- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Pozwolę sobie przełamać monopol na niusy wprowadzony przez lazlow'a tą wiadomością, z której ucieszą się poszukiwacze drobnych detali etc.
Otóż na stronie GTA4.net pojawił się kilka dni temu ciekawy artykuł na temat rzeczy, które mogły zostać przegapione przez zwykłego zjadacza chleba podczas oglądania trailera GTA IV.
Może to zainteresować głównie wszelkich poszukiwaczy tajemnic i związków z poprzednimi częściami GTA. Artykuł znajduje się na stronie, na którą się przeteleportujesz klikając myszką w ten jakże profesjonalny, pomarańczowy link. (przepraszam, dawno nie pisałem niusa, muszę się wyżyć). Jeśli sam odkryłeś coś zupełnie nowego, możesz o tym napisać w tyyyyym temacie na GTAForums.com.
Otóż na stronie GTA4.net pojawił się kilka dni temu ciekawy artykuł na temat rzeczy, które mogły zostać przegapione przez zwykłego zjadacza chleba podczas oglądania trailera GTA IV.
Może to zainteresować głównie wszelkich poszukiwaczy tajemnic i związków z poprzednimi częściami GTA. Artykuł znajduje się na stronie, na którą się przeteleportujesz klikając myszką w ten jakże profesjonalny, pomarańczowy link. (przepraszam, dawno nie pisałem niusa, muszę się wyżyć). Jeśli sam odkryłeś coś zupełnie nowego, możesz o tym napisać w tyyyyym temacie na GTAForums.com.
kategorie: GTA:IV
17.06.2007 01:15:12
Praktycznie rzecz biorąc główną, chociaż nie najobszerniejszą informacją newsa jest ta zawarta w tytule, ale z drugiej strony co się rozpisywać.
Serwis GamesIndustry informuje (a nas informuje Mumol) iż dowiedział się od jednego z pracowników Take Two Interactive Software ciekawej rzeczy odnośnie dodatkowych epizodów dostępnych dla IV. Otóż owe epizody mają być dostępne tylko i wyłącznie dla konsoli XBox 360. Ponieważ to sam pracownik strzelił z ucha informacja zapewne jest potwierdzona i wiarygodna i co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Pytacie jednak dlaczego? Z odpowiedzią przychodzi serwis SeekingAlpha. Wiadomo było, że jeśli nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze. Microsoft za wyłączność dodatków zabulił 50 milionów baksów...
Teraz czas na nieco kreatywności i to nie byle jakiej bo naszej polskiej, z którą przybiegł do mnie ariasz, za co wielkie dzięki. W tym podforum otwartym przez mr. chaosa na GangstaForum możemy zapoznać się z modem Jamszy, człowieka, który postanowił odświeżyć zasłużoną III i urozmaicić ją o nową mapę, a w przyszłości niewykluczone, że również o nowe samochody. Mod powinien ukazać się lada moment, na ewentualne nowe pojazdy będziemy musieli jeszcze poczekać. Wszystko możecie śledzić śmigając przez powyższe linki.
Serwis GamesIndustry informuje (a nas informuje Mumol) iż dowiedział się od jednego z pracowników Take Two Interactive Software ciekawej rzeczy odnośnie dodatkowych epizodów dostępnych dla IV. Otóż owe epizody mają być dostępne tylko i wyłącznie dla konsoli XBox 360. Ponieważ to sam pracownik strzelił z ucha informacja zapewne jest potwierdzona i wiarygodna i co do tego nie ma najmniejszych wątpliwości. Pytacie jednak dlaczego? Z odpowiedzią przychodzi serwis SeekingAlpha. Wiadomo było, że jeśli nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze. Microsoft za wyłączność dodatków zabulił 50 milionów baksów...
Teraz czas na nieco kreatywności i to nie byle jakiej bo naszej polskiej, z którą przybiegł do mnie ariasz, za co wielkie dzięki. W tym podforum otwartym przez mr. chaosa na GangstaForum możemy zapoznać się z modem Jamszy, człowieka, który postanowił odświeżyć zasłużoną III i urozmaicić ją o nową mapę, a w przyszłości niewykluczone, że również o nowe samochody. Mod powinien ukazać się lada moment, na ewentualne nowe pojazdy będziemy musieli jeszcze poczekać. Wszystko możecie śledzić śmigając przez powyższe linki.
kategorie: GTA:IV
12.06.2007 08:45:43
Ledwo napisałem jednego newsa, już leci drugi, ale za to jaki ważny. Rockstar opublikuje 28 czerwca nowy trailer GTAIV o nazwie "Looking for that special someone". Co z tego wynika? Nie wiadomo. Pozostaje nam tylko cierpliwie odczekać te 16 dni.
kategorie: GTA:IV
24.05.2007 21:35:25
Ladies and gentlemen.. Jak wiadomo pojawił się mały zastój w MultiPlayerach i na scenie ogólnej, ale teraz was zwale z nóg. Serwisy IGN i Games Radar zamieściły własne zapowiedzi IV. Ale cóż tego? Otóż to, że dali nam jeszcze 4 screeny z gry. Tak tak, dobrze czytacie, nowe świeżutkie screeny z gry.
kategorie: GTA:IV, multi
13.05.2007 18:56:02
A teraz coś z innej beczki niż newsy o GTAIV. Admin angielskiej strony GTACartel.com, xaozon napisał art o tym, jakby wyglądało GTA w '94.
Jak zawsze na początku każdego projektu jest burza mózgów która ogarnia programistów, co by tu stworzyć nowego i lepszego niż konkurencja. I tak programista Mike Dailly pracujący w DMA wpadł na pomysł zrobienia gry z lotku ptaka. Po wielu godzinach kodzenia w Pascalu i Assamblerze na swoim 486DX66 stworzył pierwsze tech demo Grand Theft Auto. Cały ten DOSowski projekt można ściągnąć na oficjalnej stronie Mike'a
Jak zawsze na początku każdego projektu jest burza mózgów która ogarnia programistów, co by tu stworzyć nowego i lepszego niż konkurencja. I tak programista Mike Dailly pracujący w DMA wpadł na pomysł zrobienia gry z lotku ptaka. Po wielu godzinach kodzenia w Pascalu i Assamblerze na swoim 486DX66 stworzył pierwsze tech demo Grand Theft Auto. Cały ten DOSowski projekt można ściągnąć na oficjalnej stronie Mike'a
kategorie: GTA:IV