- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
13.09.2006 16:22:17
Nasz zią właśnie poinformował mnie na #gtareview, że kilkanaście minut temu pojawiła się wersja 0.2 MultiPlayera VC-MP! Ssijcie (bez obrazy) wszystko co niezbędne i grajcie!
+ VC-MP v.0.2 Klient
+ Serwery Windows
+ Serwery Linux
A co nowego w VC-MP? Proszę bardzo:
+ VC-MP v.0.2 Klient
+ Serwery Windows
+ Serwery Linux
A co nowego w VC-MP? Proszę bardzo:
- Edytowanie map
- Podkładanie ładunku wybuchowego w samochodzie
- Zakupy w AmmuNation
- Legalne zabijanie "naszych" przy odpowiednich konfiguracjach
- Ustawianie pogody
- Naprawione bugi z wersji 0.1
kategorie: multi, download
12.09.2006 16:12:18
Na blogu MultiPlayera MTA:SA pojawiła się kolejna, skromna notka. Mówi ona o ważnym i użytecznym postępie jaki nastąpił w ustawieniach modu.
Mówiąc dokładniej, w ustawieniach sterowania. Od tej pory sami będziemy mogli konfigurować klawiszologię. Ustawienia dotyczą m. in. takich funkcji jak: wsiadanie do pojazdu jako pasażer, wypowiedź, radar, cyknięcie screenshota. Te i wiele więcej innych rzeczy będziemy mogli zmienić według własnych upodobań. Jeśli jesteś ciekaw, jak będzie się to prezentowało wizualnie, IJs zamieścił w notce tego o to screenshota.
Jak to zwykle bywa, autor zapewnia nas, że trwają prace nad pozostałymi, jakże ważnymi aspektami.
Mówiąc dokładniej, w ustawieniach sterowania. Od tej pory sami będziemy mogli konfigurować klawiszologię. Ustawienia dotyczą m. in. takich funkcji jak: wsiadanie do pojazdu jako pasażer, wypowiedź, radar, cyknięcie screenshota. Te i wiele więcej innych rzeczy będziemy mogli zmienić według własnych upodobań. Jeśli jesteś ciekaw, jak będzie się to prezentowało wizualnie, IJs zamieścił w notce tego o to screenshota.
Jak to zwykle bywa, autor zapewnia nas, że trwają prace nad pozostałymi, jakże ważnymi aspektami.
kategorie: multi
11.09.2006 15:55:26
W niemieckim magazynie Play The Playstation pojawiła się zajmująca zaledwie jedną stronę zapowiedź nadchodzącego Vice City Stories. Bazuje ona na Games Convention, któro odbyło się w Leipzig. Na podstawie informacji pochodzących z serwisu GTAReactor możemy stwierdzić, że owa zapowiedź posiada jednak pewną ciekawostkę.
Otóż ową ciekawostką jest mini gra, lub jak twierdzą inni misja poboczna. "Empire Building", bo o niej mowa, miałaby polegać na obracaniu nieruchomościami.
Dokładniej, Vic miałby do przechwycenia 30 budynków rozmieszczonych na terenie całego Vice city, które wcześniej należały do gangów lub innych jednostek przestępczych. Kiedy Vic przejmie już interesy będzie mógł w owe zdobycze inwestować, a następnie sporo na nich zarabiać.
Wszystko ma jednak swój poziom zaawansowania, zarówno finanse (w zależności od danego budynku), jak i zdobywanie interesu (w zależności od poprzedniego właściciela).
Pozostaje czekać na potwierdzenie tej ciekawostki w samej grze.
Źródło: GTAPSP
Otóż ową ciekawostką jest mini gra, lub jak twierdzą inni misja poboczna. "Empire Building", bo o niej mowa, miałaby polegać na obracaniu nieruchomościami.
Dokładniej, Vic miałby do przechwycenia 30 budynków rozmieszczonych na terenie całego Vice city, które wcześniej należały do gangów lub innych jednostek przestępczych. Kiedy Vic przejmie już interesy będzie mógł w owe zdobycze inwestować, a następnie sporo na nich zarabiać.
