- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
04.07.2007 01:04:01
Jeśli mnie pamięć nie myli mamy już wtornik, a po newsie z RSC nic sie nie dzieje. Że takowo być nie może to wiadomo, więc zanurkowałem tu i tam i znalazłem to i owo. Żeby więcej wam to powiedziało zdradzę, że chodzi o gadżety, proste, że z IV. Tyle że jedne są namacalne (przynajmniej dla wybrańców), a inne możemy tylko pooglądać (tak jak i te namacalne, jeśli nie jesteśmy wybrańcami). Koniec farmazonów.
Na sam początek zaprezentuję wam dodatki, które posiadają tylko wybrańcy. Widzimy je już kolejny raz, jednak to dowód na to, że coś się dzieje cichaczem. Nie wiadomo jednak, czy za sprawą R*, czy fanów. Jest to zestaw składający się z białej koszulki z czarnym logo IV (patrz: metka), czarny kaszkiet z takim samym logo oraz siedem podkładek pod napoje (cztery czarne, trzy białe) z taaakim saaamym logo.
Rządek thumbnaili, który widzicie powyżej to grafika, którą dla was znalazłem w wolnej chwili. Prezentuje ona w większości to co już znamy, jednak w nieco innym wydaniu. A popatrzeć zawsze miło.
Na sam początek zaprezentuję wam dodatki, które posiadają tylko wybrańcy. Widzimy je już kolejny raz, jednak to dowód na to, że coś się dzieje cichaczem. Nie wiadomo jednak, czy za sprawą R*, czy fanów. Jest to zestaw składający się z białej koszulki z czarnym logo IV (patrz: metka), czarny kaszkiet z takim samym logo oraz siedem podkładek pod napoje (cztery czarne, trzy białe) z taaakim saaamym logo.
Rządek thumbnaili, który widzicie powyżej to grafika, którą dla was znalazłem w wolnej chwili. Prezentuje ona w większości to co już znamy, jednak w nieco innym wydaniu. A popatrzeć zawsze miło.
kategorie: RSC
02.07.2007 00:02:54
W 7 dni dookoła San Andreas. Dzień 2 : Do góry i na dół. Autor: HAGJ Komentarze 18.06.2007 | "Things will be different..." Autor: Komentarze 18.06.2007 | Może byś tak Damian_ wpadł popedałować Autor: Szczawik Komentarze 18.06.2007 |
kategorie: San Andreas, RSC
28.06.2007 18:14:14
Nadszedł jednak czas kiedy Niko przemawiający z chmurki pod topem jednak mnie zmotywował do newsa. Tym bardziej, że następną taką okazją może być dopiero premiera samej gry. Więc żeby nie przedłużać...
Oto i otrzymujemy drugi już trailer oczekiwanej gry Grand Theft Auto IV. Nic dodać nic ująć, to trzeba zobaczyć. To co lubimy. pierwszy trailer prezentował widoki, drugi trailer prezentuje akcję. A jedyne co nam pozostaje to czekanie na trzeci i ostatni film zapowiadający grę.
Dla nadal spragnionych oczu R* przygotował solidne danie screenshotowe.
Na przystawkę dwa nowe screeny z gry...
Danie główne to fotki specjalnej edycji IV na obie konsole w pełnej okazałości.
Na deser trzy nowe artworki pochodzące z Xbox Live!, a dokładniej z serwisu GTA-Scene.de.
A do wieeelu osób jakieś kilka minut temu powinien przyjść taki oto mail...
Oto i otrzymujemy drugi już trailer oczekiwanej gry Grand Theft Auto IV. Nic dodać nic ująć, to trzeba zobaczyć. To co lubimy. pierwszy trailer prezentował widoki, drugi trailer prezentuje akcję. A jedyne co nam pozostaje to czekanie na trzeci i ostatni film zapowiadający grę.
Dla nadal spragnionych oczu R* przygotował solidne danie screenshotowe.
Na przystawkę dwa nowe screeny z gry...
