- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
11.02.2006 04:49:46
Wiem, że już się stęskniliście za GTA:LCS, czas więc na dwa newsiki o tym tytule. Jeden o wersji PSP, a drugi o nadchodzącej wersji na PS2. Zacznijmy od tej mniejszej czyli Liberty City Stories na przenośne Playstation.
Ukazał się właśnie kolejny, po CheatDevice oraz CheatSync, program do tej gry. Pod nazwą Object Creator v0.2 kryje się ciekawa aplikacja pozwalająca tworzyć nam całe nowe mapy. Możemy dorabiać wysepki czy też inne dodatkowe tereny jak np. skate parki, z dostępnych w kodzie gry rzeczy. Aktualna wersja ma jeszcze troszkę malutkich bugów, i nie jest za bardzo stabilna, ale następna ma już być ponoć dużo lepsza ;).
Brzmi to co najmniej ciekawie. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do odwiedzania oficjalnego topicu programu na gtaforums, do zobaczenia dwóch pierwszych rzeczy stworzonych za pomocą niego "Wolf Side Hill" oraz "The Cruise Ship", a także do ściągnięcia programu np. z tego adresu.
Drugi newsik dotyczy wersji na PS2, która niebawem powinna się ukazać. Niestety na razie nic nie wiadomo co R* zrobi z tą świetną dla handheldów , a dla konsol stacjonarnych nie za bardzo atrakcyjną grą. Nie mogą jej za bardzo odnowić bo narażą się nabywcom wersji przenośnej, a nie mogą zostawić gry w takim stanie w jakim jest, bo na konsoli stacjonarnej coś takiego dostanie maksymalnie noty 6/10.
Część wątpliwości powinna zostać jednak rozwiana za miesiąc, w kolejnym wydaniu magazynu PSW, który już w bieżącym wydaniu zastanawia się co R* może zmienić. Padają takie stwierdzenia jak: większa mapa, dłuższy soundtrack, nowe pojazdy, nowe misje, nowi bohaterowie, a nawet nowa fabuła. Na razie to tylko domysły dziennikarzy, ale za miesiąc zobaczymy co R* knuje ;>
[ edit by falek ] podziękowania dla lazlow (+2 punkty) za podesłanie newsa ;) (ObjectCreator)
Ukazał się właśnie kolejny, po CheatDevice oraz CheatSync, program do tej gry. Pod nazwą Object Creator v0.2 kryje się ciekawa aplikacja pozwalająca tworzyć nam całe nowe mapy. Możemy dorabiać wysepki czy też inne dodatkowe tereny jak np. skate parki, z dostępnych w kodzie gry rzeczy. Aktualna wersja ma jeszcze troszkę malutkich bugów, i nie jest za bardzo stabilna, ale następna ma już być ponoć dużo lepsza ;).
Brzmi to co najmniej ciekawie. Wszystkich zainteresowanych zachęcam do odwiedzania oficjalnego topicu programu na gtaforums, do zobaczenia dwóch pierwszych rzeczy stworzonych za pomocą niego "Wolf Side Hill" oraz "The Cruise Ship", a także do ściągnięcia programu np. z tego adresu.
Drugi newsik dotyczy wersji na PS2, która niebawem powinna się ukazać. Niestety na razie nic nie wiadomo co R* zrobi z tą świetną dla handheldów , a dla konsol stacjonarnych nie za bardzo atrakcyjną grą. Nie mogą jej za bardzo odnowić bo narażą się nabywcom wersji przenośnej, a nie mogą zostawić gry w takim stanie w jakim jest, bo na konsoli stacjonarnej coś takiego dostanie maksymalnie noty 6/10.
Część wątpliwości powinna zostać jednak rozwiana za miesiąc, w kolejnym wydaniu magazynu PSW, który już w bieżącym wydaniu zastanawia się co R* może zmienić. Padają takie stwierdzenia jak: większa mapa, dłuższy soundtrack, nowe pojazdy, nowe misje, nowi bohaterowie, a nawet nowa fabuła. Na razie to tylko domysły dziennikarzy, ale za miesiąc zobaczymy co R* knuje ;>
[ edit by falek ] podziękowania dla lazlow (+2 punkty) za podesłanie newsa ;) (ObjectCreator)
kategorie: Liberty City Stories
11.02.2006 04:43:03
Ostatnio coraz więcej dzieje się wokół Take Two oraz Rockstar Games. Kolejne sprawy sądowe zakładane przez kolejne stany, plotki o prawdopodobnym wykupieniu Rockstar przez firmę, której współzałożycielem jest Bono z U2 i tak dalej, i tak dalej... W tym nienajlepszym dla obu firm okresie, dwóch amerykańskich analityków wyliczyło, że seria GTA stanowi dla T2 60% całkowitych dochodów. Oprócz tej dosyć przykrej dla T2 (jeśli R* zostanie wykupione) informacji znalazło się tam również kilka innych rzeczy w tym parę dotyczących nadchodzącej malutkimi kroczkami następnej części Grand Theft Auto.
