- 100% ukonczenia
- Achievementy
- Bronie
- Exotic Exports
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Miejsca
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Solucja
- Wymagania
- Życie miasta
- 100% ukonczenia
- Avening Angels
- Car Salesman
- Car-azy
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Multiplayer
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- 100% ukończenia
- Bronie
- Dziewczyny
- Gangi
- Import/Export
- Informacje
- Informacje (PC)
- Informacje (Xboxa)
- Kody
- Kody (PC)
- Kryjówki
- Lokacje
- Los Santos
- Miasto
- Możliwości
- Pojazdy
- Posiadłości w LS
- Posiadłości w LV
- Posiadłości w SF
- Postacie
- Pustynia
- Radiostacje
- Recenzja
- San Fierro
- Siłownie
- Solucja
- Strzelnice
- Szkoły
- Tatuaże
- Tuning
- Ubrania - Binco
- Ubrania - Didier Sachs
- Ubrania - ProLaps
- Ubrania - SubUrban
- Ubrania - Victim
- Ubrania - ZIP
- Umiejętności Strzeleckie
- Wymagania
- Zapowiedź
- 100% ukończenia
- Biznesy
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Pojazdy
- Porady
- Posiadlosci
- Postacie
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Ubrania
- Wymagania
- 100% ukonczenia
- Bronie
- Gangi
- Informacje
- Kody
- Miasto
- Porady
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Samochody
- Solucja
- Wymagania
- Bronie
- Handel
- Informacje
- Kody
- Konfiguracja
- Miasta
- Multiplayer
- Pojazdy
- Policja
- Postacie
- Przedmioty
- Radiostacje
- Recenzja
- Solucja
- Wymagania
Archiwum newsów
07.05.2007 12:40:56
Już dawno nie działo się nic ciekawego na scenie MultiPlayerowej (bo z pewnością do takowych nie należą kolejne zakończenia i wznawiania prac nad RPG:Andreas) , z wyjątkiem ostatnich betatestów SA-MP 0.2.0.
Z pomocą przychodzi dobrze znany nam IJs, jeden z wielu członków ekipy Multi Theft Auto. Ostatnio zajmowali się oni importem modeli z plików .txd, .col czy też .dff. Pragnie on nam bowiem przedstawić efekt kilku godzin, które spędził przy kodowaniu. Tym razem skupił się on na imporcie map i tym o to sposobem otrzymał mapę o nazwie de_aztec znaną niektórym zapewne z Counter-Strike: Source. Będzie ona elementem, który znajdzie się w paczce z modelami o nazwie MTA:Revolution, nad którą pracuje ParoXum. Modele map będą wysyłane do wszystkich graczy podczas ładowania gry. Aktualnie zawierają one 4 obiekty, które będą mogły być dowolnie modyfikowane.
Możemy być pewni, że wszystko prawidłowo działa i ze sobą współpracuje, zapewnia nas o tym autor notki. Co ważne, wszystko działa bez jakiegokolwiek podmieniania plików i ponownego uruchamiania aplikacji.
Z pomocą przychodzi dobrze znany nam IJs, jeden z wielu członków ekipy Multi Theft Auto. Ostatnio zajmowali się oni importem modeli z plików .txd, .col czy też .dff. Pragnie on nam bowiem przedstawić efekt kilku godzin, które spędził przy kodowaniu. Tym razem skupił się on na imporcie map i tym o to sposobem otrzymał mapę o nazwie de_aztec znaną niektórym zapewne z Counter-Strike: Source. Będzie ona elementem, który znajdzie się w paczce z modelami o nazwie MTA:Revolution, nad którą pracuje ParoXum. Modele map będą wysyłane do wszystkich graczy podczas ładowania gry. Aktualnie zawierają one 4 obiekty, które będą mogły być dowolnie modyfikowane.
