- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
04.06.2007 16:11:47
Dziś mam dla was coś wyjątkowo miłego dla waszych oczu. Są to trzy porządne porcje skanów zagranicznych czasopism zawierających oczywiście zapowiedzi IV. News sięga działów o III, ale to nic. Tuż pod newsem o RSC pisałem o najnowszym numerze duńskiego wydania magazynu Official PlayStation Magazine (OPM). Już dziś wygrzebałem dla was skany owej gazetki i o wiele więcej. Mam też dla was skany z brytyjskiego Xbox 360 Gamera oraz amerykańskiego PlayStation Magazine (PSM USA). Bez większego owijania w bawełnę oddaje wszystko w wasze ręce.
v Official PlayStation Magazine Dania v
v Xbox 360 Gamer UK v
v PlayStation Magazine (PSM USA) v
v Xbox 360 Gamer UK v
v PlayStation Magazine (PSM USA) v
kategorie: RSC
04.06.2007 00:03:08
Jesień Autor: fan_GTA Komentarze 21.05.2007 |
the last hope Autor: HAGJ Komentarze 21.05.2007 | Nowy Dzień Autor: Casati Komentarze 22.05.2007 |
Fine Day Autor: Komentarze 21.05.2007 | Manhunt Autor: tommyPL Komentarze 26.05.2007 |
kategorie: RSC
03.06.2007 19:19:54
Najnowszy numer duńskiego wydania czasopisma Official PlayStation Magazine zawiera kolejną zapowiedź IV. Tym razem artykuł nie mówi nam ściśle o jednej sprawie dotyczącej gry, ale o wielu różnych dziedzinach rozrywki.
Przede wszystkim ważny jest klimat, który teraz będzie bardzo wyraźnie nawiązywał do tego, który widzieliśmy w Liberty City z III. Miasto będzie mroczne ponure, ale nie wszędzie i nie do przesady.
Ważne są też animacje. Jak dobrze wiemy, aby Niko mógł ukraść samochód prosto z ulicy, będzie musiał wybić jego szybę. Tutaj kłaniają się modele zniszczeń, ale to nie jedyna zachwycająca animacja jaką ma dla nas R*. natomiast kiedy już będziemy jechać owym autem, kamera będzie znajdowała się tuż za samochodem.
Wielu z nas interesuje także gra wieloosobowa, ale póki co wiemy jedynie, że będzie ona bardzo rozbudowana, jednak z większą porcją informacji przyjdzie najnowszy numer australijskiego wydania magazynu GamePro, który już niebawem.
Na sam koniec dowiadujemy się, że akcja wersji demonstracyjnej kończy się wraz z momentem, w którym Niko postanawia zatelefonować do swojego kuzyna Romana.
Przede wszystkim ważny jest klimat, który teraz będzie bardzo wyraźnie nawiązywał do tego, który widzieliśmy w Liberty City z III. Miasto będzie mroczne ponure, ale nie wszędzie i nie do przesady.
Ważne są też animacje. Jak dobrze wiemy, aby Niko mógł ukraść samochód prosto z ulicy, będzie musiał wybić jego szybę. Tutaj kłaniają się modele zniszczeń, ale to nie jedyna zachwycająca animacja jaką ma dla nas R*. natomiast kiedy już będziemy jechać owym autem, kamera będzie znajdowała się tuż za samochodem.
Wielu z nas interesuje także gra wieloosobowa, ale póki co wiemy jedynie, że będzie ona bardzo rozbudowana, jednak z większą porcją informacji przyjdzie najnowszy numer australijskiego wydania magazynu GamePro, który już niebawem.
Na sam koniec dowiadujemy się, że akcja wersji demonstracyjnej kończy się wraz z momentem, w którym Niko postanawia zatelefonować do swojego kuzyna Romana.
03.06.2007 03:36:10
Serwis GAMESPOT opublikował artykuł traktujący o najlepszej ich zdaniem grze wszechczasów, GameSpot Presents: Greatest Games Of All Time.
Zapewne patrząc na tytuł newsa domyślacie się jaka gra zajęła to zacne miejsce. Oczywiście jest to Grand theft Auto III z wyróżnieniem dla wersji na konsolę Sony PlayStation 2. Oczywiście artykuł opiera się głównie na zachwalaniu gry, więc nie muszę chyba zagłębiać się w szczegóły jego zawartości.
Co ciekawe, także główny bohater Cloude "Fido" Speed został uznany o dziwo za najbardziej rozpoznawalnego i (tutaj już raczej nie ma wątpliwości) najbardziej tajemniczego bohatera.
"Grand Theft Auto III zaprzecza wszelkim oczekiwaniom odnośnie tego, jaka powinna być gra video, dostarczając przy tym wrażeń z rozgrywki jak żadna inna."
To co widzicie powyżej to skany magazynu Electronic Gaming Monthly, o którym pisałem piętro niżej. Zawiera on świetnie przedstawione porównania miejsc z miasta i całego otoczenia pochodzące z Liberty City i z Nowego Jorku. Teraz można łatwo zauważyć podobieństwa LC i NYC.
Zapewne przeczytacie tego newsa dopiero rano więc sobie mówię nareszcie dobranoc, a wam z miejsca od razu dzień dobry.