Danie główne to fotki specjalnej edycji IV na obie konsole w pełnej okazałości.
Na deser trzy nowe artworki pochodzące z Xbox Live!, a dokładniej z serwisu GTA-Scene.de.
A do wieeelu osób jakieś kilka minut temu powinien przyjść taki oto mail...
25.06.2007 00:02:09
No kurwa, ostatni raz się z nimi na plaży bawiłem! Autor: Jant Komentarze 13.06.2007 | Mirage Autor: Komentarze 13.06.2007 | Choose your destiny! Autor: P3Pe Komentarze 12.06.2007 |
kategorie: RSC
24.06.2007 22:08:12
Takie z pewnością będzie posiadał Niko Bellic, główny bohater IV, którego z resztą nie muszę wam przedstawiać. Skąd o tym wiem? Z dwóch nowych zapowiedzi czwóreczki, które ukazały się w najnowszych numerach brytyjskich wydań magazynów PlayStation Unlimited 3 Magazine UK i Xbox360 UK Magazine.
Przejdźmy do rzeczy. jedną z najciekawszych kwestii jest właśnie animacja ruchów postaci i jej interakcja z otoczeniem. Tak też jest w IV. Niko może zostać zaproszonym lub odepchniętym z danej grupy ulicznej, chociażby w momencie kiedy podejdzie do któregoś z jej członka. Podczas zbiegania ze wzgórza czy wzniesienia Niko uważa aby się np nie potknąć co da się zauważyć poprzez szczególne zachowanie jego ciała. Tak samo będzie z normalnym bieganiem, które teraz będzie o wiele bardziej realne. Przechodnie od teraz będą różnie reagowali na różne wydarzenia na ulicy poprzez adekwatne odzywki.
Ciekawie została rozwiązana kwestia finansowa w grze. Teraz nie będziemy widzieli obok poziomu zdrowia gigantycznych sum pieniędzy jakimi możemy dysponować. Niko będzie miał w kieszeni wystarczająco aby przeżyć w mieście, ale nie za dużo, ponieważ to spełniłoby jego cel, jakim jest uratowanie korporacji taksówkarskiej kuzyna Romana. Jeśli chodzi o wykupowanie przedsiębiorstw takich jak np kluby czy inne miejsca, możemy się z tym pożegnać. Byłoby to zaprzeczeniem prawdziwego życia gangstera.
Nie usłyszymy już takich głosów pod postaciami jak Samuel L. Jackson, czy Phillip Michael Thomas ani znanych przebojów radiowych.
Przejdźmy do rzeczy. jedną z najciekawszych kwestii jest właśnie animacja ruchów postaci i jej interakcja z otoczeniem. Tak też jest w IV. Niko może zostać zaproszonym lub odepchniętym z danej grupy ulicznej, chociażby w momencie kiedy podejdzie do któregoś z jej członka. Podczas zbiegania ze wzgórza czy wzniesienia Niko uważa aby się np nie potknąć co da się zauważyć poprzez szczególne zachowanie jego ciała. Tak samo będzie z normalnym bieganiem, które teraz będzie o wiele bardziej realne. Przechodnie od teraz będą różnie reagowali na różne wydarzenia na ulicy poprzez adekwatne odzywki.
Ciekawie została rozwiązana kwestia finansowa w grze. Teraz nie będziemy widzieli obok poziomu zdrowia gigantycznych sum pieniędzy jakimi możemy dysponować. Niko będzie miał w kieszeni wystarczająco aby przeżyć w mieście, ale nie za dużo, ponieważ to spełniłoby jego cel, jakim jest uratowanie korporacji taksówkarskiej kuzyna Romana. Jeśli chodzi o wykupowanie przedsiębiorstw takich jak np kluby czy inne miejsca, możemy się z tym pożegnać. Byłoby to zaprzeczeniem prawdziwego życia gangstera.
Nie usłyszymy już takich głosów pod postaciami jak Samuel L. Jackson, czy Phillip Michael Thomas ani znanych przebojów radiowych.