Możemy być pewni, że wszystko prawidłowo działa i ze sobą współpracuje, zapewnia nas o tym autor notki. Co ważne, wszystko działa bez jakiegokolwiek podmieniania plików i ponownego uruchamiania aplikacji.
kategorie: multi
07.05.2007 00:06:35
in search of sunrise 4 Autor: HAGJ Komentarze 12.03.2007 | Ale sobie puściłem bąka... Autor: grześ Komentarze 23.04.2007 | Sea Of Dreams Autor: maciej_pl Komentarze 24.04.2007 |
kategorie: RSC
05.05.2007 21:57:10
Dokładnie przed chwilą admini kanału #sa-mp.publicbeta uruchomili serwer na ponad 200 slotów, ponieważ tylu miało być idlerów (chociaż rekord wynosi ponad 181). Zapraszamy do testowania i ściągania ;)
I oczywiście adres serwera 193.28.153.209:7777
Oczywiście testy już sie skończyły wczoraj, ja niestety miałem problemy z wejściem na _R wiec pisze dopiero dziś, a co sie zmieniło w SA-MP 0.2
Thx za info i screeny lecą do nieznany'a :**
I oczywiście adres serwera 193.28.153.209:7777
Oczywiście testy już sie skończyły wczoraj, ja niestety miałem problemy z wejściem na _R wiec pisze dopiero dziś, a co sie zmieniło w SA-MP 0.2
- Limit graczy na ponad 200 slotów
- Ograniczenia pojazdów
- Komunikaty są wyświetlane parę metrów od gracza
- Każda postać ma inną synchronizację poruszania się
Thx za info i screeny lecą do nieznany'a :**
04.05.2007 19:14:35
Tuż po południu odebrałem cynk o najnowszej produkcji filmowej Polskiego Koła Stunterskiego, miałem też postarać się o recenzję, ale na lenia już nic nie poradzę. Ocenę pozostawię wam. Tak czy inaczej film w całości tworzy jedno wielkie szaleństwo; co, gdzie i czym się da, a nawet (czy może powinienem powiedzieć "w większości") tam gdzie nam wydaje się to niemożliwe... no a jednak. Prace nad nim prowadzono w zamkniętym gronie, stąd też nie mogę go porównać do takich ambitnych, zorganizowanych produkcji jak Amped itp, jednocześnie wynikła z tego cisza i brak zapowiedzi co także wielką popularnością nie zaowocuje. Ale praca się udała, zachęcam do oglądania.
Dailymotion - FileFactory - MegaUpload - FileFront
Pewnie już zapomnieliście o GTAR Awards. Z kilku mniej lub bardziej poważnych powodów, ogłoszenie wyników przesunęło się w czasie o kilka dni. Nie przedłużając, oto wyniki trzeciej edycji naszego plebiscytu:
Najlepszy Administrator: nieznany
Najlepszy Moderator: nieznany
Najzabawniejszy Użytkownik zD :
Najbardziej Wredny Użytkownik: xionc*
Najlepszy Newsman: nieznany
Najlepszy Grafik: Pan Grafit
Najlepszy Debiut (nowy uzytkownik na forum): ariasz
Okno Na Świat (członek redakcji najbardziej zorientowany na stronach i forach zagranicznych): nieznany
Najlepszy Carmaker (na scenie PL): nieznany (na _R jako Mr G. ;)
Najmilszy Użytkownik:
Najbardziej Pomocny Użytkownik: nieznany
Najlepszy Rozmówca: nieznany
Człowiek bez życia, czyli aktywny forumowicz:
Król Shoutboxa: Pipssan
Król IRC: nieznany
Najlepsza strona na polskiej scenie GTA: GTATheGame.net
Najciekawsze wydarzenie na scenie GTA w roku 2006: Zapowiedź/potwierdzenie GTAIV
Najlepszy polski film/serial z GTA: Just Jazzy
Dziękuje nieznany'owi i nieznany'owi za pomoc w podliczaniu głosów. Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy i zapraszamy do zabawy już za rok :)
Dziękuje nieznany'owi i nieznany'owi za pomoc w podliczaniu głosów. Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy i zapraszamy do zabawy już za rok :)
kategorie: GTA:IV, GTAReview Awards