Zapewne patrząc na tytuł newsa domyślacie się jaka gra zajęła to zacne miejsce. Oczywiście jest to Grand theft Auto III z wyróżnieniem dla wersji na konsolę Sony PlayStation 2. Oczywiście artykuł opiera się głównie na zachwalaniu gry, więc nie muszę chyba zagłębiać się w szczegóły jego zawartości.
Co ciekawe, także główny bohater Cloude "Fido" Speed został uznany o dziwo za najbardziej rozpoznawalnego i (tutaj już raczej nie ma wątpliwości) najbardziej tajemniczego bohatera.
To co widzicie powyżej to skany magazynu Electronic Gaming Monthly, o którym pisałem piętro niżej. Zawiera on świetnie przedstawione porównania miejsc z miasta i całego otoczenia pochodzące z Liberty City i z Nowego Jorku. Teraz można łatwo zauważyć podobieństwa LC i NYC.
Zapewne przeczytacie tego newsa dopiero rano więc sobie mówię nareszcie dobranoc, a wam z miejsca od razu dzień dobry.
02.06.2007 16:31:47
Na samym początku pragnę was uspokoić bo "niekoniecznie dobre info" nie jest aż tak martwiące, a przynajmniej póki co oficjalnie nie potwierdzone bo to po prostu spekulacje. A na samych złych spekulacjach nie skończę. Przejdę więc do istoty sprawy.
Michael Pachter, analityk rynku, nie zdziwiłby się gdyby R* postanowił przesunąć premierę IV o około dwa tygodnie, przynajmniej standardowej wersji. Przesunięcie miałoby na celu zwiększenie sprzedaży Halo3 na konsolę Xbox 360, która ukazuje się kilka tygodni wcześniej. Z drugiej strony takie posunięcie pozwoliłoby Take-Two Interactive Software korzystnie wejść w rok fiskalny '08 rozpoczynający się w listopadzie. Jednym słowem: kasa. Dwoma: więcej kasy.
Koniec smucenia, czas na prawdziwe gorące info o samej IV. Nareszcie wiemy co zawiera najnowszy numer australijskiego Xbox 360 Magazine. Wiemy też, że zawiera on coś co nas z pewnością zainteresuje. Artykuł mówi przede wszystkim o silniku Euphoria, który w IV będzie odpowiadał za animację ruchu i współpracował z autorskim silnikiem R* o nazwie Rage, znanym nam chociażby z Table Tennis. Jaki to będzie miało wpływ na grę, a przede wszystkim na samego Niko? Teraz będziemy mogli zdzielić kogoś z bara i efektownie się przy tym bujać. Podczas zderzenia z samochodem przelecimy po masce albo zostaniemy rozjechani. Jeśli natomiast ktoś nas postrzeli, będziemy się zwijać z bólu w zależności od tego gdzie nas postrzelono. Jest to kolejne posunięcie w przód ku realizmowi w grze. W tym przypadku stwierdzenia, że gra dąży do upodobnienia do serii The Sims są z pewnością nie na miejscu.
Kolejne wieści płyną z magazynu Electronic Gaming Monthly. Tym razem redakcja skupiła się na detalach otoczenia i środowiska. Będziemy mieli do czynienia z pięknie urządzonymi wnętrzami, śpiewem ptaków w zacisznych miejscach oraz prawdziwą grą światła promieni słonecznych w centrum miasta. Miód na oczy, że tak głupio powiem.
Michael Pachter, analityk rynku, nie zdziwiłby się gdyby R* postanowił przesunąć premierę IV o około dwa tygodnie, przynajmniej standardowej wersji. Przesunięcie miałoby na celu zwiększenie sprzedaży Halo3 na konsolę Xbox 360, która ukazuje się kilka tygodni wcześniej. Z drugiej strony takie posunięcie pozwoliłoby Take-Two Interactive Software korzystnie wejść w rok fiskalny '08 rozpoczynający się w listopadzie. Jednym słowem: kasa. Dwoma: więcej kasy.
Koniec smucenia, czas na prawdziwe gorące info o samej IV. Nareszcie wiemy co zawiera najnowszy numer australijskiego Xbox 360 Magazine. Wiemy też, że zawiera on coś co nas z pewnością zainteresuje. Artykuł mówi przede wszystkim o silniku Euphoria, który w IV będzie odpowiadał za animację ruchu i współpracował z autorskim silnikiem R* o nazwie Rage, znanym nam chociażby z Table Tennis. Jaki to będzie miało wpływ na grę, a przede wszystkim na samego Niko? Teraz będziemy mogli zdzielić kogoś z bara i efektownie się przy tym bujać. Podczas zderzenia z samochodem przelecimy po masce albo zostaniemy rozjechani. Jeśli natomiast ktoś nas postrzeli, będziemy się zwijać z bólu w zależności od tego gdzie nas postrzelono. Jest to kolejne posunięcie w przód ku realizmowi w grze. W tym przypadku stwierdzenia, że gra dąży do upodobnienia do serii The Sims są z pewnością nie na miejscu.
Kolejne wieści płyną z magazynu Electronic Gaming Monthly. Tym razem redakcja skupiła się na detalach otoczenia i środowiska. Będziemy mieli do czynienia z pięknie urządzonymi wnętrzami, śpiewem ptaków w zacisznych miejscach oraz prawdziwą grą światła promieni słonecznych w centrum miasta. Miód na oczy, że tak głupio powiem.