






- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta


- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja


- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź

- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania

- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania


- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania

- W przeciwieństwie do MTA 0.5 zostało zsynchronizowane więcej animacji, takie jak wsiadanie i wysiadanie z pojazdu.
- Pojawiła się możliwość praktykowania Drive-By, zarówno z pozycji kierowcy, jak i pasażera.
- Pojazdy zostały jeszcze lepiej zsynchronizowane. Dla przykładu, jeśli przy wysokiej prędkości wyskoczysz z samochodu podczas jazdy, bryka będzie nadal jechała na ekranie każdego gracza.
- Teraz pojazdy pozostaną zawsze na swoim miejscu. Nawet kiedy zniszczysz samochód i opuścisz serwer, po powrocie zastaniesz wrak swojego dawnego wozu.
- Ogólna synchronizacja została znacznie poprawiona
- Map Editor zostanie uwzględniony w trybie DeathMatch aby poprawić styl rozgrywki.
- Poprawiono synchronizację broni. Patrząc na poprzednie filmiki, można odnieść wrażenie, że świetnie się spisywała synchronizacja karabinów snajperskich. Teraz dotyczy to również m. in. wyrzutni rakiet.
- Bronie zamieszczone w pojazdach (mowa tu o Czołgu, Hydrze, Hunterze czy wozie strażackim) są nadal dostępne.
- MTA będzie posiadało dostęp do wielu innych opcji GTA, które będzie można ustawiać podczas gry.
- Widoczne nad głowami zawodników nicki zostały pomniejszone. Oprócz tego, nie zobaczysz już nicka zawodnika skrywającego się za budynkiem, czy innym obiektem, co poprawi jakość rozgrywki. Będziemy też widzieć pasek kamizelki kuloodpornej pod nickiem każdego zawodnika. Nicki będą też same dopasowywały się wielkością do odległości, z jaką stoi od nas inny zawodnik.
Źródło: Multi Theft Auto Developers' Blog
kategorie: multi

Dreamin'![]() Autor: ![]() Komentarze 21.08.2006 | .....::: Ð¥á ¾á¹áÐÝ Łám ¾á¹áÐÝ!! :::..... #2![]() Autor: ![]() Komentarze 21.08.2006 |
...i dobre narkotyki (elo xionc*).
W newsie są tylko 2 screeny, które zajęły pierwsze miejsce. Na drugim znalazł się faustyn. oraz Max, natomiast na trzecim RazorX i blasterxl.
gratki.
++ edicik by faustyn.:
W następnym tygodniu możecie zgłaszać screeny do specjalnej, tematycznej edycji RSC. Musicie dopisać w tytule oznaczenie "[+]". Na zakończenie konkursu, screenshot który otrzyma największą ilość głosów zostanie sprezentowany pierwszym miejscem niezależnie od pozycji ogólnej, a autor otrzyma +20 pkt. dodatkowych!
Jak ustaliliśmy z

Aha, nie można w tym samym czasie zgłaszać 2 shotów (standardowego i dodatkowego).
elo.
(grafit sry,że początek newsa skopiowałem sobie z twojego, ale nie chciało mi się pisać xd)
kategorie: Vice City, RSC, Vice City Stories, konkursy

Serwis IGN opublikował artykuł, który niestety jest tylko trochę powiązany z VCS. Mówi on o najlepiej zapowiadających się grach roku 2006 na PSP. Jeśli chodzi o VCS, jest tylko krótka notka i cyfrowe screeny.

GTAPSP udostępnia nam też nowego screenshota w cyfrowej jakości. Obrazek widzieliśmy już przy okazji wielu skanów z czasopism z zapowiedziami VCS.
Jedno jest pewne. Update na oficjalnej stronie Vice City Stories jest zapewne kwestią czasu.
Źródła: VCSPSP, _Z
kategorie: Vice City, Vice City Stories

Druga sprawa, to zarys tego, z czym będziemy mieli do czynienia, kiedy ciepłe VCS wpadnie w nasze łapki. Otóż angielski Play.com opublikował tekst jaki będzie widniał na odwrocie pudełeczka z ową grą. Jest to dobrze nam znany zwyczaj stosowany przez R*.
Vice City, 1984. Opportunity abounds in a city emerging from the swamps, its growth fueled by the violent power struggle in a lucrative drugs trade. Construction is everywhere as a shining metropolis rises from foundations of crime and betrayal.
As a soldier, Vic Vance has always protected his dysfunctional family, his country, himself. One bad decision later and that job is about to get much harder. Kicked out onto the streets of a city torn between glamour and gluttony, Vic is faced with a stark choice - build an empire or be crushed.
Co mniej więcej znaczy:
Vice City, 1984. Okazja narasta w mieście wyłaniającym się z bagien i rosnącym w siłę dzięki przemocy i dochodowemu handlu narkotykami. Budowane jest jako błyszcząca metropolia wznosząca się dzięki przestępczości i zdradzie.
Jako żołnierz, Vic Vance zawsze chronił swoją rodzinę, swój kraj, siebie. Jedna zła decyzja i ta robota stała się znacznie trudniejsza. Wyrzucony na ulice miasta rozdartego pomiędzy urokiem, a chciwością, Vic staje twarzą w twarz z nieuniknionym przymusem wyboru - zbudować imperium lub zostać zrównanym z ziemią.
Źródła: GTAPortable GTAPSP
kategorie: Vice City, Vice City Stories

Niemiecka strona o grach 4players.de napisała swoją zapowiedź gry w oparciu o to co zobaczyli podczas targów - Games Convention. Jak zwykle wiele informacji się powtarzało, jednak pojawiło się również kilka nowych, interesujących faktów. Oto one:
++ Lance Vance jest wrakiem człowieka, zniszczonym przez narkotyki.
++ Będziemy mieli również do czynienia z dobrze nam znanym Ricardo Diazem.
++ W grze znajdą się wózki golfowe co oznacza, że ujrzymy w grze ponownie pole Leaf Links.
++ 4players.de potwierdza, że Ving Rhames będzie podkładał głos pod Victora.
++ Wersja gry, w którą grali redaktorzy z serwisu, wciąż zawierała błędy obecne w każdym trójwymiarowym GTA takie jak np. pop-upy (obiekty dorysowujące się przed nami). Rockstar jednak twierdzi, że w finalnej wersji gry wszystko zostanie poprawione.
++ Eksplozje nie bedą już tylko składać się z ognistego kręgu. Teraz również części zniszczonego obiektu będą odlatywać.
++ System lockowania na przeciwnikach został poprawiony tak, żebyśmy nie strzelali do przypadkowych ludzi podczas misji.

To tyle jeśli chodzi o najciekawsze informacje, które wynotował serwis GTAPortable.com. Jeśli znasz język niemiecki i bardzo ci się nudzi, to całą zapowiedź przeczytasz pod tym adresem.
Cheers.
Źródło: GTAPortable.com
kategorie: Vice City, RSC, Vice City Stories