Witaj, nieznajomy!
reset hasła
sitemenu serwisy serwisy download gta5 chinatown_wars gta4 vice_city_stories liberty_city_stories gta_advance san_andreas vice_city gta3 gta2 gta1

MTA:SA UPDATE
   Lazlow
05.09.2006 16:48:00

Na blogu twórców MultiPlayera MTA:SA pojawiła się kolejna notka dokumentująca zmiany i postępy w tworzeniu owego moda. Czego się dowiadujemy? Otóż:
  • W przeciwieństwie do MTA 0.5 zostało zsynchronizowane więcej animacji, takie jak wsiadanie i wysiadanie z pojazdu.
  • Pojawiła się możliwość praktykowania Drive-By, zarówno z pozycji kierowcy, jak i pasażera.
  • Pojazdy zostały jeszcze lepiej zsynchronizowane. Dla przykładu, jeśli przy wysokiej prędkości wyskoczysz z samochodu podczas jazdy, bryka będzie nadal jechała na ekranie każdego gracza.
  • Teraz pojazdy pozostaną zawsze na swoim miejscu. Nawet kiedy zniszczysz samochód i opuścisz serwer, po powrocie zastaniesz wrak swojego dawnego wozu.
  • Ogólna synchronizacja została znacznie poprawiona
  • Map Editor zostanie uwzględniony w trybie DeathMatch aby poprawić styl rozgrywki.
  • Poprawiono synchronizację broni. Patrząc na poprzednie filmiki, można odnieść wrażenie, że świetnie się spisywała synchronizacja karabinów snajperskich. Teraz dotyczy to również m. in. wyrzutni rakiet.
  • Bronie zamieszczone w pojazdach (mowa tu o Czołgu, Hydrze, Hunterze czy wozie strażackim) są nadal dostępne.
  • MTA będzie posiadało dostęp do wielu innych opcji GTA, które będzie można ustawiać podczas gry.
  • Widoczne nad głowami zawodników nicki zostały pomniejszone. Oprócz tego, nie zobaczysz już nicka zawodnika skrywającego się za budynkiem, czy innym obiektem, co poprawi jakość rozgrywki. Będziemy też widzieć pasek kamizelki kuloodpornej pod nickiem każdego zawodnika. Nicki będą też same dopasowywały się wielkością do odległości, z jaką stoi od nas inny zawodnik.
Dodatkowo, jak zwykle zostało naprawione wiele bugów. Jak zapewnia nas autor notki: Talidan, nie wiele czasu brakuje do pierwszej bety.

Źródło: Multi Theft Auto Developers' Blog

kategorie: multi


RSC
   faustyn.
04.09.2006 00:03:55

Czas na wyniki...

Dreamin'


Autor:
Komentarze
21.08.2006
.....::: Ð¥á ¾á¹áÐÝ Łám ¾á¹áÐÝ!! :::..... #2


Autor:
Komentarze
21.08.2006

...i dobre narkotyki (elo xionc*).

W newsie są tylko 2 screeny, które zajęły pierwsze miejsce. Na drugim znalazł się faustyn. oraz Max, natomiast na trzecim RazorX i blasterxl.
gratki.

głosuj, zobacz oczekujące, zgłoś własny shot



++ edicik by faustyn.:
W następnym tygodniu możecie zgłaszać screeny do specjalnej, tematycznej edycji RSC. Musicie dopisać w tytule oznaczenie "[+]". Na zakończenie konkursu, screenshot który otrzyma największą ilość głosów zostanie sprezentowany pierwszym miejscem niezależnie od pozycji ogólnej, a autor otrzyma +20 pkt. dodatkowych!

Jak ustaliliśmy z i nieznany na ircu, prosimy was o zgłaszanie screenów z Vice City, które będą jak najlepiej naśladować shoty jakie do tej pory widzieliśmy z Vice City Stories (znajdziecie je tutaj)

Aha, nie można w tym samym czasie zgłaszać 2 shotów (standardowego i dodatkowego).
elo.

