenshoty w dobrej jakości.
Źródło: GTATheGame
Źródło: GTATheGame
kategorie: multi, Vice City Stories
14.09.2006 14:55:03
Kolejna i spora porcja bo dziś dostajemy aż trzy zapowiedzi Vice CIty Stories. Pomyślicie sobie: "Znowu jakieś marne skany...". Otóż będziecie w błędzie. Nowe recenzje niosą ze sobą nowe screeny, ale też nowe (chociaż skromne) informacje.
Pierwsza zapowiedź pochodzi od games radar. Tutaj możemy liczyć jedynie na screeny bo nowych informacji po prostu nie ma. Wszystkie screenshoty (łącznie z nowymi) znajdziecie w galerii serwisu.
Kolejny artykuł pochodzi od EUROGAMER. Zawiera ona opis znanych nam misji i przybliża to, z czym będziemy mieli do czynienia, kiedy pudełeczko z grą trafi w nasze ręce. Nie obyłoby się też bez nowego screenshota prezentującego tym razem głównego bohatera z Umberto Robiną u boku.
Skoro w tytule nadmieniłem o porcji, na deser mamy zapowiedź prosto od IGN. I nareszcie dowiadujemy się czegoś nowego. Otóż w VCS będziemy mogli powalczyć odrzutowcami. Nie bez powodu napisałem "powalczyć". R* zapowiedział bowiem, że samoloty będą odgrywały bardzo ważną rolę w rozgrywkach MultiPlayer. A jeśli jesteśmy już w tym temacie, to powinniście też wiedzieć, że przewidziana jest większa ilość trybów rozgrywki MultiPlayer niż w LCS. Zwiększy się też liczba misji pobocznych, a nawet takich dodatków jak znane i lubiane Stunt Jumpy. Skoczcie też do galerii IGN aby zobaczyć zupełnie nowe screeny.
Źródło: GTAPortable
Pierwsza zapowiedź pochodzi od games radar. Tutaj możemy liczyć jedynie na screeny bo nowych informacji po prostu nie ma. Wszystkie screenshoty (łącznie z nowymi) znajdziecie w galerii serwisu.
Kolejny artykuł pochodzi od EUROGAMER. Zawiera ona opis znanych nam misji i przybliża to, z czym będziemy mieli do czynienia, kiedy pudełeczko z grą trafi w nasze ręce. Nie obyłoby się też bez nowego screenshota prezentującego tym razem głównego bohatera z Umberto Robiną u boku.
Skoro w tytule nadmieniłem o porcji, na deser mamy zapowiedź prosto od IGN. I nareszcie dowiadujemy się czegoś nowego. Otóż w VCS będziemy mogli powalczyć odrzutowcami. Nie bez powodu napisałem "powalczyć". R* zapowiedział bowiem, że samoloty będą odgrywały bardzo ważną rolę w rozgrywkach MultiPlayer. A jeśli jesteśmy już w tym temacie, to powinniście też wiedzieć, że przewidziana jest większa ilość trybów rozgrywki MultiPlayer niż w LCS. Zwiększy się też liczba misji pobocznych, a nawet takich dodatków jak znane i lubiane Stunt Jumpy. Skoczcie też do galerii IGN aby zobaczyć zupełnie nowe screeny.
Źródło: GTAPortable
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories, Liberty City Stories