Wszystko ma jednak swój poziom zaawansowania, zarówno finanse (w zależności od danego budynku), jak i zdobywanie interesu (w zależności od poprzedniego właściciela).
Pozostaje czekać na potwierdzenie tej ciekawostki w samej grze.
Źródło: GTAPSP
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories
09.09.2006 14:07:17
W ciągu ostatnich dni serwis internetowy IGN.com przeprowadził wywiad z dyrektorem Rockstar Leeds(Gordonem Hall'em), który rzecz jasna był w szczególności na temat nowej odsłony GTA na konsolkę PSP czyli VCS. Oprócz informacji, które już znamy Pan z Rockstar Leeds opowiedział o nowych między innymi:
Oprócz informacji IGN opublikował nowe screeny z VCS, które możecie obejrzeć tutaj. A jeśli bardziej zainteresuje was wywiad, zapraszam tu.
Miłego czytania i oglądania.
Źródło: _Z
- Zobaczymy nowe animacje i efekty świetlne
- Otoczenie będzie się generowało na bieżąco
- W stosunku do LCS, liczba polygonów zostanie podwojona
- Przechodnie i pojazdy będą proporcjonalne do odległości, w jakiej znajduje się gracz
- Vice City Stories będzie płynniejsze, umili nam grę wykorzystanie nowych możliwości procesora
- Wody wokół miasta będą się prezentować naprawdę ładnie, będzie możliwość pościgać się na skuterach zarówno w trybie jednego gracza jak i multiplayer
- Dodano nowe ciosy, dzięki czemu bijatyki będą bardziej efektownie wyglądały
- W Soundtracku posłuchamy ok. 100 utworów (nie zapomniano o funkcji dodawania własnych!).
Oprócz informacji IGN opublikował nowe screeny z VCS, które możecie obejrzeć tutaj. A jeśli bardziej zainteresuje was wywiad, zapraszam tu.
Miłego czytania i oglądania.
Źródło: _Z
kategorie: Vice City, multi, Vice City Stories, Liberty City Stories
05.09.2006 16:48:00
Na blogu twórców MultiPlayera MTA:SA pojawiła się kolejna notka dokumentująca zmiany i postępy w tworzeniu owego moda. Czego się dowiadujemy? Otóż:
Źródło: Multi Theft Auto Developers' Blog
- W przeciwieństwie do MTA 0.5 zostało zsynchronizowane więcej animacji, takie jak wsiadanie i wysiadanie z pojazdu.
- Pojawiła się możliwość praktykowania Drive-By, zarówno z pozycji kierowcy, jak i pasażera.
- Pojazdy zostały jeszcze lepiej zsynchronizowane. Dla przykładu, jeśli przy wysokiej prędkości wyskoczysz z samochodu podczas jazdy, bryka będzie nadal jechała na ekranie każdego gracza.
- Teraz pojazdy pozostaną zawsze na swoim miejscu. Nawet kiedy zniszczysz samochód i opuścisz serwer, po powrocie zastaniesz wrak swojego dawnego wozu.
- Ogólna synchronizacja została znacznie poprawiona
- Map Editor zostanie uwzględniony w trybie DeathMatch aby poprawić styl rozgrywki.
- Poprawiono synchronizację broni. Patrząc na poprzednie filmiki, można odnieść wrażenie, że świetnie się spisywała synchronizacja karabinów snajperskich. Teraz dotyczy to również m. in. wyrzutni rakiet.
- Bronie zamieszczone w pojazdach (mowa tu o Czołgu, Hydrze, Hunterze czy wozie strażackim) są nadal dostępne.
- MTA będzie posiadało dostęp do wielu innych opcji GTA, które będzie można ustawiać podczas gry.
- Widoczne nad głowami zawodników nicki zostały pomniejszone. Oprócz tego, nie zobaczysz już nicka zawodnika skrywającego się za budynkiem, czy innym obiektem, co poprawi jakość rozgrywki. Będziemy też widzieć pasek kamizelki kuloodpornej pod nickiem każdego zawodnika. Nicki będą też same dopasowywały się wielkością do odległości, z jaką stoi od nas inny zawodnik.
Źródło: Multi Theft Auto Developers' Blog
kategorie: multi