(grafit sry,że początek newsa skopiowałem sobie z twojego, ale nie chciało mi się pisać xd)


kategorie: Vice City, RSC, Vice City Stories, konkursy


KOLEJNA POSTAC I ZAPOWIEDZ
   Lazlow
03.09.2006 12:42:20

Blue New World's, internetowy magazyn o grach, opublikował kolejną zapowiedź Vice City Stories. Problem jednak w tym, że nie ma w niej nic, o czym już byśmy wcześniej nie wiedzieli. Dla zainteresowanych dodam, że nowy numer możecie zobaczyć na JPEGach oraz wysokiej lub średniej jakości plikach PDF.

Serwis IGN opublikował artykuł, który niestety jest tylko trochę powiązany z VCS. Mówi on o najlepiej zapowiadających się grach roku 2006 na PSP. Jeśli chodzi o VCS, jest tylko krótka notka i cyfrowe screeny.

Trzecią i najważniejszą sprawą jest kolejna rola, obsadzona w VCS. Jak informuje serwis IMDb, Jorge Pupo miałby podłożyć głos pod postać Alberta Robiny, ojca Umberto, znanego nam przywódcy gangu Kubańczyków. Wiemy też, że to nie pierwszy raz Jorge z GTA. Wcześniej podkładał głos pod postać Gonzalesa w GTA: Vice City.

GTAPSP udostępnia nam też nowego screenshota w cyfrowej jakości. Obrazek widzieliśmy już przy okazji wielu skanów z czasopism z zapowiedziami VCS.

Jedno jest pewne. Update na oficjalnej stronie Vice City Stories jest zapewne kwestią czasu.

Źródła: VCSPSP, _Z

kategorie: Vice City, Vice City Stories


CO TAM PANIE Z VCS?
   Lazlow
02.09.2006 00:29:18

A właśnie. Przyszła pora na oficjalne wieści od Take2. Otóż opublikowane zostało oświadczenie traktujące o czwartym kwartale finansowym T2. Czego się dowiadujemy? A no tego, że premiera jednego z nadchodzących tytułów na przenośne PSP zostanie przesunięta na rok 2007. Spokojnie, spokojnie, bowiem dalej, Take2 zapewnia, że VCS ukaże się późnym październikiem. Tak więc zapewne chodzi tu o inny tytuł, który ma się ukazać na PSP.
Druga sprawa, to zarys tego, z czym będziemy mieli do czynienia, kiedy ciepłe VCS wpadnie w nasze łapki. Otóż angielski Play.com opublikował tekst jaki będzie widniał na odwrocie pudełeczka z ową grą. Jest to dobrze nam znany zwyczaj stosowany przez R*.

Vice City, 1984. Opportunity abounds in a city emerging from the swamps, its growth fueled by the violent power struggle in a lucrative drugs trade. Construction is everywhere as a shining metropolis rises from foundations of crime and betrayal.

As a soldier, Vic Vance has always protected his dysfunctional family, his country, himself. One bad decision later and that job is about to get much harder. Kicked out onto the streets of a city torn between glamour and gluttony, Vic is faced with a stark choice - build an empire or be crushed.


Co mniej więcej znaczy:

Vice City, 1984. Okazja narasta w mieście wyłaniającym się z bagien i rosnącym w siłę dzięki przemocy i dochodowemu handlu narkotykami. Budowane jest jako błyszcząca metropolia wznosząca się dzięki przestępczości i zdradzie.

Jako żołnierz, Vic Vance zawsze chronił swoją rodzinę, swój kraj, siebie. Jedna zła decyzja i ta robota stała się znacznie trudniejsza. Wyrzucony na ulice miasta rozdartego pomiędzy urokiem, a chciwością, Vic staje twarzą w twarz z nieuniknionym przymusem wyboru - zbudować imperium lub zostać zrównanym z ziemią.


Źródła: GTAPortable GTAPSP

kategorie: Vice City, Vice City Stories


strona 9 z 9