Jason Kraft i Chris Kwak, bo tak nazywają się ci analitycy twierdzą, że na konsole następnej generacji ukażą się tylko 2 części GTA (na aktualnej generacji ukazały się 3) w tym pierwsza gdzieś w okolicach gwiazdki 2007. Piszą również o tym, że T2 będzie do 2010 roku z chęcią wydawać kolejne części, oraz porty starych wersji GTA na konsolkę PSP, z powodu krótszego procesu tworzenia gry, a sprzedaż tych tytułów będzie mieć zapewne duży wpływ na wygląd serii na konsolach nowej generacji (więcej sprzedanych gier = więcej pieniędzy = więcej możliwości). Pojawia się tam również stwierdzenie, że raczej na pewno pierwsze GTA na next-genach ukaże się jednocześnie na kilku platformach z powodów finansowych.
Zachęcam do przeczytania całości pod tym adresem.
Źródło: _Z
Jason Kraft i Chris Kwak, bo tak nazywają się ci analitycy twierdzą, że na konsole następnej generacji ukażą się tylko 2 części GTA (na aktualnej generacji ukazały się 3) w tym pierwsza gdzieś w okolicach gwiazdki 2007. Piszą również o tym, że T2 będzie do 2010 roku z chęcią wydawać kolejne części, oraz porty starych wersji GTA na konsolkę PSP, z powodu krótszego procesu tworzenia gry, a sprzedaż tych tytułów będzie mieć zapewne duży wpływ na wygląd serii na konsolach nowej generacji (więcej sprzedanych gier = więcej pieniędzy = więcej możliwości). Pojawia się tam również stwierdzenie, że raczej na pewno pierwsze GTA na next-genach ukaże się jednocześnie na kilku platformach z powodów finansowych.
Zachęcam do przeczytania całości pod tym adresem.
Źródło: _Z
Pamiętacie SARC? Teraz, gdy San Andreas przeżywa rozkwit dzięki MTA:SA jeden z honorowych członków MTA Teamu postanowił urządzić ligę. Tak powstało SARL, czyli San Andreas Racing League. Zgłosić do ligi może się każdy, wystarczy zarejestrować się na Forum MTA , a później zajrzeć tutaj. O swoich wyścigach zostaniecie poinformowani emailem oraz noticem na IRC’u. Kilka osób związanych z naszym serwisem już się zgłosiło, czekamy na następne.
Przy okazji wspomnę ze tym tygodniu MTA Team obchodził trzecią rocznicę istnienia. Życzymy im wszystkiego najlepszego oraz długiej i owocnej pracy zarówno z San Andreas jak i przyszłymi częściami GTA. Swoje życzenia możecie złożyć tutaj.
Przy okazji wspomnę ze tym tygodniu MTA Team obchodził trzecią rocznicę istnienia. Życzymy im wszystkiego najlepszego oraz długiej i owocnej pracy zarówno z San Andreas jak i przyszłymi częściami GTA. Swoje życzenia możecie złożyć tutaj.
kategorie: San Andreas, multi
08.02.2006 17:12:51
W ostatnim czasie non-stop dzieje się coś ciekawego na łamach naszego serwisu, dlatego jest kilka rzeczy które szczególnie warto zaznaczyć. Przede wszystkim dobra nowina dla maniaków rozgrywki multiplayer, a bardziej dla tych, którzy chcą a nie wiedzą jak. Wspólnymi siłami stworzyliśmy jeden, wielki poradnik o MTA SA dostępny pod tym linkiem. Znajdziecie w nim wszystko, od komend po konfigurację serwera. Po drugie na naszym forum Starter:D opublikował swój własny poradnik, jednak dla tych, którzy myśleli o postawieniu serwera do VC MP, tak więc: klik! Niebawem zresztą pojawi się on w dziale poradniki.
Co poza tym? -MASTER- poszalał i wrzucił do tego tematu na forum, beta-wersję swojego najnowszego i jak moim zdaniem jednego z ciekawszych filmów na polskiej scenie. 141 MB ale warto.
Carmaking też kwitnie na dobre, doskonale wygląda praca z BMW 635 Csi autorstwa Jumper'a, do tego genialne Ferrari F430 od Koszcz'a i nieustannie ulepszana praca KuB'a z Renault Espace w roli głównej. Bobek też stara się jak to tylko możliwe, uaktualniając przy tym co drugi dzień temat z legendarnym Alpine Renault. O komentarz prosi się także BMW e30 autorstwa TheOne. Zapraszam również do podsuwania pomysłów odnośnie konkursu RSC w tym temacie.
Ostatnia informacja jest taka, iż przez kolejne tygodnie będziemy przyjmowali Wasze artykuły odnośnie tworzenia modyfikacji. Może to być opis handlingu, a nawet wskazówki dla początkujących skinmakerów. W zależności od jakości i konkretów przyznamy nawet +40 pkt. dodatkowych, co i tak nie jest w stanie wyrazić naszej wdzięczności za pracę jaką wnosicie na scenę. Artykuły i tutoriale wysyłajcie najlepiej na moje PW. Nie musze też tłumaczyć, że jest to najlepsza forma wykazania się. To co wybierzemy, trafi do działu o tworzeniu modyfikacji. Domyśle.
Am! I bym zapomniał... z bananem testujemy nowe triko, czyli 'navigator' jak już zapewne większość zauważyła, ale co i jak ujawnić na razie nie możemy. Dlatego masowe pytania na PW są zbędne. ;]
Tymczasem, wypatrujcie kolejnych nowinek.
Co poza tym? -MASTER- poszalał i wrzucił do tego tematu na forum, beta-wersję swojego najnowszego i jak moim zdaniem jednego z ciekawszych filmów na polskiej scenie. 141 MB ale warto.
Carmaking też kwitnie na dobre, doskonale wygląda praca z BMW 635 Csi autorstwa Jumper'a, do tego genialne Ferrari F430 od Koszcz'a i nieustannie ulepszana praca KuB'a z Renault Espace w roli głównej. Bobek też stara się jak to tylko możliwe, uaktualniając przy tym co drugi dzień temat z legendarnym Alpine Renault. O komentarz prosi się także BMW e30 autorstwa TheOne. Zapraszam również do podsuwania pomysłów odnośnie konkursu RSC w tym temacie.
Ostatnia informacja jest taka, iż przez kolejne tygodnie będziemy przyjmowali Wasze artykuły odnośnie tworzenia modyfikacji. Może to być opis handlingu, a nawet wskazówki dla początkujących skinmakerów. W zależności od jakości i konkretów przyznamy nawet +40 pkt. dodatkowych, co i tak nie jest w stanie wyrazić naszej wdzięczności za pracę jaką wnosicie na scenę. Artykuły i tutoriale wysyłajcie najlepiej na moje PW. Nie musze też tłumaczyć, że jest to najlepsza forma wykazania się. To co wybierzemy, trafi do działu o tworzeniu modyfikacji. Domyśle.
Am! I bym zapomniał... z bananem testujemy nowe triko, czyli 'navigator' jak już zapewne większość zauważyła, ale co i jak ujawnić na razie nie możemy. Dlatego masowe pytania na PW są zbędne. ;]
Tymczasem, wypatrujcie kolejnych nowinek.
kategorie: RSC, multi, konkursy
Ekipa pracująca nad MTA weszła właśnie w zaawansowaną fazę prac. Opracowali oni juz system map, który będzie działać na tej samej zasadzie co ten ze znanego nam Race. Dodano także możliwość spawnowania pojazdów (zamiast ikonek), a ChrML stwierdził, że jedna mapka mogłaby udźwignać nawet 65534 pojazdów (nie testowano jednak map z taką ilością). MTA Team miał na początku problemy z silnikiem gry, który potrafi wyświetlać tylko 110 pojazdów na raz, ale udało się zastosować na pojazdach ten sam system co w przypadku checkpointów w wyścigach - gra spawnuje tylko te pojazdy które są blisko nas, inne są spawnowane gdy zbliżamy się do miejsca ich położenia. Podobno taki system nie zmniejsza ilości FPS.
Opracowano też już podstawy do walki pieszej. Gdy zginiemy, respawn postaci odbędzie się na jednej z trzech zasad:
Dodano także animacje wsiadania/wysiadania z pojazdu oraz animację kradzieży. Z nowości mamy opcję wsiadania w więcej niż 4 osoby do autobusu. Autorzy pozbyli się także błędu który sprawiał, że w dwuosobowym samochodzie mogła przebywać nieskończona liczba osób. Obiecano także dodanie wszystkich animacji które znamy z gry Single Player, możliwość przerwania animacji i system który sprawi, że desynchronizacja jakiejkolwiek animacji jest niemożliwa.
Zapowiada się świetna akcja. Ja już nie mogę się doczekać.
Źródło: Blog MTA
Opracowano też już podstawy do walki pieszej. Gdy zginiemy, respawn postaci odbędzie się na jednej z trzech zasad:
- Gracz respawnuje się zaraz po śmierci, tak jak w MTA 0.5.
- Gracz respawnuje się po upłynięciu limitu czasowego.
- Gracz respawnuje się z innymi graczami w postaci 'fali', czyli prawdopodobnie jakiegoś małego oddziału.
Dodano także animacje wsiadania/wysiadania z pojazdu oraz animację kradzieży. Z nowości mamy opcję wsiadania w więcej niż 4 osoby do autobusu. Autorzy pozbyli się także błędu który sprawiał, że w dwuosobowym samochodzie mogła przebywać nieskończona liczba osób. Obiecano także dodanie wszystkich animacji które znamy z gry Single Player, możliwość przerwania animacji i system który sprawi, że desynchronizacja jakiejkolwiek animacji jest niemożliwa.
Zapowiada się świetna akcja. Ja już nie mogę się doczekać.
Źródło: Blog MTA
kategorie: multi